Strona 1 z 2
GSMP w Sopocie
: 10 lip czw, 2003 12:16 am
autor: fajter
Na GSMP w Sopocie byla jedna 205. Jechal nią niejaki pan R. Baran. chcialem sie zorientowac co ma za silnik itd, ale sie nie doszukalem. W V rundzie srednio mu poszlo
ale za to w VI pelen wypas
- pierwszy w klasie H1600 !!! Moje gratulacje!! 205 gora!!
Mam dwa zdjecia tejze maszyny, ale kiepskiej jakosci (ciemno bylo).
: 10 lip czw, 2003 12:27 am
autor: samer
Tam jest silnik 1.6 GTI , zmieniony walek , splanowana glowica , zmiana dolotu powietrza i inne takie bajery.
zdjecia znajdziesz na
http://www.autorally.pl
PS. Niedlugo bedzie mial konkureta w 205
: 10 lip czw, 2003 12:32 am
autor: samer
Moze nie z Sopotu , ale tez z GSMP
Sienna:
: 10 lip czw, 2003 11:01 am
autor: Para
Fajniutki:) ale mi to swojego by było szkoda do takich rajdów. Za duże ryzyko.
No chyba że jakiś sponsor by sie znalazł
: 10 lip czw, 2003 11:22 pm
autor: Kaktus
Romek ma jeszcze zdjety limiter z kompa, no i oczywiscie krotkie przelozenie glowne w skrzyni.
: 11 lip pt, 2003 12:41 am
autor: WINKiel
Para... pisze:Fajniutki:) ale mi to swojego by było szkoda do takich rajdów. Za duże ryzyko.
No chyba że jakiś sponsor by sie znalazł
Stary, fura wlasnie po to jest
jakbym mial licencje to bym smigal...
: 11 lip pt, 2003 1:03 am
autor: Kaktus
No to czas najwyzszy zdobyc licencje
Calkiem fajna zabawa, choc ja nie lubie krecic sie po placykach.
Jednak licencja to nie wszystko, bardzo zjada czlowieka proces budowania rajdowki - klatka, zawiecha, fotele, kiera, pasy, gasnice, folie na szyby, opony, wyposazenie kierowcy i pilota itp itd.... duuzo kasy
Ale dla chcacego nic trudnego
Wiec mocno zachecam!!
Zeby zdobyc licencje wystarczy zapisac sie do lokalnego automobilklubu i w ciagu roku zdobyc 6 punktow. Aby zdobyc 1 punkt trzba wystartowac w KJS'ie i miec czas nie gorszy niz 125% czasu najlepszego w swojej klasie.
Pozniej tylko szkolenie, badania i egzamin.
: 11 lip pt, 2003 6:17 pm
autor: Para
Eee tam. Wole uliczne wyścigi bez żadnych ograniczeń
Ostatnio ścigałem sie z Peugotem 106 1.4 chyba.
hehe. Żadnych szans nie miał, podobnie było z Golfem II Gti
: 11 lip pt, 2003 7:41 pm
autor: Kaktus
Dla mnie sciganie sie "na prostej" wogole sie nie liczy... bo diabel twki w zakretach.....
: 11 lip pt, 2003 8:02 pm
autor: Rekin
zgadzam się tzw "mistrzowie prostej"
: 11 lip pt, 2003 11:13 pm
autor: Kaktus
Tzn Para nie zrozum mnie zle.
Nie zebym mial cos do ciebie etc. Poprostu jedni wola to, a inni co innego i to jest piekne
Powodzenia w kolejnych pojedynkach!
: 12 lip sob, 2003 2:33 am
autor: WINKiel
Podrajcowales mnie z tymi rajdami, ale czasu oczywiscie nie ma na takie rzeczy... Ile kasy trzeba wlozyc w samochod ? I ile miesiecznie przeznaczac na jego utrzymanie - tzn. jakie dochodza "niestandardowe" oplaty?
: 12 lip sob, 2003 6:26 pm
autor: Para
Kaktus pisze:Poprostu jedni wola to, a inni co innego i to jest piekne
Powodzenia w kolejnych pojedynkach!
Spoko. Zgadzam sie z tym. Ja jeździłem z bratem po polnych drogach maluszkiem (treningi sobie robił) i jest zajebiście. Tylko na takich drogach to zawieszenie i cale autko sypie sie momentalnie. Trzeba mieć naprawde sporo kasy. A na takie wyścigi co my sobie robimy z koleszkami to tylko wystarczy dobre autko
i oczywiście umiejętność szybkiego zmieniania biegów.
Ps. Przegrałem z Oplem Astrą GSI
Re: GSMP w Sopocie
: 20 lip ndz, 2003 3:27 pm
autor: Janek_A_S
Ja bylem teraz na Nikonie (niestartowalem ale bylem jako obsluga zespolu) i mam pare fotek sredniej jakosci 205 ktora tam jechala i urwali gdzies na os-ie tylny lewy naroznik
byla tez bez klapy bo zgubili
ciekawy widokl
: 20 lip ndz, 2003 3:32 pm
autor: Janek_A_S
zbudowac kupic rajdowke mniejszy problem...gorzej jest pozniej pojechac gdzies nia
niestety bez sponsora jest bardzo ciezko
.Kasa potrzebna na paliwo na rajd i opisy tras,oraz na dostarczenie busa serwisowego i lawety,wyzywienie i hotele dla calej zalogi (serwis i te osoby najwazniejsze kierowca pilot),wpisowe.Nie liczac juz takich rzeczy jak zapas czesci... ehhhhh....