Grzebanie nasze codzienne
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
Jest jednoczęściowy czy dwuczęściowy ? Zamienniki są zazwyczaj odlewane jako jeden element. a ory składa się z 2 elementów , wewnętrznego, czarnego i zewnętrznego malowanego w kolor nadwozia
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: Grzebanie nasze codzienne
Dzięki za odpowiedz ,to mam oryginalne ,a w takim razie ta osoba niech się douczyOrfister pisze:Jest jednoczęściowy czy dwuczęściowy ? Zamienniki są zazwyczaj odlewane jako jeden element. a ory składa się z 2 elementów , wewnętrznego, czarnego i zewnętrznego malowanego w kolor nadwozia
Re: Grzebanie nasze codzienne
Dupy nie urywa , ale są ładniejsze niż były
Ostatnio zmieniony 20 wrz sob, 2014 12:21 pm przez robson, łącznie zmieniany 1 raz.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Grzebanie nasze codzienne
dupy nie urywa... wyglądają świetnie, czym to malowałeś?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Re: Grzebanie nasze codzienne
Ostatnio zmieniony 20 wrz sob, 2014 12:21 pm przez robson, łącznie zmieniany 1 raz.
- tok
- Junior
- Posty: 474
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 3:24 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 8405207
- Lokalizacja: Kraków
Re: Grzebanie nasze codzienne
Żeby nie było że auto stoi w garażu na kobyłkach i nic się nie dzieje.
Ostatnio wymienione:
-pasek rozrządu, uszczelka pod kołem zębatym na wałku rozrządu
- obudowa termostatu, czujniki temperatury,
- podłączony okład chodzący olej
- uszczelka pod pokrywa zaworów
- jeszcze parę dupereli..
Co ważne CTi wyjechało wczoraj z garażu. Dziś jakaś dłuższa przejeżdżawka, żeby sprawdzić czy wszystko działa jak należy
Ostatnio wymienione:
-pasek rozrządu, uszczelka pod kołem zębatym na wałku rozrządu
- obudowa termostatu, czujniki temperatury,
- podłączony okład chodzący olej
- uszczelka pod pokrywa zaworów
- jeszcze parę dupereli..
Co ważne CTi wyjechało wczoraj z garażu. Dziś jakaś dłuższa przejeżdżawka, żeby sprawdzić czy wszystko działa jak należy
" Kto w młodości głupim nie był, ten na starość nie zmądrzeje!"...
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
Gratuluje Toku pomyślnie zakończonych zmagań. Ja dziś, korzystając z dobrej pogody wymieniłem w końcu alternator. Żeby to zrobić w mi16 to trzeba niestety rozmontować dolot. Z prostej wymiany zrobiła się więc zabawa na pół dnia. Podrzucam parę fotek poglądowych. Jakość słaba bo zrobionych kotletem
Przy okazji wymieniłem też uszczelkę pod kolektorem ssącym. Stara rozpadła się na strzępy. Niestety nowa miała dwa otwory w złym miejscu i trzeba było wycinać nowe nożykiem.
Tutaj nowy alternator już na swoim miejscu:
Niestety auto dalej nie jeździ. Udało się wyeliminować dwie usterki starego alternatora. Przerwy w ładowaniu oraz jego krzywe zamontowanie spowodowane brakiem gwintu do tej dużej śruby. Nowy alternator ładnie się dał przykręcić.
Niestety dźwięk zrzytająco-grzechotkujący ( jakby rozpadniętego jakiegoś łożyska ) nie wydobywał się ze starego alternatora a gdzieś z silnika. Jeśli to nie jakaś rolka napinająca to chyba trzeba będzie rozkręcić silnik a tym samym szanse na nasz udział w zlocie 30-lecia maleją dość znacznie:(
Przy okazji wymieniłem też uszczelkę pod kolektorem ssącym. Stara rozpadła się na strzępy. Niestety nowa miała dwa otwory w złym miejscu i trzeba było wycinać nowe nożykiem.
Tutaj nowy alternator już na swoim miejscu:
Niestety auto dalej nie jeździ. Udało się wyeliminować dwie usterki starego alternatora. Przerwy w ładowaniu oraz jego krzywe zamontowanie spowodowane brakiem gwintu do tej dużej śruby. Nowy alternator ładnie się dał przykręcić.
Niestety dźwięk zrzytająco-grzechotkujący ( jakby rozpadniętego jakiegoś łożyska ) nie wydobywał się ze starego alternatora a gdzieś z silnika. Jeśli to nie jakaś rolka napinająca to chyba trzeba będzie rozkręcić silnik a tym samym szanse na nasz udział w zlocie 30-lecia maleją dość znacznie:(
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Grzebanie nasze codzienne
Od tej czarna jest ładniejsza
Ale ta druga może wyglądać całkiem spoko
Ale ta druga może wyglądać całkiem spoko
XR in PROGRESS
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Grzebanie nasze codzienne
Najładniejsza ta czerwona na samochodzie. Potem czarna, a ta czerwona "gładka" świetnie nadawałaby się do ozdoby śmietnika
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Junior
- Posty: 143
- Rejestracja: 31 maja pt, 2013 6:22 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Phase I
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Grzebanie nasze codzienne
Defetyzm w czystej postaci he he.DJPreZes pisze:Najładniejsza ta czerwona na samochodzie. Potem czarna, a ta czerwona "gładka" świetnie nadawałaby się do ozdoby śmietnika
Re: Grzebanie nasze codzienne
Dzisiejszy przegląd przeszedł ze słowami "dowodzik proszę " jeszcze nie wysiadłem z auta i słowa padły nie dawno była tu na przeglądzie 205 diesel. Tylko sprawdzili nr VIN.
Re: Grzebanie nasze codzienne
Dziś dotarła przesyłka z dziwnymi żółtymi halogenami , może malowane ,ale fajnie wyglądają, niestety bez kabelków lecz to nie problem
Rozebrałem i tak to wygląda
Rozebrałem i tak to wygląda