peugeot 205 rallye
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
jest taka sama tylko rallye ma minialnie wieksze przelozenie, co do przekladania na silnik 1,4 to moze uda sie cala glowice przelozyc, musisz rozebrac popatrzec poanalizowac, jakby co sluze wymiarami tylko pisz jakieb182 pisze:eee tam nie to samo wsadzic wałek z rallyka do 1.4 (chyba darade) i powinno byc + gazniki i będzie z 90 km a o cześci dużo łatwiej.
Pytanie czy skrzynia da sie połączyc z silnikiem 1.4 ??
hej
da sie przelozyc z 1.4 caly dol i zalozyc glowice z gaznikami i walkiem ale w sumie nie wiem jaki to bedzie efekt sam sie zastanawiam:):D:D
a jesli chodzi o 106 rallye 1.3 to byly tlyko z ganikami, jest wersja 1.4 na pelnym wtrysku (100KM lub z kat. 95KM) ale tych 106 z gaznikami bylo bardzo malutko rarytas:LDL chetnie kupilbym hehe:)
b182 nie mozesz sie zniechecac autko jest na prawde super ale przed kupnem warto znac pewne mankamenty i posprawdzac rzeczy ktore moga kosztowac wiecej niz cale auto a dzieki tej stronce mozesz dowiedziec sie bardzo duzo bo jest kilku uzytkownikow:) hehe:)
acha a rallye ma chyba najkrotsze przelozenie z TU z tego co mi wiadomo@!!!!! i jest wszytsko pasuje do TU
Jesli chcialbys wkladac do cilnika 1.4 tylko walek i gazniki to musisz:
1. dorabiac kolektor bo jest zupelnie inne mocowanie przy orginalnej glowicy do gaznikow
2.spasowac walek i zmienic konty zaworow jesli chcialbys uzyskjac wieksza moc ( bo w rallye wlasnie kat zaworow polaczony z walkiem robi robote)
3. z tego co mi pewnien magik mowil glowica orginalna rallye jest robiona pod wysokie oborty i dlatego czasem na urzadzeniach wychodzi niskie cisnieni na cylindrach a to niestety tak ma byc!!!!
a jesli chodzi o 106 rallye 1.3 to byly tlyko z ganikami, jest wersja 1.4 na pelnym wtrysku (100KM lub z kat. 95KM) ale tych 106 z gaznikami bylo bardzo malutko rarytas:LDL chetnie kupilbym hehe:)
b182 nie mozesz sie zniechecac autko jest na prawde super ale przed kupnem warto znac pewne mankamenty i posprawdzac rzeczy ktore moga kosztowac wiecej niz cale auto a dzieki tej stronce mozesz dowiedziec sie bardzo duzo bo jest kilku uzytkownikow:) hehe:)
acha a rallye ma chyba najkrotsze przelozenie z TU z tego co mi wiadomo@!!!!! i jest wszytsko pasuje do TU
Jesli chcialbys wkladac do cilnika 1.4 tylko walek i gazniki to musisz:
1. dorabiac kolektor bo jest zupelnie inne mocowanie przy orginalnej glowicy do gaznikow
2.spasowac walek i zmienic konty zaworow jesli chcialbys uzyskjac wieksza moc ( bo w rallye wlasnie kat zaworow polaczony z walkiem robi robote)
3. z tego co mi pewnien magik mowil glowica orginalna rallye jest robiona pod wysokie oborty i dlatego czasem na urzadzeniach wychodzi niskie cisnieni na cylindrach a to niestety tak ma byc!!!!
rallyeeeeeee do you feel it :D:D:D:D
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zluzujcie trochę z tym wyzwaniem bo widzę, że jak na razie ani Wojti ani Lukass nie kwapi się na zlot a ja nie mam też chwilowo zielonego pojęcia. Na razie to muszę wyregulować gaźniki i zrobić wiele innych rzeczy a Wy mnie podjudzacie żebym się sprawdzał z gti, czyli wrzucacie mnie na kolejne wydatki (tuning silnika). Adi nawet nie wpadł dziś na spot w Warszawie gdzie wpadłem specjalnie żeby go objechac prychajacym białym potworem
nikt nie naciska -mnie tez na ogolnopolskim pewnie nei bedzie
PS -to zeby sie ciac z GTi trzeba robic tuning silnika w rallye??
PS -to zeby sie ciac z GTi trzeba robic tuning silnika w rallye??
Ostatnio zmieniony 16 mar czw, 2006 12:06 am przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
PS -to zeby sie ciac z GTi trzeba robic tuning silnika w rallye?? [/quote]
Sam nie wiem ale chyba coś trzeba zrobić żeby wstydu nie było
A co do inwestowania w rallye uważam, że jeżeli bedzie to robione z głową, bez oszczędności, na dobrych częściach to za parę lat ma szanse się zwrócić, popatrzcie na ceny rallye za granicą
Sam nie wiem ale chyba coś trzeba zrobić żeby wstydu nie było
A co do inwestowania w rallye uważam, że jeżeli bedzie to robione z głową, bez oszczędności, na dobrych częściach to za parę lat ma szanse się zwrócić, popatrzcie na ceny rallye za granicą
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
śpij i śnij
Co do krawężnika to jeszcze luz, raczej da się naprawić
Co do krawężnika to jeszcze luz, raczej da się naprawić
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej