SPOT na SPORTOWO.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
No i ja nie dojadę, choć miałem chęć...podziękujmy mojemu szefowi zaje....lalalala...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Zdam na szybko pierwsza relacje.
Pogoda dopisala moze nawet az za bardzo. Pojawilo sie sporo osob - dokladnie nie pamietam - pewnie Lord wszystko dokladniej opisze.
Tak jak planowalismy skansen>zamek>tor
Jadac z pod zamku na tor posypal mi sie uklad dolotowy a konkretnie rekaw laczacy przepustnice z przeplywka, a wszystko przez niedostosowanie go do nowej przepustnicy. Na szybko jakos to zalatalem dzieki pomocy Krzyska (Francuskie.pl) - wozil mnie tu i tam w poszukiwaniu opasek zaciskowych i kluczy:) Dlatego na tor przyjechalem z lekka spozniony i podirytowany cala ta sytuacja!
Generalnie zabawa na torze byla przednia Michal GTi latal swoim rallye jak ostatni swir (czyt. jezdzil bardzo dobrze), o samym Lordzie nie wspominajac. Wyczynial cuda swoim T16 - jak sie okazalo niestety jego silnik nie wytrzymal , za to pozniej dorwal Mi16 Munnego "i byl tylko dym" - wykrecil zajeb...... czas!
Co do samego toru to proby 1 i 2 byly jak dla mnie za bardzo - nie wiem czy mozna tak powiedziec ... "kartingowe" - duzo krecenia jazda bieg I i II, caly czas pisk w ciasnych zakretach. Ciezko bylo przeniesc moc mi16 na tor. W zasadzie to chyba zeby wykorzystac dobrze potencjal silnika to nalezaloby jezdzic praktycznie caly czas jedynie na I biegu
Moim zdaniem nie tyle moc silnika byla wyznacznikiem co przede wszystkim umiejetnosci, znajomosc toru, dobre zawieszenie i opony.
Duzo przyjemniejsza byla tzw. proba "na dochodzenie". Trasa nie byla tak kreta i mozna bylo poruszac sie z wieksza predkoscia a co za tym idzie lepiej wykorzystac potencjal mocniejszego silnika zbierajacego sie dopiero od jakis 4000 rpm.
Podsumowujac swietna zabawa. Z kazda chwila zaczelismy jezdzic szybciej, biorac lepiej zakrety itp. Mi sie bardzo podobalo i pisze sie na cos takiego next time
Sie rozpisalem Co prawda nie robilem zdjec, ale mam pare wiec zalacze.
Pogoda dopisala moze nawet az za bardzo. Pojawilo sie sporo osob - dokladnie nie pamietam - pewnie Lord wszystko dokladniej opisze.
Tak jak planowalismy skansen>zamek>tor
Jadac z pod zamku na tor posypal mi sie uklad dolotowy a konkretnie rekaw laczacy przepustnice z przeplywka, a wszystko przez niedostosowanie go do nowej przepustnicy. Na szybko jakos to zalatalem dzieki pomocy Krzyska (Francuskie.pl) - wozil mnie tu i tam w poszukiwaniu opasek zaciskowych i kluczy:) Dlatego na tor przyjechalem z lekka spozniony i podirytowany cala ta sytuacja!
Generalnie zabawa na torze byla przednia Michal GTi latal swoim rallye jak ostatni swir (czyt. jezdzil bardzo dobrze), o samym Lordzie nie wspominajac. Wyczynial cuda swoim T16 - jak sie okazalo niestety jego silnik nie wytrzymal , za to pozniej dorwal Mi16 Munnego "i byl tylko dym" - wykrecil zajeb...... czas!
Co do samego toru to proby 1 i 2 byly jak dla mnie za bardzo - nie wiem czy mozna tak powiedziec ... "kartingowe" - duzo krecenia jazda bieg I i II, caly czas pisk w ciasnych zakretach. Ciezko bylo przeniesc moc mi16 na tor. W zasadzie to chyba zeby wykorzystac dobrze potencjal silnika to nalezaloby jezdzic praktycznie caly czas jedynie na I biegu
Moim zdaniem nie tyle moc silnika byla wyznacznikiem co przede wszystkim umiejetnosci, znajomosc toru, dobre zawieszenie i opony.
Duzo przyjemniejsza byla tzw. proba "na dochodzenie". Trasa nie byla tak kreta i mozna bylo poruszac sie z wieksza predkoscia a co za tym idzie lepiej wykorzystac potencjal mocniejszego silnika zbierajacego sie dopiero od jakis 4000 rpm.
Podsumowujac swietna zabawa. Z kazda chwila zaczelismy jezdzic szybciej, biorac lepiej zakrety itp. Mi sie bardzo podobalo i pisze sie na cos takiego next time
Sie rozpisalem Co prawda nie robilem zdjec, ale mam pare wiec zalacze.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Przede wszystkim, "na szybko" jak pisał STEF, WSZYSTKIM BARDZO DZIĘKUJĘ ZA PRZYBYCIE. Mam nadzięję, że się podobało. Zamysł był taki, żeby umożliwić, pokazać, do czego tak na prawdę służy 205GTi - do jazdy, wbrew pozorom dopiero teraz wielu ludzi to odkrywa. Frajda była ogromna, spotkać, się porozmawiać i pojeździć. Nieformalne zakończenie Spotu, było w knajpie. Razem z SEBKIEM dogralismy pierwsze ustalenia. W tym wątku wszystko dokładnie opiszę z podaniem czasów w poszczególnych przejazdach. Foto relacja będzie w innym temacie. RAZ JESZCZE DZIĘKI. Już teraz zapowiadam termin jesienny, więc do zobaczenia.
Car Valeting, Car Detailing.
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Dużo ludzi było ??
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
- Smanov
- Junior
- Posty: 189
- Rejestracja: 13 sty pt, 2006 11:33 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 3336232
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Chcialem wszystkim podziekowac za mile przywitanie i za ta niespodzianke ktora przygotowala dla mnie Loża Szyderców. Jeszcze wczroaj moj przyjazd stal pod WIELKIM znakiem zapytania, poniewaz na trasie Koszalin -> Rzeszów zajechałem łożysko i jak sie pożniej okazało w warsztacie do wymiany jest tez prawy wachacz. Po wymianie łozyska w sobote rano postanowilem mimo zepsutego wachacza ruszyc na Lublin. Spokojnym tempem (70 -110 km/h) dotoczylem sie na tor automobil klubu. Jednak caly czas az do teraz krew zalewa ze nie moglem dotrzec na czas pod skansen a potem uczestniczyc w przejazdach z Wami na tym torze. Ale z drugiej strony nie żaluje ze przyjechalem, poniewaz poznalem kilku nowych ludzi a zabawa byla przednia, nawet patrzac z boku i podziwiajac "nasze" bestie. Jutro rano wale na Koszalin (niestety dalej z tym wyjebanym sworzniem...) Ale juz pisze sie na jesien(tym razem bede w pelni sprawny i gOtowy), bo nie pozwole zeby taka impreza przeszla kolo nosa. Jeszcze raz wszystkim dziekuje za super impreze i oczywiscie extra atmosfere. DO ZOBACZENIA NA JESIEN...
Peugeot 205 1.9 GTI '89
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1586
skrzynka ma 24 piwa,doba 24 godziny...przypadek??
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1586
skrzynka ma 24 piwa,doba 24 godziny...przypadek??
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Na to pytanie moze odpowiedziec jedynie Lordkubas pisze:Co sie stalo sie z Lorda t16 ?
A to filmik pogladowy na to jak m.in. wygladaly zabawy na torze - troche slaba jakosc ale zawsze cos:
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 4953891010
PS. LORD czekamy na fotorelacje
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Powiedziec moge tyle ze spot byl fantastyczny i Pawlowi naleza sie gratulacje za swietna organizacje imprezy Bylo nas wielu a co za tym idzie mozliwosc poznania klubowiczow z innych stron polski no i oczywiscie ich maszyn. Co do foto relacji i innych wizualnych elentów ze spotkania jak juz Lord pisal ustalilismy ze przykleimy osobny temat w ktorym sie znajda. Wymiataczy bylo wielu zarówno w 8 i 16v. Mialem zaszczyt podczas calej imprezy byc pilotem Michala i razem wykrecilismy pierwszy czas a nastepnie pojechalismy do knajpy na jedzonko, bo wielu z nas bylo nawet bez sniadania
ps. Lord normalnie nasza czwórke tak brzuch rozbolal ze musielismy postój robic
oby wiecej takich inicjatyw
pozdrawiam
ps. Lord normalnie nasza czwórke tak brzuch rozbolal ze musielismy postój robic
oby wiecej takich inicjatyw
pozdrawiam
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
no to ja dodam pare słów od siebie
impra była super - to był mój pierwszy raz na torze i musze powiedziec ze zdecydowanie lepiej radze sobie na drodze
Otuchy dodawała mi moja Żoncia Martusia która miała chyba jeszcze większą zabawę niż ja
Mieliśmy zaj....biste oponki Made by Nalewa któe fantastycznie woziły nas bokami po całym torze i chyba dlatego mielismy taki ubaw szczególnie jak Pan z obsługi toru uciekał przed nami Do tego brak recznego urwał nam cenne sekundy ale zapewnił dodatkowe przeżycia ...
Ale widze w 106 potencjał po zmianie tego i tamtego i na jesien powalcze z wami ostrzej
Poznaliśmy sporo ludzi których do tej pory znałem tylko z forum, popatrzyłem kto jak ma ładnie pod maską (najbardziej podobał mi sie czerowny 205 GTi który przyjechał z Michałem GTi - wzorowy porządek)
Wielkie dzięki dla Arsena z forum 405 za całokształt, kto nie był niech żałuje i spotkamy sie na jesieni
Dodano po 5 minutach:
Jak tak to respect dla Twoich umiejetnosi jak i dla Michała GTi
Generalnie na takim torze 8V górą bo idą od dołu co pokazały czasy
impra była super - to był mój pierwszy raz na torze i musze powiedziec ze zdecydowanie lepiej radze sobie na drodze
Otuchy dodawała mi moja Żoncia Martusia która miała chyba jeszcze większą zabawę niż ja
Mieliśmy zaj....biste oponki Made by Nalewa któe fantastycznie woziły nas bokami po całym torze i chyba dlatego mielismy taki ubaw szczególnie jak Pan z obsługi toru uciekał przed nami Do tego brak recznego urwał nam cenne sekundy ale zapewnił dodatkowe przeżycia ...
Ale widze w 106 potencjał po zmianie tego i tamtego i na jesien powalcze z wami ostrzej
Poznaliśmy sporo ludzi których do tej pory znałem tylko z forum, popatrzyłem kto jak ma ładnie pod maską (najbardziej podobał mi sie czerowny 205 GTi który przyjechał z Michałem GTi - wzorowy porządek)
Wielkie dzięki dla Arsena z forum 405 za całokształt, kto nie był niech żałuje i spotkamy sie na jesieni
Dodano po 5 minutach:
to ty je żdziełeś to czerwona GTi co zajeła 2 miejsce ?migot pisze:Kilka fotek ze spotu na stronie http://www.migot.com.pl
Jak tak to respect dla Twoich umiejetnosi jak i dla Michała GTi
Generalnie na takim torze 8V górą bo idą od dołu co pokazały czasy
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...