Rajd Świdnicki.
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Rajd Świdnicki.
Będzie się ktoś z Was wybierał na rajd Świdnicki?
Jeśli tak to zapraszamy do odwiedzenia stanowiska serwisowego nr.204 na którym w raz z kolegą Slavko będziemy serwisowali dwieściepiątkę naszego znajomego z forum.
Autko bierze udział w 2 i 3 rundzie RPP, czyli startuje zarówno w sobotę jak i w niedzielę.
Jest to debiut tego samochodu w światku rajdowym.
Jeśli tak to zapraszamy do odwiedzenia stanowiska serwisowego nr.204 na którym w raz z kolegą Slavko będziemy serwisowali dwieściepiątkę naszego znajomego z forum.
Autko bierze udział w 2 i 3 rundzie RPP, czyli startuje zarówno w sobotę jak i w niedzielę.
Jest to debiut tego samochodu w światku rajdowym.
- rocky
- Junior
- Posty: 133
- Rejestracja: 15 lut wt, 2011 10:12 pm
- Posiadany PUG: 205 look
- Lokalizacja: Skoczów
Re: Rajd Świdnicki.
Miałem jechać ale plany urlopowe nie wypaliły (pt,sb szkolenia WMS) życzę powodzenia
rocky (AK Cieszyński)
rocky (AK Cieszyński)
- boralus
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 gru pt, 2008 10:07 pm
- Posiadany PUG: Gentry
- Numer Gadu-gadu: 1084438
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Rajd Świdnicki.
Ja będę chyba w sobotę.
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
Ja już jestem na miejscu
Będę na stanowisku serwisowym nr 155.
Serwisuję znajomych. Starują E30, ale mają też 306T, a zapoznanie robiliśmy 207
Będę na stanowisku serwisowym nr 155.
Serwisuję znajomych. Starują E30, ale mają też 306T, a zapoznanie robiliśmy 207
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
No proszę, w takim razie do zobaczenia na serwisie
- PIT_R
- Uzalezniony
- Posty: 933
- Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
- Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
- Numer Gadu-gadu: 3914690
- Login tlen: infernal_lord_hellboy
- Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
boralus, o ktorej startujesz w sobote ?? Chetnie bym sie tez wybral, ale jak zwykle przy sobocie to praca w serwisie
- boralus
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 gru pt, 2008 10:07 pm
- Posiadany PUG: Gentry
- Numer Gadu-gadu: 1084438
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Rajd Świdnicki.
Dlatego nawet Cię Pit nie drażniłem. Wylot raczej z rana, bo markoś musi jeszcze karty na zielona na Niedziele spakować. Załatw sobie L4.
Re: Rajd Świdnicki.
No i jak tam po pierwszym dniu?... W wynikach coś was nie ma?....
- boralus
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 gru pt, 2008 10:07 pm
- Posiadany PUG: Gentry
- Numer Gadu-gadu: 1084438
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Rajd Świdnicki.
205 leciało bez pomiaru.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
słyszałem że był nie ciekawy dzwonek cinquacento
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
Autko szczęśliwie dojechało do mety zarówno w 2 jak i w 3 rundzie RPP.
Nie obyło się bez problemów technicznych.Na każdym docinku zawodziły hamulce, które dosyć mocno się gotowały.Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
W najbliższym czasie postaram się ogarnąć temat zdjęć i powrzucać co nieco na forum.
Mamy także nagrane onboardy z każdego odcinka
Tutaj zdjęcia znalezione w internecie:
http://rallynews.pl/lang.en/no/photo/1152/74
http://rallynews.pl/lang.en/no/photo/1152/73
Nie obyło się bez problemów technicznych.Na każdym docinku zawodziły hamulce, które dosyć mocno się gotowały.Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
W najbliższym czasie postaram się ogarnąć temat zdjęć i powrzucać co nieco na forum.
Mamy także nagrane onboardy z każdego odcinka
Tutaj zdjęcia znalezione w internecie:
http://rallynews.pl/lang.en/no/photo/1152/74
http://rallynews.pl/lang.en/no/photo/1152/73
Re: Rajd Świdnicki.
Myślisz że to wada tego egzemplarza, czy trzeba ze sobą wozić zapas w serwisówce?bananowiec pisze:Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
Poprosimy...bananowiec pisze:Mamy także nagrane onboardy z każdego odcinka
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
Pozdrowienia dla chłopaków serwisujących 205
U nas też meta
Kierowca również zagotował kilkukrotnie płyn hamulcowy, za dużo hamował
W przyszłym tygodniu przygotowania do mazowieckiego (przegląd samochodu po świdnickim )
Co do niedzieli, tragiczny wypadek, niestety to się czasami zdarza w tym sporcie
U nas też meta
Kierowca również zagotował kilkukrotnie płyn hamulcowy, za dużo hamował
W przyszłym tygodniu przygotowania do mazowieckiego (przegląd samochodu po świdnickim )
Co do niedzieli, tragiczny wypadek, niestety to się czasami zdarza w tym sporcie
- Slavko
- Junior
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 mar pn, 2009 9:50 am
- Posiadany PUG: 205 XRD 91`
- Numer Gadu-gadu: 6259259
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Rajd Świdnicki.
Korektor z regulacją ciśnienia został tydzien przed rajdem załozony i wszystko było ok.2mouse pisze:Myślisz że to wada tego egzemplarza, czy trzeba ze sobą wozić zapas w serwisówce?bananowiec pisze:Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
Na rajdzie juz niestety nie działał jak nalezy. W pierwszym dniu gotowały sie strasznie przednie heble. Na koniec dnia padła decyzja ze obracamy korektor. W drugim dniu po wyjezdzie ze strefy serwisowej zakleszczyło z tyłu heble i niewiele brakowało a chlopaki nie skonczyliby rajdu.
Seryjny korektor nie miał sensu bo z tyłu siedzi belka z 309 na tarczach.
Pojawił sie filmik na YT.
http://www.youtube.com/watch?v=X1yUY2DB-rQ