cejot pisze:......OK, każdy ma swój punkt widzenia. Swój nam, a w szczególności nowemu koledze
Colicab, zaprezentowałeś . Tylko jeszcze poprzyj go, proszę, argumentami. Jakieś doświadczenie, rozwiązania techniczne itp.
Jakie doświadczenia, jakie rozwiązania techniczne.
o rozwiązania zapytaj np: Józka, który wywalił z Gentry automata i ma najlepsze porównanie, jak było i jak jest.
To trzeba przeżyć. Skrzynia w 205 to konstrukcja baaaardzo stara. 205tka bez względu na to czy to junior czy nie junior daje radochę z jazdy, więc po co sobie ją odbierać automatem.
Skoś kosą, pomłóć cepem a potem zrób to samo kombajnem to będziesz wiedzieć jaka jest różnica. Owszem kosiłem kosą i młóciłem cepem ale to było w skansenie. Sąsiad ma kombajn i dosłownie za moim ogrodzeniem nim jeździ, więc wiem jaka różnica.
Jestem zwolennikiem i fanem automatów. Ale 205 to tylko ręczna skrzynia. No chyba że kupić tak jak Rafał jako trzecią 205tkę i pojeździć dla przyjemności co jakiś czas.
Czy kupiłbym automata, nigdy przenigdy.
(RAF oczywiście jak będziesz swoje Gentry na automacie sprzedawać to jestem pierwszy w kolejce, ale Twoje auto to coś więcej niż 205 z automatem i to coś w 100% wynagradza zamontowany w aucie automat).
Można być fanatykiem 205tki, ale bez przesady. Jak coś jest do du.. to nie bójmy się o tym powiedzieć.
Lord Devil pisze:Nie mialem osobisice 205 w automacie, kiedys taka pare razy jezdzielm. Mialem 306 cabrio 1,6 98hp w automacie, do miasta wygoda jak cholera ale zamula mocno.
tak samo jak w moim accordzie, zamulało ale w życiu bym się tego nie pozbył. Wygoda jak cholera. Wykończenia drewniane z Bentley'a też są super, ale to nie znaczy że trzeba je montować do 205tki. Drzwi jak w Lambo
też nie warto montować itd przykłady można mnożyć, choćby bezsensowny ABS (właściwie ABR) w 205tce.
ZOSTAWCIE AUTOMATY DUŻYM LUB CIĘŻKIM POJAZDOM (lub kolekcjonerskim egzemplarzom
tak jak RafGentry).