czy warto

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
michal__m

czy warto

Post autor: michal__m »

205 z 92 roku 1.0 sinik ,niedawno założony gaz [ok roku temu]przewalone 160tysi , wymienione przeguby ,moduł,świece ,przewody wn, nowe tarcze ,klocki . sprzedaje mój koleś także pewne .chce za to cudo 2.5 pln. wersja 3 d
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

Witam,
Jak dla mnie 1.0 ciut slaby silnik, mam 1.1 - 15kucykow wiecej jakos i daje rade w miescie chociaz chcialoby sie wiecej ;-) Jak z gazem to fajnie ... cena mysle ze jest ok. Ale jesli to wersja JUNIOR to poszukalbym czegos innego (to pierwsza mocno okrojona wersja).

Sprawdz dobrze tylnia belke - to zakala pug'ow, jesli ma ktores z kol przekrzywione to odrazu mowie ... ZOSTAW TO AUTO !!!!! ja robilem belke i zaplacilem za calosc lacznie z wymiana cylinderkow, szczek i 1 gumy mocujacej 1300zl. Teraz juz jest all ok ale lepiej sprawdz dobrze fure. Zobacz sobie jak odpala na zimnym i cieplym silniku oraz np. czy nie gasnie jak wcisniesz mocno gaz i puscisz. I takie tam drobne rzeczy.

pozdrawiam i zycze udanego wyboru !!! :)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

ja bym nie brał - raczej 1.1 bym szukał
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
michal__m

Post autor: michal__m »

Koła stoją prosto .Co do mocy silnika -mała ale auta tego bym używał tylko do jazdy do pracy 14km w obie strony.drugi samochód po pracy
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ja ci się autko podoba to bierz go za 2.200 bo w sumie jak ma swieży gaz w miare to będzie się zwracał, półosie z robocizną to też kolejne 600zł które jak piszesz było robione, zapłon i hamulce tez wpożo :) jeśli nie potrzbujesz auta żeby się od czasu do czasu ścignąć a tylko żeby się przemieszczać to masz tu tanie autko i to na gaz :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to ze kola stoja prosto -nic nie znaczy 8)7 trzeba je dobrze kopnac i jesli sie buja przod-tyl to kaplica :)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Banita pisze:to ze kola stoja prosto -nic nie znaczy 8)7 trzeba je dobrze kopnac i jesli sie buja przod-tyl to kaplica :)
dokładnie! proste koła to nie wszystko łożyska mogą być kaput i wtedy niedługo będą stały krzywo :)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

no w sumie to takie auto bym wzial na plyty na stacje diagn. to wtedy bedzie widac czy luz jest - slyszalem ze najlepiej sie to sprawdza wrzucajac 3-4 worki cementu pojezdzic z godzinke i wtedy jak sa luzy to bedzie latwiej sprawdzic rekoma szarpiac za zawieche... no chyba ze kolo sie juz samo skrzywi to nie trzeba 8)7
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Pieraś pisze:slyszalem ze najlepiej sie to sprawdza wrzucajac 3-4 worki cementu pojezdzic z godzinke i wtedy jak sa luzy to bedzie latwiej sprawdzic rekoma szarpiac za zawieche...
a ja slyszalem, ze alusy sie dobrze myje slona woda :lol:

na diabla jezdzic na stacje, jak mozna kopnac i "naocznie" doswiadczyc? Jezeli na walniete lozysko wrzucisz duze obciazenie i polatasz godzinke to pare czesci dojdzie do wymiany 8)
krzycho

Post autor: krzycho »

ja mam 1.0 i dojeżdżam 100 km do pracy . Mocy jasne ze wiecej by sie przydało ale i tak nie jest źle. Patrz na blache i zawieche - silnik to rzecz wtórna szczególnie że potem sobie możesz dokupić 1.1/1.4 za ok 350-500 zł i spokój
michal__m

Post autor: michal__m »

dzięki bardzo wszystkim za rady,do mechanika raczej pewne że się udam ,jak zakupię to się pochwale
michal__m

Post autor: michal__m »

obejrzałem dokładnie autko no niestety okazał się totalnym niewypałem-sprzęgło do wymiany, wycieki silnika, skrzyni biegów ,dziurawy kolektor wydechowy ,łyse opony -za dużo trzeba inwestować .szukam dalej
ODPOWIEDZ