205 vs. Golf

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

i tak trzymaj a golf aby mieć szanse musi mieć pojemność conajmniej 2.0 :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
toffi

Post autor: toffi »

Marin205 pisze:dobry filmik - GOLF I II i III nie mają blachy ocynkowanej - więc nie dziw że taką zamocowali w golfie II - żal mi blacharza który musi się namęczyć żeby to coś poprostować -

przypomina mi się pewna historia którą mnie w liceum zanudzał mój historyk - w czasach zimnej wojny - amerykański samolot dalekiego zasięgu musiał awaryjnie lądować w rosji - ruscy zanim go oddali ( a nie mieli czegoś takiego) to pomierzyli (zrobili kopię dokumentacji na podstawie oryginału) i zrobili sobie swój - i było by OK gdyby nie system metryczny w stanach gdzie mierzy się w calach, jak dawali za cienką blachę to się rozpadał a jak dećko grubszą - a musieli taką dać bo ich poszycia nie były tak wytrzymałe przy podobnych grubościach - to wyszedł im tak ciężki latający klocek - że nie dość że nie osiągał pułapu i zasięgu to nie latał tak jak trzeba :P - niemcy postawili w golfie na dłuższy proces gnicia
golfy MK# maja ocynk czesciowy a MK3 GTi maja pelny ocynk :P
Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras »

w golfach ocynk był na zamówienie jako "opcja" :P
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
ODPOWIEDZ