Strona 12 z 14

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 14 wrz śr, 2011 10:26 pm
autor: ciechom
kubas - bk nie jest rygorystyczne ... fotele mają się trzymać, auto nie rozpadać, aku dobrze przyczepiony :)

(jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie :P )

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 14 wrz śr, 2011 11:06 pm
autor: PrezesBednarz
kubas pisze:Piękne to autobianchi!
Choruję na a112 ;)

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 7:16 am
autor: 2mouse
kubas pisze:Panowie takie czysto teoretyczne pytanie teraz. Bardzo rygorystyczne mają tam BK? Przerobiony układ hamulcowy z X na H + korektor w kabinie przejdzie?
ciechom pisze:kubas - bk nie jest rygorystyczne ... fotele mają się trzymać, auto nie rozpadać, aku dobrze przyczepiony
Generalnie się zgadza, my jesteśmy na celowniku z powodu foteli, ale to się zmieni do następnego sezonu, 8) reszta powinna przejść bezboleśnie, zwłaszcza że Twój samochód, Kubasie, ogólnie trzyma się kupy, prawda? :D
kubas pisze:Dobrze pojechane tym białym 1.6 gti, to 1.6 prawda ? Zawias kompletna seria ?
Nie, to 1,9 GTI Export z XU9J1 z dwuwałkową głowicą ca' 111 KM...
kubas pisze:Gratulacje dla wszystkich!! Nie ma lipy, 205 zawsze coś muszą zamieszać!
Dzięki... :) I jeszcze namieszają... tylko pojeździmy jeszcze trochę i Pchełkę dopieścimy... :twisted:
Zamierzam półośkę zaopatrzyć w postumencik i będzie za stracony pucharek na półce... :evil:

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 7:25 am
autor: 2mouse
PrezesBednarz pisze:Choruję na a112 ;)
Prosz....:
http://www.ooyyo.pl/car-detail/?languag ... fa6847.htm
Lub:

http://voiture.trovit.fr/voitures-occas ... 112-abarth
tu więcej trochę...

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 8:32 am
autor: kubas
Nie, to 1,9 GTI Export z XU9J1 z dwuwałkową głowicą ca' 111 KM...
Eeee jak to z dwuwałkową głowicą? 16v? 111km? Dwuzaworową chyba głowicą co ?

No mój się zdecydowanie nie rozpada ale parę przeróbek jest niezgodnych z jakąkolwiek homologacją :D

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 8:51 am
autor: Orfister
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205 :W

też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem _O_

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 9:29 am
autor: 2mouse
kubas pisze:Eeee jak to z dwuwałkową głowicą? 16v? 111km?
Powtarzam słowa Arka, może sam wyjaśni dokładniej... Też mi się wydaje, że jak na głowicę z Mi16, to coś jest wyjątkowo źle zrobione...
kubas pisze:Dwuzaworową chyba głowicą co ?
:D W sensie dwa wielkie ZAWORY?... :lol: :lol: :lol:

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 9:30 am
autor: kubas
Nie no dwa zawory na cylinder :)

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 9:39 am
autor: 2mouse
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205 :W
Orfister pisze:też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem _O_
Gdzie? W Raporcie? Ma ktoś ten program może nagrany? Zobaczyć się w TV... :oops: bezcenne... 8)

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 10:28 am
autor: PrezesBednarz
2mouse pisze:
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205 :W
Orfister pisze:też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem _O_
Gdzie? W Raporcie? Ma ktoś ten program może nagrany? Zobaczyć się w TV... :oops: bezcenne... 8)

Jakotakiego to w necie oficjalnie nie ma, ale możesz spróbować w weekend odpalić raport końcowy.
Powinni tam wkleić materiał o ca cup
http://tvnplayer.pl/program,wszystkie,r ... 0,299.html

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 11:26 am
autor: 2mouse
kubas pisze:Panowie takie czysto teoretyczne pytanie teraz. Bardzo rygorystyczne mają tam BK? Przerobiony układ hamulcowy z X na H + korektor w kabinie przejdzie?
Wystające slicki poza obrys nadwozia ponad 10mm ?
Żeńska część 2mouse odpowie:-) BK zależy jaki ma dzień; w Kielcach nr 1 tak zaglądali do dowodu rejestracyjnego, że nie zauważyli nieważnych badań (ja z resztą też pojechałam nie wiedząc o tym... 8)7 ), a w Kielcach nr 2 na ostatnim TD pierwszy raz chcieli zobaczyć OC. Zawsze patrzą na mocowanie akumulatora, a na fotele raz patrzą raz nie - chyba od pogody zależy i kierunku wiatru na stanowisku BK >:)

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 2:17 pm
autor: Orfister
Byliście tam zaledwie ułamek sekundy

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 2:38 pm
autor: 2mouse
Orfister pisze:Byliście tam zaledwie ułamek sekundy
Ech... ułamek... Zawsze i to dobre, jak się chce kogoś naciągnąć na opony na cały sezon.... 8)7 :P

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 2:59 pm
autor: kubas
2mouse - obejrzałem wasz onboard. Jedna rada, staraj się wykorzystywać całą szerokość toru. Na filmie jest za dużo jazdy na skręconych kołach, dużo miejsc można było wyprostować. Ale to przyjdzie z czasem!

Re: ClassicAuto Cup 2011

: 15 wrz czw, 2011 3:30 pm
autor: 2mouse
kubas pisze:Na filmie jest za dużo jazdy na skręconych kołach, dużo miejsc można było wyprostować
chyba problem jest z przyczepnością... Iwona boi się, że jak gwałtowniej skręci to tył poleci i skręca płynnie, rzeczywiście tracąc prędkość... Jak będziemy mieli trochę bardziej lepiące gumy, to jej przejdzie... :wink:
kubas pisze:Ale to przyjdzie z czasem!
:D