Strona 1 z 1
GTi Mi16 T16
: 10 gru ndz, 2006 11:59 pm
autor: Lord Devil
Dzisiaj (tj 10 12 2006 - niedziela) we wschodniej mekce Peugeot'a - Lublinie odbyło się niecodzienne, jak na Polske, porównanie. Na wynajętym torze przy ul. Zemborzyckiej pojawiło się 205 GTi 128ps, 205 GTi Mi16 160ps, oraz 405 T16 200/220ps. Tor był mokry, bo dzień należał raczej do tych mżawkowych. Kierowcami testowymi byli: Brylant, Lady Angel, Lord Devil i Munne. Zabawa trwała około 2h. Dla bezpieczeństwa auta na tor wyjeżdżały pojedyńczo. 405 dysponowała zawieszeniem seryjnym, natomiast 205 to zawias torowy (niski i twardy). Pogoda nie sprzyjała szaleństwom 205 ale pokazała różnice między silnikami 8v a 16v. T16 z racji napędu większość wiraży pokonywała bokami. W najbliższym czasie pojawią się zdjęcia z tej imprezy i jak ogarne temat to kilka filmów. Jest plan, aby na wiosne, tak jak to miało miejsce na jesieni, zrobienia spotu, który zakończy się na torze.
Jużą teraz serdecznie zapraszam-szykujcie fury!! Asfalt jest idealny (bardzo dobre trzymanie, zero nierówności czy dziur) im twardziej i niżej tym lepiej.[/url]
: 11 gru pn, 2006 12:13 am
autor: Michal gti
Następnym razem pisz, dzwon, krzycz

że jedziecie na tor. Ja bym z Wawki przyjechał, żeby z Wami po torze polatać

: 11 gru pn, 2006 12:28 am
autor: HDi
niom
: 11 gru pn, 2006 9:18 am
autor: Przecinak
A jakies wyniki, mierzyliscie czasy?
: 11 gru pn, 2006 9:40 am
autor: Sebek
który pug sprawował sie tak naprawde najlepiej

: 11 gru pn, 2006 12:38 pm
autor: Lord Devil
Bezapelacyjnie najlepsze heble posiada 205 Munne (hamulce to zestaw z 306 GTi BV6 czyli tarcze średnicy 283mm i odpowiednie zaciski, znacznie większe niż w seryjnym GTi, żeby było dobrze, nie są oryginalne tylko na podzespołach EBC tarcze TURBO GROOVE i klocki GREEN STUF) poważnie najlepszy zastaw z jakim miałem doczynienia.
Ze względu na pogode najlepsze prowadzenie T16 torsen to torsen, acz kolwiek, żeby chodził bokami i zerwał 4 łąpy trzeba trzymać obroty wysokie, żeby turbo miało moc. Przy tej pogodzie szerokie łuki 205 to prędkość około 70-80 km/h przy bardzo dobrych oponach (sportowe dunlopy - nowe) i zawiasie na ten tor. T16 to przeloty tych samych wiraży slajdem przy 120 - 130km/h i to mocnym bokiem. Frajda niesamowita. Jednak największą przyjemność mi osobiście sprawiło 205 GTi - w końcu to 12 lat jak latam tymi samochodzikami. T16 to duży rodzinny odrzutowiec z niesamowitym przyśpieszeniem, ale to 205 GTi jest małym cudownym klasykiem, z bezkompromisyjnym prowadzenim. Sądze, że na ciepłym, suchym asfalcie GTi Mi16 będzie szybsze od cichego sprawiedliwego. Tak czy inaczej sprawdzimy to, tak czy inaczej auta przez zime będą rozwijane - podnosimy moc.
Dodano po 1 godzinach 22 minutach:
Bezapelacyjnie najlepsze heble posiada 205 Munne (hamulce to zestaw z 306 GTi BV6 czyli tarcze średnicy 283mm i odpowiednie zaciski, znacznie większe niż w seryjnym GTi, żeby było dobrze, nie są oryginalne tylko na podzespołach EBC tarcze TURBO GROOVE i klocki GREEN STUF) poważnie najlepszy zastaw z jakim miałem doczynienia.
Ze względu na pogode najlepsze prowadzenie T16 torsen to torsen, acz kolwiek, żeby chodził bokami i zerwał 4 łąpy trzeba trzymać obroty wysokie, żeby turbo miało moc. Przy tej pogodzie szerokie łuki 205 to prędkość około 70-80 km/h przy bardzo dobrych oponach (sportowe dunlopy - nowe) i zawiasie na ten tor. T16 to przeloty tych samych wiraży slajdem przy 120 - 130km/h i to mocnym bokiem. Frajda niesamowita. Jednak największą przyjemność mi osobiście sprawiło 205 GTi - w końcu to 12 lat jak latam tymi samochodzikami. T16 to duży rodzinny odrzutowiec z niesamowitym przyśpieszeniem, ale to 205 GTi jest małym cudownym klasykiem, z bezkompromisyjnym prowadzenim. Sądze, że na ciepłym, suchym asfalcie GTi Mi16 będzie szybsze od cichego sprawiedliwego. Tak czy inaczej sprawdzimy to, tak czy inaczej auta przez zime będą rozwijane - podnosimy moc.

: 20 gru śr, 2006 9:14 am
autor: Marin205
jakieś dodatkowe szczegóły??
: 25 gru pn, 2006 1:20 pm
autor: stef
No swietnie! Czekam na wiecej info , filmy i zdjecia!
: 25 gru pn, 2006 1:39 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
myśle że kilka osób czeka

:)
ja akurat w ten dzień miałem się przejechać do Lublina bo byłem w okolicach... szkoda że jednak mi się nie udało...
: 25 gru pn, 2006 5:34 pm
autor: Michal gti
Ja czekam na kolejną edycje
A może jeszcze w styczniu/lutym uda się coś zorganizować na torze. A jak spadnie śnieg, to będzie ciekawie

: 26 gru wt, 2006 10:34 am
autor: Lord Devil
Myślę, że dla grupki zapaleńców coś da się zrobić na śniegu, kameralnie. Dam Ci znać co i jak.
: 26 gru wt, 2006 3:08 pm
autor: Para
czekamy na zdjęcia