Classic Auto Cup 2012
Classic Auto Cup 2012
No to zaczynamy nowy sezon.
Zwiększyła się liczba imprez do 5. Track Day'e odbędą się w następujących terminach:
12.05 - Kielce I, tor Miedziana Góra
30.06 - lotnisko w Białej Podlaskiej
28.07 - lotnisko w Nowym Mieście nad Pilicą
25.08 - lotnisko w Ułężu
22.09 - Kielce II, tor Miedziana Góra
Odbędzie się tez (najprawdopodobniej 25-26 maja) impreza prowadzona po odcinkach drogowych, organizowana przez Automobilklub Biecki, pod szumną nazwą Rajd Magurski.
Ponieważ co najmniej kilka osób baardzo poważnie grzebie w samochodach z myślą o CA Cup, proponuję im zapoznanie się z propozycją regulaminu na 2012 rok, ponieważ jest trochę zmian dyscyplinujących inwencję tunerów.
http://classicautocup.pl/app/download/5 ... rojekt.pdf
Zapraszam do deklarowania się osób chcących uczestniczyć w imprezie, ponieważ jest plan, aby jednak zrealizować zeszłoroczną propozycję i wystąpić do organizatora o prowadzenie klasyfikacji (pucharu) Peugeota. Potrzebujemy do tego pięciorga startujących kierowców.
Myślę że możemy tę klasyfikację potraktować w ogóle jako forumową i może jako forum i klub zasponsorować pucharek czy inną nagrodę dla zwycięzcy tejże klasyfikacji.
Tutaj też otwiera się pole do rywalizacji w szerszej perspektywie, vide temat:http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... =1&t=24216
Podobnie jak w zeszłym roku, proponuję wybierać wspólne miejsce na depo, pod bannerami klubowymi. Może da radę wygrzebać jakiś namiot, który będzie można przystroić w barwy klubowe i wspólny sprzęt biwakowy typu grill.
Oczywiście kibice, z forum i nie tylko, są gorąco oczekiwani...
Zwiększyła się liczba imprez do 5. Track Day'e odbędą się w następujących terminach:
12.05 - Kielce I, tor Miedziana Góra
30.06 - lotnisko w Białej Podlaskiej
28.07 - lotnisko w Nowym Mieście nad Pilicą
25.08 - lotnisko w Ułężu
22.09 - Kielce II, tor Miedziana Góra
Odbędzie się tez (najprawdopodobniej 25-26 maja) impreza prowadzona po odcinkach drogowych, organizowana przez Automobilklub Biecki, pod szumną nazwą Rajd Magurski.
Ponieważ co najmniej kilka osób baardzo poważnie grzebie w samochodach z myślą o CA Cup, proponuję im zapoznanie się z propozycją regulaminu na 2012 rok, ponieważ jest trochę zmian dyscyplinujących inwencję tunerów.
http://classicautocup.pl/app/download/5 ... rojekt.pdf
Zapraszam do deklarowania się osób chcących uczestniczyć w imprezie, ponieważ jest plan, aby jednak zrealizować zeszłoroczną propozycję i wystąpić do organizatora o prowadzenie klasyfikacji (pucharu) Peugeota. Potrzebujemy do tego pięciorga startujących kierowców.
Myślę że możemy tę klasyfikację potraktować w ogóle jako forumową i może jako forum i klub zasponsorować pucharek czy inną nagrodę dla zwycięzcy tejże klasyfikacji.
Tutaj też otwiera się pole do rywalizacji w szerszej perspektywie, vide temat:http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... =1&t=24216
Podobnie jak w zeszłym roku, proponuję wybierać wspólne miejsce na depo, pod bannerami klubowymi. Może da radę wygrzebać jakiś namiot, który będzie można przystroić w barwy klubowe i wspólny sprzęt biwakowy typu grill.
Oczywiście kibice, z forum i nie tylko, są gorąco oczekiwani...
Ostatnio zmieniony 23 sty pn, 2012 11:32 am przez 2mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
- ciechom
- Junior
- Posty: 477
- Rejestracja: 10 kwie ndz, 2011 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI, 205 Look
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Classic Auto Cup 2012
Piotrze - będziemy monitorować rozwój przygotowań
No i oczywiście - kibicować Pani Kierowniczce
No i oczywiście - kibicować Pani Kierowniczce
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sty wt, 2009 6:14 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2276026
Re: Classic Auto Cup 2012
Jak tylko trochę czasu, zapału i pieniedzy bedzie to złoże 405 mi16 i wystartuje kielce i magure
Re: Classic Auto Cup 2012
Zapraszamy! Nie przypominam sobie, żeby 405 kiedykolwiek startowała w CA Cup, a w regulaminie jest przewidziana.Kuba_rallye pisze:Jak tylko trochę czasu, zapału i pieniedzy bedzie to złoże 405 mi16 i wystartuje kielce i magure
Re: Classic Auto Cup 2012
Niestety, niektórzy przesadzali z tuningiem i musiało się tak skończyć... W końcu jest to impreza dla samochodów klasycznych. Ale jakbyś zrobił kompletną A-grupę, to w Youngtimer Sport mieścisz się spokojnie...stef pisze:to biorąc pod uwagę ten regulamin mi tylko pozostaje OPEN
Nam w zasadzie zrobili prezent, bo mamy szansę nie tylko w Pucharze Pań walczyć, ale także w Youngtimer Classic...
I zamierzamy z tego skorzystać...
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
W tym roku może wreszcie uda mi się w którejś eliminacji wystartować.
Niestety pierwsza (Kielce) pokrywa się z Mazowieckim, więc mnie nie będzie
Niestety pierwsza (Kielce) pokrywa się z Mazowieckim, więc mnie nie będzie
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: Classic Auto Cup 2012
stef, z tego co wiem masz mi16 pod maską, tak jak i ja. będę próbował napisać maila, żeby chociaż w youngtimer sport móc wystartować, bo w open nie ma sensu za bardzo...
poza tym mi16 to dość częsta i pospolita przeróbka więc myślę że się może udać, z tego co wiem to chyba gutmann wypuszczał takie wersje z silnikiem mi16. zobaczymy co da się zrobić.
poza tym mi16 to dość częsta i pospolita przeróbka więc myślę że się może udać, z tego co wiem to chyba gutmann wypuszczał takie wersje z silnikiem mi16. zobaczymy co da się zrobić.
Re: Classic Auto Cup 2012
Czy mamy gdzie w archiwum specyfikację Gutmanna z Mi16? Przedłożenie takich materiałów może pomóc... Jak będziesz pisał, to daj znać, może uda mi się wspomóc w negocjacjach...
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
No to kombinuj, kombinuj dobrze by było. Bardzo się nie rozczytywałem w regulaminie ale z tego co zrozumiałem to przede wszystkim głowica nas dyskwalifikujewynalazek pisze:stef, z tego co wiem masz mi16 pod maską (...)
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: Classic Auto Cup 2012
dokładnie, jeśli czytałeś pierwszą wersję tego regulaminu to on był strasznie restrykcyjny też do innych przeróbek, elementów z laminatu na przykład... jak masz czas to zerknij teraz, został on zaktualizowany 18, i jest już bardziej przyjemny, ale dalej czepiają się tych głowicstef pisze:No to kombinuj, kombinuj dobrze by było. Bardzo się nie rozczytywałem w regulaminie ale z tego co zrozumiałem to przede wszystkim głowica nas dyskwalifikujewynalazek pisze:stef, z tego co wiem masz mi16 pod maską (...)
Regulamin CA Cup
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
Nie, właśnie czytałem tylko tę aktualną, ale to i tak niewiele dla nas zmienia. Ciekawe czy faktycznie można by podciągnąć to pod wersję gutmanna? Walczcie jak nic nie stanie na przeszkodzie to i tak wystartuje nawet niech to będzie OPEN - liczy się fun
Re: Classic Auto Cup 2012
Zabawy jest po pachy, to mogę zagwarantować... I średni wiek aut oscyluje wokół średniego wieku startujących, więc dodatkowo jest fajnie...stef pisze:niech to będzie OPEN - liczy się fun
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
hm a tak sobie teraz pomyślałem, że skoro w T16 był silnik 1.8 16v i to do tego Turbo ... to nie powinni robić problemów z marnym 1.9 16v przecież
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Classic Auto Cup 2012
Mój silnik pewnie też tylko do open by się nadawał...stef pisze:hm a tak sobie teraz pomyślałem, że skoro w T16 był silnik 1.8 16v i to do tego Turbo ... to nie powinni robić problemów z marnym 1.9 16v przecież