kontrolka

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

Post autor: invictus »

Rychu jak chcesz ceny(i to calkiem niezle) to zajrzyj na http://www.e-parts.pl
Klocki ferodo sa drogie!!
A za 70zl dostaniesz tanie smierdzace gowno
Jak chcesz jakosc\cena a nie szalejesz niesamowicie to polecam Remsa

A z klockami to jest tak:
1. Klocki tanie smierdza(choc niektore drogie tez)
2. Klocki tanie wytrzymaja 20 tys a np Ferodo 40 tys a co mniejwiecej 3 wymiany klockow wymieniasz tarcze wiec sobie policzcie
3. A propos powyzszego tanie klocki sa bardziej agresywne w stosunku do tarcz i je bardziej scieraja
4. Inna temp pracy - na tanich klockach przy wyzszyche temp wytwarza sie wiecej gazow co powoduje slizganie sie klocka po tarczy (tworzy sie poduszka gazowa) niweluja to tarcze wiercone lub frezowane ale nikt nie kupuje np klockow Tomex do Brembo Max

Poza tym piekielnie zadko (ale ostatnio kumpel kupil jakis szit tymczasowo i mu sie przytrafilo) ale sie zdaza ze przy tanich klockach przy duzych przeciazeniach potrafi sie odkleic okladzina!! (hamowanie ze 160 50 konnym 1.0...)

Wybor pozostaje oczywisty
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

invictus wklepalem te http://www.e-parts.pl poszukalem i wychodzi ze najdrozsze jakie sa mozliwe to Textar za 130zl a ferodo to najdrozsze 80zl i sa to Ferodo FDB455 chyba ze cos namieszalem
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

No ja do swojego miałem Ferodo FDB393, więc ciągle nie rozumiem czemu by nie mogły być takie tanie!
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

FDB393C sa na tej stronie bez kilku groszy za 60zl wiec warto kupowc np te ew te za 80zl czy nie doradzcie bo ja naprawde sie nie znam mam pierwsyz samochod bede kupowal piersze klocki hamulcowe nie chce kupic g..na a potem przeklinac wydatku...
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
invictus

Post autor: invictus »

Moze faktycznie tak stanialy albo do waszych sprzetow sa tansze bo teraz do mnie ferodo nie ma w ofercie ale jak kupowalem Ate to kosztowaly kolo 200 zl!! do systemu Luc

Moze faktycznie ten model do was jest taki tani ze kosztuje 80

Nie sprawdzalem ceny do waszych sprzetow ale nie sadzilem ze moze byc taka roznica - moj blad :oops:

Ale jezeli za 80zl sa ferodo (tylko 1 "r" - zwracac na to uwage - od tego sie zaczelo :wink:) to bierz ferodo i na nic sie nie ogladaj tylko upewnij sie czy to te zeby potem nie bylo ze nie pasuja.

Co do ceny to jak kupujesz w necie to nikt nie placi ZUS i innego badziewia podatkowego wiec wszystko jest takie (w miare) tanie
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

szukam klockow do 205 1.1l 91r jak mozecie spojrzcie na http://www.e-parts.pl i powiedzice co jest najlepsze dla mojego pezocika :) bardzo prosze...

invictus mysle ze troche sie faktycznie nasze pezociki roznia wiec i ceny inne :)
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
invictus

Post autor: invictus »

ile masz kucy??
niestety nie wiem czy masz bendix czy lucas...
jak masz ksiazke etzolda to popatrz na swoje i porownaj z rysunkiem, jak nie ma w etzoldzie to zobacz w haynes'ie


EDIT:
Jak nie znajdziesz jaki masz system to bierzesz klocek idziesz do motoryzacyjnego mowisz ze taki chcesz oni otwieraja katalog, porownuja, bierzesz model i juz wiesz co zamowic w necie :D tylko dolicz sobie do ceny z netu przesylke i zobacz gdzie taniej wyjdzie :wink:
A co do cen to ci powiem ze srednio klocki np Remsa do mnie kosztuja kolo 70-80zl wiec nie jest to jakas spercjalna roznica tylko ferodo sobie kosmiczna cene wymyslilo...
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

az spac przez te hamulce po nocach nie moge ;)

60koni :/

Wydaje mi sie ze bendix, nie kojarze zebym widzial jakies tulejki ktore trzymaja klocki. Moze ktos ma looka i wie jakie sa tam hamulce jak nie to sprawdze jeszcze raz jutro...

Wiec co kupowac?
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
invictus

Post autor: invictus »

Ferodo FDB393A albo Ferodo FDB393C

Moim zdaniem roznia sie waga i odrobine twardoscia, ale ktoe sa twardsze to nie wiem
Zadzwon do goscia i spytaj czym sie roznia albo poszperaj po necie (pozniej ja moge to zrobic bo teraz juz sily nie mam :wink:)
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

a jeszcze mam pytanie czy zawsze trzeba przetaczac tarcze, wielkich wyzlobien nie ma...

wyslalem maila z pytaniem, jak sie okaze jutro ze jednak mam lucas a nie bendix to pozostana ferodo FDB455
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

najlepiej zbij rdze z rantów tarcz albo młotkiem albo zeszlifuj fleksem i ranty klocków zeszlifuj na szlifierce lekko
invictus

Post autor: invictus »

Zbij rdze, i mozesz tez zeszlifowac lekko ranty tak jak mowi blaszka
Tarcz nie powinno sie wogole przetaczac!!

EDIT:

Znalazlem jakas ruska strone z ktorej wynika ze A jest na zacisk girling(ale to ruski wiec kij ich tam wie)
Wiec najlepiej moim zdaniem zrobisz lecac do sklepu i ogladajac to w katalogu
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

uzyskalem taka oto odpowiedz:

Witam,
w hurtowni nigdy nie potrafią mi odpowiedzieć na to pytanie
Cytat od handlowca "Podejżewam że chodzi i jakość materiału"
No i cena sugeruje, że im wyższa cena tym wyższa jakość tego materiału. Aha i pewną
sugestią może być to, że tych z C na końcu hurtownia nie ma na stanie :/
Pozdrawiam

A te ranty mam szlifowac oczywiscie na zdjetych tarczach? wg e parts oba sa bendix pozniej zejde na dol to jeszcze raz spojrze o co chodzi
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
invictus

Post autor: invictus »

Wiem ze w e-parts oba sa bendix, sproboj zadzwonic do goscia z e-parts on moze zobaczyc czym sie roznia.


Do szlifowania rantow nie musisz zdejmowac tarcz, a moim adaniem wogole nie musisz tego robic bo klocki i tak sie uloza.

Tylko rdze wywal z brzegow (czego tez nie musisz robic, ale ona odlazi podczas zmiany i to wkurza troche
Dobrze jest przy zmianie posmarowac docisk klocka pasta ceramiczna zeby mogly sie przesowac i oczysc powierzchnie dociskowa tloczka - to trzeba zrobic
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

wszyscy lubia zdjecia wiec zamieszczam ;)

zdjecia potwierdzaja ze to bendix facet powiedzial ze sie rozna prawdopodobnie twardoscia ale ktore to on nie wie i sugerowal ze cena wyzsza to i klocki lepsze....
Załączniki
w takim stanie sa tarcze czyli szlifowac tylko ranty i z brzegow usunac rdze?
w takim stanie sa tarcze czyli szlifowac tylko ranty i z brzegow usunac rdze?
IM0005831.JPG (33.22 KiB) Przejrzano 2949 razy
kto mi powie gdzie powinnien isc kabelek od czujnika bo przy prawym kole konczy sie niedaleko kola ;)
kto mi powie gdzie powinnien isc kabelek od czujnika bo przy prawym kole konczy sie niedaleko kola ;)
IM0005861.JPG (42.7 KiB) Przejrzano 2949 razy
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
ODPOWIEDZ