Strona 1 z 4

Turbo 16

: 22 cze ndz, 2003 6:36 pm
autor: Para
Wszyscy rozmawiamy o GTi, CTi i wszystkich pozostałych wersjach. A jeszcze sie nie spotkałem z gościem co by miał Turbo 16. Na zagranicznych giełdach też chyba nie ma>. Mam pare zdjęć Turbo 16 po cywilnemu i niewiem czy to przerobione czy takie poszły do produkcji?

Napiszcie cos o tym. :idea:

: 22 cze ndz, 2003 10:15 pm
autor: DUŻY
Też sie nad tym zastanawiałem. Przydało by sie wiecej informacji na ten temat. Może coś zdobęde znam kogoś kto pracuje w koncernie PSA od wielu lat i testował nasze pugi. Może z modelem turbo tez miał doczynienia.

: 22 cze ndz, 2003 11:06 pm
autor: maciaveli
Turbo 16 to bestia :twisted:
pojemność : 1775cc
Moment obr. : 450NM przy 5000rpm
moc :350 bhp przy 8000rpm
Wtrysk : Bosch K-Jetronic
Napęd na wszystkie ośki

Obrazek

chyba pojade do blachaża i powiem żeby mi taki wlot zrobił w masce

: 23 cze pn, 2003 1:47 am
autor: samer
Jakies zle dane masz, chyba to sa z rajdowej wersji evo1 , bo ten seryjny ma 200KM.

Moze ja krotko opowiem co wiem :)

W 1985r w Rajdowych Samowodowych Mistrzostwach Swiata (RSMP) smigal P205T16 GroupB evo1 o mocy 350KM Obrazek

Rok pozniej Evo2 ,juz mocniejszy silnik (480KM), potrzebane byly juz spojlery :)

Obrazek

Aby taki samochod mogl jezdzic w rajdach musial byc produkowany seryjnie , musiano wyprodukowac dana ilosc takich aut. Te auta mialy 200KM 4x4 centralny turbodalodowany silnik

Pozdrawiam

: 23 cze pn, 2003 1:51 pm
autor: maciaveli
Napewno masz racje nie jestem ekspertem :wink:

: 23 cze pn, 2003 6:41 pm
autor: Para
Zapomniałes o silniku z tyłu i o tym że był w Colinie McRae 2 i miał tam 500 KM przez co był najlepszym samochodem w grze. Trzeba było z gazem uważać. Zajebisty samochód :D .. Super wygląda

: 23 cze pn, 2003 6:42 pm
autor: Para
WOOOOWWW :shock: :shock: :shock:

Jaki spojler na dachuu. Dopiero zobaczyłem :roll:

: 23 cze pn, 2003 9:13 pm
autor: krynio
Takim to by sobie pośmigał (o ile bym miał własny CPN)

: 24 cze wt, 2003 12:42 am
autor: samer
Chyba lotnisko , ba one jezdizly na ponad 100 oktanowych paliwach jak samoloty :)

Z cmrr2 byl evo1 bez spojlerow, a moc dali 500KM , najmocniejszy byl 480KM i mial spojlery

Pozdrawiam

: 24 cze wt, 2003 8:32 am
autor: DUŻY
Ten rajdowy ma zajebiste felaszki. Krztałt turbinki mniam... ciekawe czy taka maszynka jest gdzieś w Polsce. Trzeba ją ściągnąc do klubu. Jako maskotke :D

: 24 cze wt, 2003 9:07 pm
autor: Para
Pewnie pali 100 na 100. :?

: 25 cze śr, 2003 3:42 pm
autor: WINKiel
Dokładnie.... 100 beny i 10 oleju :D Felgi sa rzeczywiscie boskie... mam troche filmow z tym autem w akcji. Takze z wersja z zajebistym skrzydlem... nie wiem czy wiecie, ale to moja żona ;)

: 25 cze śr, 2003 3:43 pm
autor: WINKiel
aha, z tego co wiem to wystarczy sprzedać 2 tysiace seryjnych aut, zeby moc to wystawiac w rajdach.

: 25 cze śr, 2003 5:17 pm
autor: samer
W polsce jest jedno takie auto ( te 200KM) , ale z wypalonym tlokiem, a taki tlok kosztuje 32tys. , tylko nie pamietam czy zl , czy euro , czy dawnych DM

Pozdrawiam

: 25 cze śr, 2003 5:52 pm
autor: WINKiel
samer, skad wziales takie ladne zdjecia?