Smutna historia pewnego 1,9 GTi...

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Ja nie jestem pewien bo nie widac tam klatki - ale to tak moglo zdjecie wyjsc... i nie jestem pewien czy to identyk kolor.
No..nooo...szerloki holmesy z was :)

To auto rulka - niebieski (RSBlue) 309GTI 16V
Moj jest czarny, z tylu mozna go poznac ze ma lampy proste a rulka sa pod katem (zaczeli takie robic chyba w 89...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Globus205 pisze:grill KAMEI ??? albo sam znaczek?? nie widziałem nigdziej takich grili do 205 ??? mav powiesz mi cos wiecej na ten temat

Gril zostal wygiety z czarnej siatki alu od jackyego znaczek jest od kamei (do kupienia prawdopodobnie w D&W) :)
Jednym slowem zrob to sam :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Mav piszesz ze ten 1.9 byl na walku od swiatka... i jak sie autko zachowywalo? Chodzi mi o roznice przed i po zalozeniu walka.

ja tez mysle nad walkiem od swiatka, ale chcialbym aby czasy wyliczyl mi wozowicz, a swiatek na podstawie jego wyliczen zrobil by walek.... narazie zbieram fundusze :) hehe
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Mav piszesz ze ten 1.9 byl na walku od swiatka... i jak sie autko zachowywalo? Chodzi mi o roznice przed i po zalozeniu walka.

ja tez mysle nad walkiem od swiatka, ale chcialbym aby czasy wyliczyl mi wozowicz, a swiatek na podstawie jego wyliczen zrobil by walek.... narazie zbieram fundusze :) hehe
Chmmm zachowywala sie rewelacyjnie, oczywiscie w gornych zakresach.
Swietnie to wspolpracowalo z kitem stoszka od JRa (b. krotki dolot)
ogolnie na dlugiej skrzyni (3.688) szlo tak samo jak 309 GTI 16 (chlopaki sie wiecznie tna na 400m :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A jak mial dolot zrobiony??

Bo ta kwestia mnie bardzo interesuje, bo mam glowice z kolektorami i chce sobie to przygotowac ale sam nie wiem jak... a nie chce spaprac roboty.

Wiem ze musi byc jak najlepsze polaczenie kolektorow z glowica... ale nie wiem jak wyszlifowac kanaly dolotowe.

Wylot to wiem ze na lustro, ale nie wiem jak z dolotem, bo slyszalem rozne opinie! Jedni mowia ze tylko wygladzic, inni ze na lustro, jeszcze inni ze tak aby zostaly poprzeczne rysy.

Jak on to mial zrobione?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

to moze po wyjeciu silnika bedzie chcial to sprzedac ??? jestem zainteresowany kuopnem.Wszelki info prosze na maila
rulek309

Post autor: rulek309 »

Oj napsul mi krwi nie raz :twisted: Jedynka i polowa dwojki zawsze byla jego. Pod koniec dwojki rownalismy sie a trojka byla juz moja :D szkoda mi tej 205tki :(
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

rulek309 pisze:Oj napsul mi krwi nie raz :twisted: Jedynka i polowa dwojki zawsze byla jego. Pod koniec dwojki rownalismy sie a trojka byla juz moja :D szkoda mi tej 205tki :(
Zrobi sie jeszcze jedna :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
rulek309

Post autor: rulek309 »

Sam chetnie przy nim popracuje. I mam nadzieje ze bedzie jeszcze szybszy od poprzednika, przynajmniej bede mial motywacje zeby 309 udoskonalac :D
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

rulek309 pisze:Sam chetnie przy nim popracuje. I mam nadzieje ze bedzie jeszcze szybszy od poprzednika, przynajmniej bede mial motywacje zeby 309 udoskonalac :D
Niech tylko troszke cieplej sie zrobi...bo teraz to z zimna lapki odpadaja :(
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
_Ryba_
Junior
Posty: 427
Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: _Ryba_ »

Mav309 pisze:
rulek309 pisze:Sam chetnie przy nim popracuje. I mam nadzieje ze bedzie jeszcze szybszy od poprzednika, przynajmniej bede mial motywacje zeby 309 udoskonalac :D
Niech tylko troszke cieplej sie zrobi...bo teraz to z zimna lapki odpadaja :(
od czego ma się ciepły garaż :D 8)
<<<Moja Furka SPRZEDANA!!!!>>>
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

_Ryba_ pisze:
Mav309 pisze:
rulek309 pisze:Sam chetnie przy nim popracuje. I mam nadzieje ze bedzie jeszcze szybszy od poprzednika, przynajmniej bede mial motywacje zeby 309 udoskonalac :D
Niech tylko troszke cieplej sie zrobi...bo teraz to z zimna lapki odpadaja :(
od czego ma się ciepły garaż :D 8)
Wiesz...mimo wszystko ciezko nawet w ogrzewanym garazu nie zmarznac zima...to nie jest cieplutki domek :( A ja zmarzlak jestem :(
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:A jak mial dolot zrobiony??

Bo ta kwestia mnie bardzo interesuje, bo mam glowice z kolektorami i chce sobie to przygotowac ale sam nie wiem jak... a nie chce spaprac roboty.

Wiem ze musi byc jak najlepsze polaczenie kolektorow z glowica... ale nie wiem jak wyszlifowac kanaly dolotowe.

Wylot to wiem ze na lustro, ale nie wiem jak z dolotem, bo slyszalem rozne opinie! Jedni mowia ze tylko wygladzic, inni ze na lustro, jeszcze inni ze tak aby zostaly poprzeczne rysy.

Jak on to mial zrobione?
Wiem ze z dolotem sa rozne szkoly, jedni mowia lustro (przeplyw laminarny jest szybszy) inni ze trzeba honowac (w poprzek rysy) bo lepiej odparowuje mieszanke ktora na lustrze moze sie skraplac...
Honowanie mysle ze jest lepsze w gaznikach, gdzie rozpylenie dawki benzyny w powietrzu daje dosc duze kropelki - wierze ze wtryskiwacze tworza mgielke mniejszych kropelek ktore sie tak nie skraplaja...
Aaa...z doswiadczen kolegi - corrado VR6 glowica zrobiona z obu stron na lustro - na hamowni nie zmienila sie moc, ale +15Nm
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Az 15Nm !! WOW !! No niezle!! Nie wiedzialem ze az tyle to moze dac :) SZOK :)

Ja oprocz polerki chce ja splanowac, i zadbac o jak najlepsze polaczenie kolektorow z glowica, no i zmieniam dolot na prosty.

Jak bedzie kasa to moze zawory wieksze dolotowe przyjda, no i zbieram na walek.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Az 15Nm !! WOW !! No niezle!! Nie wiedzialem ze az tyle to moze dac :) SZOK :)

Ja oprocz polerki chce ja splanowac, i zadbac o jak najlepsze polaczenie kolektorow z glowica, no i zmieniam dolot na prosty.

Jak bedzie kasa to moze zawory wieksze dolotowe przyjda, no i zbieram na walek.
Tylko ze przypominam...2.8 litra 6 cylindrow i 176 kucy...(nie pamietam momentu, ale to pancerny silnik (w koncu pazerwagen :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ