FAJNY ARTYKUŁ W NOWYM GT!!!!!!

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
krzycho

Post autor: krzycho »

Pod tym adresem macie broszurke na temat tych silników i jest tam sporo różnych informacji - dla każdego coś dobrego... I tam po francusku jest napisane że blok i głowica całkowicie z aluminium

http://www.kontrolm.com/p205/silniki%20XU9J4.pdf
invictus

Post autor: invictus »

hmmm ale to jest j4...
a juz same TU byly i alu i zeliwne..
krzycho

Post autor: krzycho »

w tej broszurce jest zarówno o XU9j2 jak i o XU9j4
nowsze silniki do 406 i bandy też podobno mogą posiadać żeliwny blok. Nie kłócę się bo nie wiem a dwa silniki a nawet 4 które posiadam bądź posiadałem miały aluminiowe bloki i to wiem na pewno . Być może inne typy silników miały żeliwo...
invictus

Post autor: invictus »

przychodz mi do glowy tylko jedno slowo :arrow: weird.... :roll:
krzycho

Post autor: krzycho »

podobno nawet plotki chodzą że silniki XU na aluminiowym bloku są najbardziej wytrzymałe, a na żeliwnym dużo gorzej - ile w tym prawdy - nie wiem
invictus

Post autor: invictus »

niby zeliwo jest bardziej kruche, za to alu sie szybciej meczy.. :roll:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ALUMINUM JEST BARDZIEJ TRWAŁE I ODPORNE NA WYSOKIE TEMPERATURY
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

ok wszystko ok. ale co to ma wspólnego z tym tematem ??

Artykuł można zobaczyć tutaj...brakuje jednej fotki ale wkrótce wstawie...

:arrow: http://www.peugeot205.pl/index.php?modul=tuning


temat zamykam
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Zablokowany