Wiem, że bardzo kombinuję, ale od dłuższego czasu nurtuje mnie to.
Ile może kosztować przywrócenie do ideału 205-tki będącej obecnie w niezłym stanie technicznym?
Niezły - mam na myśli purchle na tylnych nadkolach, klapie, ustawienie przodu po stłuczce jak fabryka zrobiła, kilka innych delikatnie rdzawych elementów i kilka mechanicznych spraw.
Chciałbym poznać jakiś rząd wielkości ile może to kosztować.
Jest kilka innych drobnych mankamentów, z którymi poradzę sobie sam ale powyższe są najważniejsze.
Nie kombinuję za bardzo chcąc mieć "fabrycznego" Juniorka?
Przywracanie 205-tki do stanu fabrycznego
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Przywracanie 205-tki do stanu fabrycznego
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: Przywracanie 205-tki do stanu fabrycznego
Ja powiem od 5 do 10 tysięcy złotych w przypadku GTI. Pewnie jedni się wypowiedzą że zrobią za 5 złotych a drudzy za 20 tysięcy, ale ja w swoim samemu dłubiąc zamknę się w przedziale, który podałem.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przywracanie 205-tki do stanu fabrycznego
cienki pisze:Ja powiem od 5 do 10 tysięcy złotych w przypadku GTI. Pewnie jedni się wypowiedzą że zrobią za 5 złotych a drudzy za 20 tysięcy, ale ja w swoim samemu dłubiąc zamknę się w przedziale, który podałem.
Z jednej strony cenna uwaga z Twojej strony. Z drugiej - Junior z jego wyposażeniem jest "prosty jak konstrukcja cepa" a myślę, że mimo to jest wart zachowania dla potomnych
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"