Turbo 16

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Para

Turbo 16

Post autor: Para »

Wszyscy rozmawiamy o GTi, CTi i wszystkich pozostałych wersjach. A jeszcze sie nie spotkałem z gościem co by miał Turbo 16. Na zagranicznych giełdach też chyba nie ma>. Mam pare zdjęć Turbo 16 po cywilnemu i niewiem czy to przerobione czy takie poszły do produkcji?

Napiszcie cos o tym. :idea:
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Też sie nad tym zastanawiałem. Przydało by sie wiecej informacji na ten temat. Może coś zdobęde znam kogoś kto pracuje w koncernie PSA od wielu lat i testował nasze pugi. Może z modelem turbo tez miał doczynienia.
maciaveli

Post autor: maciaveli »

Turbo 16 to bestia :twisted:
pojemność : 1775cc
Moment obr. : 450NM przy 5000rpm
moc :350 bhp przy 8000rpm
Wtrysk : Bosch K-Jetronic
Napęd na wszystkie ośki

Obrazek

chyba pojade do blachaża i powiem żeby mi taki wlot zrobił w masce
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Jakies zle dane masz, chyba to sa z rajdowej wersji evo1 , bo ten seryjny ma 200KM.

Moze ja krotko opowiem co wiem :)

W 1985r w Rajdowych Samowodowych Mistrzostwach Swiata (RSMP) smigal P205T16 GroupB evo1 o mocy 350KM Obrazek

Rok pozniej Evo2 ,juz mocniejszy silnik (480KM), potrzebane byly juz spojlery :)

Obrazek

Aby taki samochod mogl jezdzic w rajdach musial byc produkowany seryjnie , musiano wyprodukowac dana ilosc takich aut. Te auta mialy 200KM 4x4 centralny turbodalodowany silnik

Pozdrawiam
maciaveli

Post autor: maciaveli »

Napewno masz racje nie jestem ekspertem :wink:
Para

Post autor: Para »

Zapomniałes o silniku z tyłu i o tym że był w Colinie McRae 2 i miał tam 500 KM przez co był najlepszym samochodem w grze. Trzeba było z gazem uważać. Zajebisty samochód :D .. Super wygląda
Para

Post autor: Para »

WOOOOWWW :shock: :shock: :shock:

Jaki spojler na dachuu. Dopiero zobaczyłem :roll:
krynio
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: krynio »

Takim to by sobie pośmigał (o ile bym miał własny CPN)
Zmiana 205 na 406 :) ALE KOLOR BEZ ZMIAN ;)
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Chyba lotnisko , ba one jezdizly na ponad 100 oktanowych paliwach jak samoloty :)

Z cmrr2 byl evo1 bez spojlerow, a moc dali 500KM , najmocniejszy byl 480KM i mial spojlery

Pozdrawiam
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Ten rajdowy ma zajebiste felaszki. Krztałt turbinki mniam... ciekawe czy taka maszynka jest gdzieś w Polsce. Trzeba ją ściągnąc do klubu. Jako maskotke :D
Para

Post autor: Para »

Pewnie pali 100 na 100. :?
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Dokładnie.... 100 beny i 10 oleju :D Felgi sa rzeczywiscie boskie... mam troche filmow z tym autem w akcji. Takze z wersja z zajebistym skrzydlem... nie wiem czy wiecie, ale to moja żona ;)
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

aha, z tego co wiem to wystarczy sprzedać 2 tysiace seryjnych aut, zeby moc to wystawiac w rajdach.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

W polsce jest jedno takie auto ( te 200KM) , ale z wypalonym tlokiem, a taki tlok kosztuje 32tys. , tylko nie pamietam czy zl , czy euro , czy dawnych DM

Pozdrawiam
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

samer, skad wziales takie ladne zdjecia?
ODPOWIEDZ