Zimowa Szkola Jazdy - FOTO :)!!

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Zimowa Szkola Jazdy - FOTO :)!!

Post autor: Kaktus »

Witam!!

U mnie na stronce http://www.krawczyk.peugeot205.pl zamiescilem fotosy z Zimowej Szkoly Jazdy - w rolach glownych oczywiscie P205 GTI :) - tak wiec serdecznie wszystkich zapraszam do ogladania i komentowania fotek.

Juz niebawem wsadze filmy!!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Z jakimi prędkościami się średnio jechało??

Fotki spoko, czekam na filmy :D
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

Fajne fajne. Dużo było uczestników>>??
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Demo: W lasku nie dalo sie przekroczyc 70km/h bo nie bylo gdzie sie napedzac... natomiast na plycie lotniska dokrecalem 4 bieg niemalze do odciecia :) Przed zakretami jednak zazwyczaj redukowalem na 3 ktore trzymalem w granicach 5000 obrotow... wiec predkosci byly cos okolo 120km/h w polslizgu, tzn tyle wskazywal licznik, ile bylo na prawde nie wiem.. mysle ze nawet z 20km/h mniej moglo byc... bo trzeba wziac pod uwage fatk, ze jak juz autko lecialo bokiem to wytracalo predkosc, a kola ktore "ciagnely" nie rzadko tracily przyczepnosc i "buksowaly" tak wiec i licznik pokazywal swoje.

Para: Uczestnikow bylo okolo 70, i byly 3 proby.. na 1 probie "nauczycielem" byl Rafal Cielka, na 2 nauczycielem byl Tomek Chamielec, a na 3 nauczycielem byl Pawel Dytko.

Kazdy kto przyjechal, mogl przejechac kazda probe (nawet pare razy!) - szkolenie wygladalo tak, ze za pierwszym razem naszym autem jechal nauczyciel a my jako piloci, pozniej nauczyciel byl pilotem a uczestnik prowadzil auto, a na koncu uczestnik jechal juz sam.

Ja jednak nie bralem udzialu w szkoleniu - trenowalem indywidualnie. Na Szkoleniu uczyli podstaw... a ja te podstawy raczej znam - kazdy je zna kto choc raz w KJS'ie wystartowal, lub sam spedzil z godzinke na duzym zasniezonym placu - ale ogolnie bylo baaaardzo fajnie to zorganizowane.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ