Strona 1 z 1
Dane Techniczne Wszystkich Marek: Moc, Moment .... itp.
: 29 sty pn, 2007 8:34 am
autor: Pieraś
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... &model=531
Fajne, czegos takiego szukalem, a skoro znalazlem to sie dziele tym z Wami
: 29 sty pn, 2007 8:37 am
autor: koval
fajne tylko czemu nie ma diesli
: 29 sty pn, 2007 12:18 pm
autor: Banita
: 29 sty pn, 2007 12:47 pm
autor: koval
dzieki Banita ale tu tez nie moge znalezc mojego silnika (1,9D)
jest tylko 1,8D (60KM) tzn. jest ten silnik ale w pugu 309 ale tutaj pewnie osiagi beda inne
: 29 sty pn, 2007 1:16 pm
autor: JASIEK1
Cos nie tak z tym linkiem z motofaktów
Od kiedy fabryczny 1,9 GTI ma 4 zawory na cylinder
Druga rzecz - 1,9 GTI 8,5 do setki, Turbo 16 majacy duzo wiecej mocy i duzo wiekszy moment ma 7,8 do setki
Cos nie halo bo 7,8 do setki to mial GTI 128 km. Wydaje mi sie ze Turbo 16 powinien robic setke w ok. 6,5 sek.
Co o tym myslicie ?
PZDR
Dodano po 1 minutach:
Hmmm, byc moze wieksza masa Turbo 16 wplywa na pogorszenie osiagów ..... ale az tak ?
: 29 sty pn, 2007 1:37 pm
autor: mi
: 29 sty pn, 2007 1:56 pm
autor: JASIEK1
Własnie
: 29 sty pn, 2007 2:00 pm
autor: Pieraś
ja sie zasmucilem bo zobaczylem ze auto ktore chcialbym kiedys kupic ma 12,7 do setki i 8 zaworow tylko
BMW 318i (rok 91-96)
: 29 sty pn, 2007 3:57 pm
autor: JASIEK1
Bierz 325i. Spalanie jest wieksze o jakies 4-5 litrów ale frajdocha z jazdy duzo wieksza
No i setke robi w nieco ponad 7 sek.
PZDR