Strona 1 z 1

Dane Techniczne Wszystkich Marek: Moc, Moment .... itp.

: 29 sty pn, 2007 8:34 am
autor: Pieraś
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... &model=531

Fajne, czegos takiego szukalem, a skoro znalazlem to sie dziele tym z Wami

: 29 sty pn, 2007 8:37 am
autor: koval
fajne tylko czemu nie ma diesli :?: :(

: 29 sty pn, 2007 12:18 pm
autor: Banita

: 29 sty pn, 2007 12:47 pm
autor: koval
dzieki Banita ale tu tez nie moge znalezc mojego silnika (1,9D) 8)7 jest tylko 1,8D (60KM) tzn. jest ten silnik ale w pugu 309 ale tutaj pewnie osiagi beda inne :| :W

: 29 sty pn, 2007 1:16 pm
autor: JASIEK1
Cos nie tak z tym linkiem z motofaktów :!:
Od kiedy fabryczny 1,9 GTI ma 4 zawory na cylinder 8)7
Druga rzecz - 1,9 GTI 8,5 do setki, Turbo 16 majacy duzo wiecej mocy i duzo wiekszy moment ma 7,8 do setki :?: Cos nie halo bo 7,8 do setki to mial GTI 128 km. Wydaje mi sie ze Turbo 16 powinien robic setke w ok. 6,5 sek.
Co o tym myslicie ?
PZDR

Dodano po 1 minutach:

Hmmm, byc moze wieksza masa Turbo 16 wplywa na pogorszenie osiagów ..... ale az tak ?

: 29 sty pn, 2007 1:37 pm
autor: mi

: 29 sty pn, 2007 1:56 pm
autor: JASIEK1
Własnie :D

: 29 sty pn, 2007 2:00 pm
autor: Pieraś
ja sie zasmucilem bo zobaczylem ze auto ktore chcialbym kiedys kupic ma 12,7 do setki i 8 zaworow tylko :? BMW 318i (rok 91-96)

: 29 sty pn, 2007 3:57 pm
autor: JASIEK1
Bierz 325i. Spalanie jest wieksze o jakies 4-5 litrów ale frajdocha z jazdy duzo wieksza :D
No i setke robi w nieco ponad 7 sek. :twisted:
PZDR