Strona 1 z 1
rallye
: 04 paź śr, 2006 12:47 am
autor: sekator
: 04 paź śr, 2006 12:51 am
autor: moralez
gaznikowiec w koncu je odczarowal

?
: 04 paź śr, 2006 1:01 am
autor: sekator
chyba tak
miałem pewne obawy ale dzisiejsze wyniki na rallysprincie mówią same za siebie.
samochodu jeszcze do końca nie czuję ale na próbach, które skończyłem bez taryfy były czasy w czołówce.

(jechałem typowo treningowo/ dla fanu).
Przy okazji w drodze powrotnej do domu 6pkt. i 500zł - podobno im uciekałem
K....zamyka spokojnie obrotomierz, a od 7k do 8k najlepiej idzie, wow
A w ostatnich dniach wydawało mi się, że gti idzie lepiej ale w rallye jest poprostu inaczej.
: 04 paź śr, 2006 7:17 am
autor: Marin205
a teraz najlepsze - chciałem kiedyś taki silnik i doszedłem do wniosku czy nie założyć 2 x po weberku od 1.3 i okazało się że jest:
inna głowica tzn. inny rozstaw kolektorów dolotowych, że o innym wałku nawet nie wspomnę
chłodnica + dwa wentylatory
specyficzna skrzynia - zbliżona lub nawet taka sama z tym co ja mam
inny stopień spręzania - no ale wiadomo inna głowica (i może ale tego nie wiem inny skok tłoka lub inna jego wysokość)
no i inna pojemność - co wynika pewnie z tego powyżej
ale wiem jak to chodzi - mechanik z ASO Golemo w Krakowie ma taki 1.3 bajka po prostu - a silnik gażnikowy to naprawdę coś wspaniałego