Strona 5 z 6

: 08 wrz czw, 2005 8:35 pm
autor: Damian1p
Para ja ci sluze skanerem no ale gazetki niestety nie mam :(

: 11 wrz ndz, 2005 11:43 pm
autor: 205_Winner
panowie wskanujcie ten artykuł i dajcie na forum

: 12 wrz pn, 2005 9:21 am
autor: Para
dobra dzisiaj go będe już miał... czekam na maila od kumpla, dałem mu gazetke i ma mi zeskanować ... :roll:


http://www.peugeot205.pl/index.php?modul=tuning

: 13 wrz wt, 2005 11:55 am
autor: krzycho
jestem kolejnym chętnym na artykuł ;-)

: 13 wrz wt, 2005 11:59 am
autor: Para
hehe silnik 1.0 :) niech żyje legenda 2 8)7

: 13 wrz wt, 2005 11:53 pm
autor: 205_Winner
wygar to może on ma ale wygląd to bieda straszna

: 16 wrz pt, 2005 1:03 pm
autor: krzycho
Para pisze:hehe silnik 1.0 :) niech żyje legenda 2 8)7
1.0 is the BEST !!! Idealny do kosiarek i do małych ciągniczków ale kto na boga wsadził to do samochodu ???

Nie zmienia to faktu ze nieźle mi sie tym jeźdżi mimo że moje poprzednie samochody to same duże bryki z dużymi silnikami i cieżko sie było przestawić...

: 16 wrz pt, 2005 1:21 pm
autor: PIT_R
LITROWCY LACZCIE SIE :D W grupie bedziemy mieli potęgę i nikt nam nie podskoczy :twisted: :twisted:

: 16 wrz pt, 2005 1:24 pm
autor: invictus
w kupie sila
kupie nikt nie podskoczy 8)

ale tak powaznie to litrowcem mozna poszalec...
jest jeszcze jeden +... wyprzedze 1.0 ale on mnie minie jak bede stal na tankstelle...

: 16 wrz pt, 2005 2:06 pm
autor: krzycho
w kupie cieplej ...

1.0 ma zalete - można go samemu przenosić w garażu nawet jak jest złączony ze skrzynią i z osprzętem :lol:

Sam silnik 1.9 GTi jest cięższy niż ten komplet - nie mówiąc już o mi 16 albo o dieslu.

Czyli reasumując jest to silnik sportowy - mało waży i ma wielkie ambicje :P

: 16 wrz pt, 2005 2:12 pm
autor: invictus
diesel jest ciezszy od silnika z gita?? bo mi sie wydawalo ze nie...

: 16 wrz pt, 2005 2:16 pm
autor: krzycho
a poza tym to GTi to i rolnik może jechać. Nic nie trzeba myśleć - jak chce sie wyprzedzić to gaz i już zrobione.
A u mnie procesor pracuje na 110 % normy - analiza warunków drogowych (czy za mocno nie wieje i czy górka nie jest za duża), czy mam już pewną nadprędkość do pojazdu który zamierzam wyprzedzić, czy na dwójce da rade dojść do 100 czy trzeba będzie zmienić na 3, czy ta ciężarówka podczas manewru nie zacznie przyspieszać , szybkie spojrzenie czy dzieci śpią (wtedy nie moge piłować na obrotach bo za głośno jest i sie pobudzą) i gaz . Podczas wyprzedzania warto się bujać rytmicznie w przód i tył w nadziei że to coś da , modlitwa też jest czasami wskazana o ile ktoś wierzy choć niewierzącym też się poleca na tą chwilę...

Po wyprzedzaniu żona może już przepolerować mi czoło po tym niebywałym wysiłku psychiczno/ fizycznym.... I tak sobie człowiek jedzie i myśli o autku - rewelacyjne zawieszenie mały...

: 16 wrz pt, 2005 2:18 pm
autor: krzycho
invictus pisze:diesel jest ciezszy od silnika z gita?? bo mi sie wydawalo ze nie...
a prawie 10 kg cięższy bo blok z żeliwa i tłoki bardzo solidne są, to samo z korbowodami . Nie wiem jak wał korbowy. Ale lżejszy od Mi 16 bo ta głowica swoje waży...

: 16 wrz pt, 2005 2:20 pm
autor: invictus
a z czego w gicie jest blok?? bo alu to to nie jest...

: 16 wrz pt, 2005 2:27 pm
autor: krzycho
mam dwa silniki w domu 1.9 zwykły i 16-tke i obydwa mają bloki z alu - jest to napewno jakiś stop może nie z patelni ale na pewno nie jest to żeliwo