GSMP w Sopocie
GSMP w Sopocie
Na GSMP w Sopocie byla jedna 205. Jechal nią niejaki pan R. Baran. chcialem sie zorientowac co ma za silnik itd, ale sie nie doszukalem. W V rundzie srednio mu poszlo ale za to w VI pelen wypas - pierwszy w klasie H1600 !!! Moje gratulacje!! 205 gora!!
Mam dwa zdjecia tejze maszyny, ale kiepskiej jakosci (ciemno bylo).
Mam dwa zdjecia tejze maszyny, ale kiepskiej jakosci (ciemno bylo).
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tam jest silnik 1.6 GTI , zmieniony walek , splanowana glowica , zmiana dolotu powietrza i inne takie bajery.
zdjecia znajdziesz na http://www.autorally.pl
PS. Niedlugo bedzie mial konkureta w 205
zdjecia znajdziesz na http://www.autorally.pl
PS. Niedlugo bedzie mial konkureta w 205
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to czas najwyzszy zdobyc licencje Calkiem fajna zabawa, choc ja nie lubie krecic sie po placykach.
Jednak licencja to nie wszystko, bardzo zjada czlowieka proces budowania rajdowki - klatka, zawiecha, fotele, kiera, pasy, gasnice, folie na szyby, opony, wyposazenie kierowcy i pilota itp itd.... duuzo kasy
Ale dla chcacego nic trudnego Wiec mocno zachecam!!
Zeby zdobyc licencje wystarczy zapisac sie do lokalnego automobilklubu i w ciagu roku zdobyc 6 punktow. Aby zdobyc 1 punkt trzba wystartowac w KJS'ie i miec czas nie gorszy niz 125% czasu najlepszego w swojej klasie.
Pozniej tylko szkolenie, badania i egzamin.
Jednak licencja to nie wszystko, bardzo zjada czlowieka proces budowania rajdowki - klatka, zawiecha, fotele, kiera, pasy, gasnice, folie na szyby, opony, wyposazenie kierowcy i pilota itp itd.... duuzo kasy
Ale dla chcacego nic trudnego Wiec mocno zachecam!!
Zeby zdobyc licencje wystarczy zapisac sie do lokalnego automobilklubu i w ciagu roku zdobyc 6 punktow. Aby zdobyc 1 punkt trzba wystartowac w KJS'ie i miec czas nie gorszy niz 125% czasu najlepszego w swojej klasie.
Pozniej tylko szkolenie, badania i egzamin.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Spoko. Zgadzam sie z tym. Ja jeździłem z bratem po polnych drogach maluszkiem (treningi sobie robił) i jest zajebiście. Tylko na takich drogach to zawieszenie i cale autko sypie sie momentalnie. Trzeba mieć naprawde sporo kasy. A na takie wyścigi co my sobie robimy z koleszkami to tylko wystarczy dobre autko i oczywiście umiejętność szybkiego zmieniania biegów.Kaktus pisze:Poprostu jedni wola to, a inni co innego i to jest piekne
Powodzenia w kolejnych pojedynkach!
Ps. Przegrałem z Oplem Astrą GSI
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: GSMP w Sopocie
Ja bylem teraz na Nikonie (niestartowalem ale bylem jako obsluga zespolu) i mam pare fotek sredniej jakosci 205 ktora tam jechala i urwali gdzies na os-ie tylny lewy naroznik byla tez bez klapy bo zgubili ciekawy widokl
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zbudowac kupic rajdowke mniejszy problem...gorzej jest pozniej pojechac gdzies nia niestety bez sponsora jest bardzo ciezko .Kasa potrzebna na paliwo na rajd i opisy tras,oraz na dostarczenie busa serwisowego i lawety,wyzywienie i hotele dla calej zalogi (serwis i te osoby najwazniejsze kierowca pilot),wpisowe.Nie liczac juz takich rzeczy jak zapas czesci... ehhhhh....