Temat do gazety : Plusy i minusy 205tki
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
+sportowa przeszłość a nawet teraźniejszość
+zwinność
+charakter
+TO COŚ czego brak innym
+wygoda
+zwinność
+charakter
+TO COŚ czego brak innym
+wygoda
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Pug 5 drzwiowy TU1M 1,1l:
+ wygoda
+ 60KM przy poj. 1,1l
+ dobra widocznosc
+ szeroki rozstaw osi
+ male spalanie
+ pojemnosc bagaznika
+ ocynkowana blacha
- slabe zawieszenie, glownie belka
- biegi ( w polonezie przyjemniej sie wbija poszczeg. biegi )
- jak dla mnie dziwne brzmienie ma silnik, zbyt warkotliwe
- kolo zapasowe pod karosa
+ wygoda
+ 60KM przy poj. 1,1l
+ dobra widocznosc
+ szeroki rozstaw osi
+ male spalanie
+ pojemnosc bagaznika
+ ocynkowana blacha
- slabe zawieszenie, glownie belka
- biegi ( w polonezie przyjemniej sie wbija poszczeg. biegi )
- jak dla mnie dziwne brzmienie ma silnik, zbyt warkotliwe
- kolo zapasowe pod karosa
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grudziądz
- po kilkuletnim stazu nieprzyjemne dzwieki plastikow w srodku
- zbyt duzo plastiku ( oczywiscie porownujac do terazniejszych bo jak na tamte lata to jest super )
- zbyt duza moc w stosunku do przelozenia ( chodzi mi o problem podczas naprawde jakiegos dragu, jest poprostu troszeczke za lekki chociaz nie mowie ze to calkiem mi sie podoba ale bywaja rozni ludzie )
- trudnosci z dostaniem sie na tylna kanape ( 3d przy troszke odsunietym fotelu )
+ bardzo dobra przyczepnosc na zakretach ( GTi )
+ przestonne wnetrze jak na tamte czasy
+ dosc duzo miejsca na tylnej kanapie ( 3d )
+ bardzo dobra widocznosc kierowcy
+ kubelkowe fotele ( GTi )
- zbyt duzo plastiku ( oczywiscie porownujac do terazniejszych bo jak na tamte lata to jest super )
- zbyt duza moc w stosunku do przelozenia ( chodzi mi o problem podczas naprawde jakiegos dragu, jest poprostu troszeczke za lekki chociaz nie mowie ze to calkiem mi sie podoba ale bywaja rozni ludzie )
- trudnosci z dostaniem sie na tylna kanape ( 3d przy troszke odsunietym fotelu )
+ bardzo dobra przyczepnosc na zakretach ( GTi )
+ przestonne wnetrze jak na tamte czasy
+ dosc duzo miejsca na tylnej kanapie ( 3d )
+ bardzo dobra widocznosc kierowcy
+ kubelkowe fotele ( GTi )
W porównaniu do innych samochodów tej klasy i rocznika, chyba bezkonkurencyjny pod względem ceny.
+ bardzo duża kultura jazdy
+ świetnie dobrane silniki mając 60 KM ścigałem się z polonezami 1.5 i zastawiałem je w tyle, nie wspomnę o niemieckich panzerach z podobnymi pojemnościami silnika
+blacha (ocynk jest nie do pobicia), śmieje się tylko z gnijących golfów
+łatwy dostęp do wymiany podstawowych części
+baaaaaaaaaaaaardzo udany model GTI, chyba bezkonkurencyjny w swojej klasie
+ i wiele innych które wszyscy znamy
NAJWAŻNIEJSZE - TEN SAMOCHÓD MA DUSZĘ
Co do minusów..... przesłaniają Mi je plusy
+ bardzo duża kultura jazdy
+ świetnie dobrane silniki mając 60 KM ścigałem się z polonezami 1.5 i zastawiałem je w tyle, nie wspomnę o niemieckich panzerach z podobnymi pojemnościami silnika
+blacha (ocynk jest nie do pobicia), śmieje się tylko z gnijących golfów
+łatwy dostęp do wymiany podstawowych części
+baaaaaaaaaaaaardzo udany model GTI, chyba bezkonkurencyjny w swojej klasie
+ i wiele innych które wszyscy znamy
NAJWAŻNIEJSZE - TEN SAMOCHÓD MA DUSZĘ
Co do minusów..... przesłaniają Mi je plusy

- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
+wyposazenie w stosunku do ceny
+duzo miejsca w srodku jak na tak maly samochod
+bardzo zwawe silniki i malo palace
+dobra jakos plastikow jak na swoj wiek
+cudowna sylwetka wersji 3-d
+calkiem mocny nawiew
-slaba regulacja nawiewu (zamiast stopniowo to sa duze skoki
)
-nieciekawa sylwetka wersji 5-d
-czesto zwijajace sie pasy z tylu (skrecaja sie i sie czasami blokuja)
-w wersji 3-d po otwarciu przednich okien i uchyleniu tylnich potrafi urwac glowe
nie wiem jak to w wersji 5-d jest
+duzo miejsca w srodku jak na tak maly samochod
+bardzo zwawe silniki i malo palace
+dobra jakos plastikow jak na swoj wiek
+cudowna sylwetka wersji 3-d
+calkiem mocny nawiew
-slaba regulacja nawiewu (zamiast stopniowo to sa duze skoki

-nieciekawa sylwetka wersji 5-d
-czesto zwijajace sie pasy z tylu (skrecaja sie i sie czasami blokuja)
-w wersji 3-d po otwarciu przednich okien i uchyleniu tylnich potrafi urwac glowe

Peugeot 205 Roland Garros Cabrio


- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Belka jest może słaba ale jak sie o nia nie dba. Poza tym ok. Zreszta zaleta belki skretnej jest prosta konstrukcja przy bardzo dobrych właściwościach jezdnych. Dla mnie mankamenty 205tki to nietrwała instalacja elektryczna, słabe dyfry (poza GTI 1.9), mała sztywność nadwozia (to chyba najpoważniejsze zastrzeżenie). No a poza tym mam żal do konstruktorów, że seryjniue nie montowali silnika Mi16 do GTI, bo do teraz byłby to najchetniej kupowany GTI 
