Demo: W lasku nie dalo sie przekroczyc 70km/h bo nie bylo gdzie sie napedzac... natomiast na plycie lotniska dokrecalem 4 bieg niemalze do odciecia
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Przed zakretami jednak zazwyczaj redukowalem na 3 ktore trzymalem w granicach 5000 obrotow... wiec predkosci byly cos okolo 120km/h w polslizgu, tzn tyle wskazywal licznik, ile bylo na prawde nie wiem.. mysle ze nawet z 20km/h mniej moglo byc... bo trzeba wziac pod uwage fatk, ze jak juz autko lecialo bokiem to wytracalo predkosc, a kola ktore "ciagnely" nie rzadko tracily przyczepnosc i "buksowaly" tak wiec i licznik pokazywal swoje.
Para: Uczestnikow bylo okolo 70, i byly 3 proby.. na 1 probie "nauczycielem" byl Rafal Cielka, na 2 nauczycielem byl Tomek Chamielec, a na 3 nauczycielem byl Pawel Dytko.
Kazdy kto przyjechal, mogl przejechac kazda probe (nawet pare razy!) - szkolenie wygladalo tak, ze za pierwszym razem naszym autem jechal nauczyciel a my jako piloci, pozniej nauczyciel byl pilotem a uczestnik prowadzil auto, a na koncu uczestnik jechal juz sam.
Ja jednak nie bralem udzialu w szkoleniu - trenowalem indywidualnie. Na Szkoleniu uczyli podstaw... a ja te podstawy raczej znam - kazdy je zna kto choc raz w KJS'ie wystartowal, lub sam spedzil z godzinke na duzym zasniezonym placu - ale ogolnie bylo baaaardzo fajnie to zorganizowane.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora