Strona 1 z 1

2,0 xsi

: 13 lip ndz, 2008 8:23 pm
autor: dominik19866
Mam pytanie czy ktos mógł by pomóc mam mozliwośc załatwić silnik 2,0 8v XSi z puga 306 z tego co znalazłem w necie jest to 125km czy warto czy nie warto chcial bym to upchac w cabrio za 800zl mial bym silnik z osprzętem okablowanie komp skrzynie i półosie (stan bardzo dobry)

za wszelkie informacje był bym bardzo wdzięczny
pozdrawiam :)

Re: 2,0 xsi

: 13 lip ndz, 2008 9:48 pm
autor: moralez
nie lepiej aluminiowe 8v ?

Re: 2,0 xsi

: 13 lip ndz, 2008 10:10 pm
autor: palpio
z półosi ci nie wiele bo są szersze od 306 trzeba by jeszcze jakiś twardszy zawias no i heble

Re: 2,0 xsi

: 14 lip pn, 2008 9:29 pm
autor: dominik19866
Cała reszta nie stanowi problemu zawias i heble juz są odpowiednio mocniejsze. Myslałem o Mi16 ale teraz namieszał mi w głowie ta ofertą :roll: wiem ze silnik jest ciężki bo to nie alu no i 125KM z 2,0 to szału nie robi mogło by byc wiecej czy ktos wie czy np półosie z 205 GTi by podeszły?

Re: 2,0 xsi

: 14 lip pn, 2008 9:48 pm
autor: Munne
Ile Cie bedzie mi16 kosztowalo w dobrym stanie? Praktycznie wszystkie sa do roboty, malo kto zdrowe auto przywozi wiec wiekszosc aut z silnikiem mi16 to padlina.

Re: 2,0 xsi

: 14 lip pn, 2008 9:57 pm
autor: dominik19866
za 1600 mam golasa po remonice przelatał ok 10 tys wiec to by było w miare zdrowe mi16 ale niedaje mi spokoju ten XSi jakby nie patrzec nawet 125KM w 205 jeździło by ekstra a silniczek naprawde igiełka tylko co z półosiami :?:

Re: 2,0 xsi

: 15 lip wt, 2008 12:09 am
autor: moralez
dajesz od 205 z silnikiem XU od jakiego to juz zalezy jakie zwrotnice bedziesz miec :P

Re: 2,0 xsi

: 15 lip wt, 2008 12:35 am
autor: Munne
Sa remonty i ruskie remonty takze wiesz:) Generalnie mi16 to swietny silnik ja latam 5 lat bez zadnego wkladu finansowego w silnik oprocz rozrzadu i oleju.

Re: 2,0 xsi

: 15 lip wt, 2008 3:25 pm
autor: golas9
dominik19866 pisze:za 1600 mam golasa po remonice :?:
golasa? po remonice?? 8)7

a kto to jest remonica, bo nie pamiętam...? :mrgreen:

Re: 2,0 xsi

: 15 lip wt, 2008 7:03 pm
autor: dominik19866
Golas no wiadomo o co chodziło :mrgreen: za szybko pisałem i sie walnąłem :P no goły bo za osprzęt sobie jeszcze liczy osobno silnik zrobiony dobrze nie jakaś fuszerka ale i tak to sporo wiecej kasy niz ten xsi :roll:

Re: 2,0 xsi

: 17 lip czw, 2008 8:33 pm
autor: dominik19866
Decyzja zapadła będzie XSi mam jeszcze jedno pytanie ile to będzie cięższe od TU3M ?? pewnie sporo ale ile 2x ???
czy zakładając zawias z gti moge założyć sprężyny te co mam przy 1,4 czy koniecznie od gita?

Re: 2,0 xsi

: 17 lip czw, 2008 9:26 pm
autor: palpio
podejrzewam ze chyba te od gita chyba ze lubisz huśtawkę

Re: 2,0 xsi

: 17 lip czw, 2008 10:09 pm
autor: moralez
na tych z 1,4 moze ladnie zglebic :twisted: , bo silnik wazy pewnie jakies 140 kg czyli 2x wiecej niz goly TU3

Re: 2,0 xsi

: 19 lip sob, 2008 6:28 am
autor: dominik19866
No i miał by się trochę obniżyć bo to tez chciał bym zrobić tylko bez przesady zeby na takich sprężynach z tym silnikiem gleby nie dotknął :mrgreen: a tak wogóle to chyba sprężyny sa takie jak w 1,1 ? czy sie myle?

Re: 2,0 xsi

: 22 lip wt, 2008 1:13 am
autor: Jarmarek
1,4 i 1,1 <- tak spręzyny są takie same tak samo jak reszta zawiasu.