205 vs. Golf
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
i tak trzymaj a golf aby mieć szanse musi mieć pojemność conajmniej 2.0
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
golfy MK# maja ocynk czesciowy a MK3 GTi maja pelny ocynkMarin205 pisze:dobry filmik - GOLF I II i III nie mają blachy ocynkowanej - więc nie dziw że taką zamocowali w golfie II - żal mi blacharza który musi się namęczyć żeby to coś poprostować -
przypomina mi się pewna historia którą mnie w liceum zanudzał mój historyk - w czasach zimnej wojny - amerykański samolot dalekiego zasięgu musiał awaryjnie lądować w rosji - ruscy zanim go oddali ( a nie mieli czegoś takiego) to pomierzyli (zrobili kopię dokumentacji na podstawie oryginału) i zrobili sobie swój - i było by OK gdyby nie system metryczny w stanach gdzie mierzy się w calach, jak dawali za cienką blachę to się rozpadał a jak dećko grubszą - a musieli taką dać bo ich poszycia nie były tak wytrzymałe przy podobnych grubościach - to wyszedł im tak ciężki latający klocek - że nie dość że nie osiągał pułapu i zasięgu to nie latał tak jak trzeba - niemcy postawili w golfie na dłuższy proces gnicia