Szefo szuka 1,9 GTi i ....

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

Para moze Ty wogole wolisz "widoki od tylu"... :D
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Para... pisze:Jest szersze bo masz XS albo inna wersje z tych lepszych. Zwykłe nie są tak szeroki. Nawet chyba takie same
Nie mam XSa tylko GTI, i porownywalem do drugiego GTI tyle ze 205
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Para... pisze:eeeeee tam >Z całym szacunkiem ale jakoś nie mógł bym sie przesiąść do 309 :( .... 205 ma to coś. I tył mi sie bardzo podoba, chyba nawet bardziej niż przód :wink:
Coz, mi sie 309 podoba i to za sylwetke, nieraz sobie wyobrazam w nim tyl od 205tki i patrzac z boku samochod stracilby harmonie... Ale to sa gusty, a o gustach sie nie dyskutuje...

Czy bys sie nie przesiadl ? A porownywales te auta? Jezdziles nimi?
Ja tak...
205 w porownaniu do 309 sie po prostu NIE PROWADZI SIE...
A jak auto jest nerwowe, jezeli w zakrecie jak przekroczysz prog prowadzenia auta "na oponie" kiedy zaczniesz sie slizgac....przestajesz sie zastanawiac czy ma ladny tyl...tylko wkurzasz sie ze ta ladna dupcia wciaz chce Cie wyprzedzic ro z lewej, to sprawej...
Moja decyja wlasnie tym zostala podyktowana - latwiej kupic 205gti niz 309gti...
Licze na ostra, ale na poziomie polemike :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Ok sam tego chciałeś :wink: .

205 rzeczywiście jest nerwowa, ale tylko w 2 sytuacjach:
1. Musi być naprawdę ślisko
2. Masz rozpieprzone tylne zawieszenie (hmm skąd ja to znam :lol: :wink: )

W obu wypadkach w zdrowym autku wystarczy lekka kontra kierownicą i dodanie gazu (a czasem tylko to drugie). Dlatego uwielbiam jazdę GITem po Ursynowie w Wawie - ah te wszystkie ronda na Natolinie :D , które można przejeżdżać bokiem używając tylko gazu do prowadzenia autka.

Co do 309 to kolega ma taką (tylko nie GTi a Maxi) i mówiąc szczerze dla mnie jest to duży kawał klocka (za duży), w który owszem można więcej załadować, ale już frajda z jazdy nie ta sama (chociaż sam kształt budy jest bardzo fajny szczególnie w GIcie).

Pozdrawiam
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

Mav309 a teraz czysto teoretycznie. we wchodzeniu w zakret zdaje sie ze to samochod z kufrem ma wieksza bezwladnosc, wiec (tylko tak ) - ale polemizowalbym co do wyprzedzania przedniej osi przez tylna w 205. przyznaje Ci racje bo jechales obydwoma modelami. :)
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Mi tylko raz (nie)udał się manewr z wyprzedzeniem przedniej osi przez tylną i skończyło się to jak wszyscy wiedzą - bylo bardzo slisko. Auto mi sie prowadzi doskonale, w granicach rozsądku zawsze jest do opanowania, 309 nie jechałem ale wydaje mi się, że 205 jest bardziej poręczna i zgrabniejsza. Gdyby tylko zawieszenie chodziło ciszej i gdyby drogi były bardziej płaskie...
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Piweł pisze:Ok sam tego chciałeś :wink: .

205 rzeczywiście jest nerwowa, ale tylko w 2 sytuacjach:
1. Musi być naprawdę ślisko
2. Masz rozpieprzone tylne zawieszenie (hmm skąd ja to znam :lol: :wink: )
Zawieszenie ciasne w obu autach, zastanawiales sie dlaczego wielu uzytkownikow do 205 gti zaklada belke od 309gti?
Sytuacja "jak jest slisko" pokazuje Ci jak bardzo wywazone jest Twoje autko... jezeli jest nerwowe - na asfalcie w poslizgu bedzie takie samo, jedynie predkosci sie zmieniaja...
Polecam pojezdzenie po torze obydwoma samochodami...spora roznica.
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Piweł pisze: Co do 309 to kolega ma taką (tylko nie GTi a Maxi) i mówiąc szczerze dla mnie jest to duży kawał klocka (za duży), w który owszem można więcej załadować, ale już frajda z jazdy nie ta sama (chociaż sam kształt budy jest bardzo fajny szczególnie w GIcie).

Pozdrawiam

Maxi? Chyba sam sobie ja tak nazwal.... jezeli chodzi o taką niebieska to jest 309GTI16 (czasem nazywano je mi16).
Kawal klocka...chmmm...ten kawal klocka to 205 z dolozonym troszeczke bagaznikiem, wiec 205 to tez juz kawal klocka jest no ale oczywiscie bez bagaznika :)
Co nazywasz frajdą z jazdy? Jezdzenie bokiem? 309 jest w tym wdzieczniejsza...zachowanie na szybkich lukach? Znowu lepiej to robic 309tka (jest szersza... jedynie na pacholkach trudniej wywijac bo auto jest dluzsze...:(
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

przemo pisze:Mav309 a teraz czysto teoretycznie. we wchodzeniu w zakret zdaje sie ze to samochod z kufrem ma wieksza bezwladnosc, wiec (tylko tak ) - ale polemizowalbym co do wyprzedzania przedniej osi przez tylna w 205. przyznaje Ci racje bo jechales obydwoma modelami. :)
Coz, z ta bezwladnoscia troszeczke zle przyjales... Wieksza masa z tylu uspokaja auto - jest ono stateczniejsze.
Juz nawet w dziecinstwie napewno wiedziales ze gdy latawiec nerwowo Ci myszkowal na boki robiles albo dluzszy ogon, albo przywiazywales na jego koncu patyk...
Tu chodzi o rozklad mas, czyli tzw. wywazenie - czesto - w sporcie szczegolnie, jest ono wazniejsze niz moc silnika...to ono pozwala na przejechanie zakretu szybciej niz konkurencja.
I tutaj 309 jest lepiej wywazona, po prostu mniejszy procent masy calego samochodu jest na przedniej osi co w polaczeniu z szerszym autem daje taki wlasnei a nie inny efekt prowadzenia samochodu...
Na 205tke narzekalo wielu kierowcow - ma bardzo ciezki przod, szczegolnie w wersjach GTI, a leciutki tyl w zaden sposob nie jest w stanie tego zrownowazyc...
To jest fakt, ja rozumiem, ze kochacie swoje 205tki za wszystko, i dacie sie predzej pokroic niz przyznacie sie ze 205 ma wady :( Ale jesli ktos mowi ze 205 nie jest nerwowe...to znaczy ze za wolno jechal ten zakret... :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

WINKiel pisze:Mi tylko raz (nie)udał się manewr z wyprzedzeniem przedniej osi przez tylną i skończyło się to jak wszyscy wiedzą - bylo bardzo slisko. Auto mi sie prowadzi doskonale, w granicach rozsądku zawsze jest do opanowania, 309 nie jechałem ale wydaje mi się, że 205 jest bardziej poręczna i zgrabniejsza.
Do parkowania napewno lepsze jest 205 (wezsze i krotsze)
Prowadzi sie doskonale w granicach rozsadku, kolego albo to albo to...
Bo w granicach rozsadku to i woz z sianem sie dobrze prowadzi...
Powtorze za Szaya: "Jezeli jedziesz w zakrecie i nic sie nei dzieje - to znaczy ze jedziesz za wolno. Jak nie wychodzi - to do szachow :) "
A co do trudnych sytuacji - polecam jezdzic z noga...a nie z glowa :)

P.S. Noga oczywiscie lewa :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Ten_mlody

Post autor: Ten_mlody »

Hehe Mav ale wykład. No comment :lol:
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Widze, ze różne są definicje rozsądku. Nie do końca chyba mnie zrozumiałeś MAV... ale z rajdowcem kłócić się oczywiście nie będę. W każdym razie nie zgodzę się, że jazda bez głowy jest lepsza i że jak coś nie wychodzi to do szachów, bo trening czyni mistrza.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

WINKiel pisze:Widze, ze różne są definicje rozsądku. Nie do końca chyba mnie zrozumiałeś MAV... ale z rajdowcem kłócić się oczywiście nie będę. W każdym razie nie zgodzę się, że jazda bez głowy jest lepsza i że jak coś nie wychodzi to do szachów, bo trening czyni mistrza.

Zrozum jedno...nie mozna rozpatrywac zachowania sie auta pt. "nerwowy wyprzedzajacy przod tyl" jezdzac "z rozsadkiem". po prostu w takim stylu jazdy ten element nie wystepuje.
Nie chce sie klocic, a wymienic zdania by cos owocnego z tego wyniesc...
BTW, nie wyobrazam sobie bezpiecznej jazdy bez uzywania lewej nogi, szczegolnie teraz gdy jest slisko...ja sie nia podpieram nawet w miescie...
Polecam pocwiczenie, bo 205tki naprawde sa nerwowe (jestes jedna z pierwszych osob, ktora twierdzi ze mu 205 prowadzi sie wysmienicie...)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Misiek
Site Admin
Posty: 609
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 3:33 am
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI, a był kiedyś Junior 1.0
Numer Gadu-gadu: 8179447
Login tlen: misiektt
Kontakt:

Post autor: Misiek »

Cisza Mav przestań się mądrzyć zresztą po jaką cholere sie kłucisz jeździłeś 205 tką ?? Hmm ??
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

"jestes jedna z pierwszych osob, ktora twierdzi ze mu 205 prowadzi sie wysmienicie..." Cóż, miliony kierowców na całym świecie sie jednak pomyliło... jaka przykrość.... na szczeście nie w każde zakręty wchodze bokiem, bo bym sie załamał i kupił sobieeee....hmmmm.... 309...! :)
Zablokowany