Strona 12 z 14
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 14 wrz śr, 2011 10:26 pm
autor: ciechom
kubas - bk nie jest rygorystyczne ... fotele mają się trzymać, auto nie rozpadać, aku dobrze przyczepiony
(jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie
)
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 14 wrz śr, 2011 11:06 pm
autor: PrezesBednarz
kubas pisze:Piękne to autobianchi!
Choruję na a112
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 7:16 am
autor: 2mouse
kubas pisze:Panowie takie czysto teoretyczne pytanie teraz. Bardzo rygorystyczne mają tam BK? Przerobiony układ hamulcowy z X na H + korektor w kabinie przejdzie?
ciechom pisze:kubas - bk nie jest rygorystyczne ... fotele mają się trzymać, auto nie rozpadać, aku dobrze przyczepiony
Generalnie się zgadza, my jesteśmy na celowniku z powodu foteli, ale to się zmieni do następnego sezonu,
reszta powinna przejść bezboleśnie, zwłaszcza że Twój samochód, Kubasie, ogólnie trzyma się kupy, prawda?
kubas pisze:Dobrze pojechane tym białym 1.6 gti, to 1.6 prawda ? Zawias kompletna seria ?
Nie, to 1,9 GTI Export z XU9J1 z dwuwałkową głowicą ca' 111 KM...
kubas pisze:Gratulacje dla wszystkich!! Nie ma lipy, 205 zawsze coś muszą zamieszać!
Dzięki...
I jeszcze namieszają... tylko pojeździmy jeszcze trochę i Pchełkę dopieścimy...
Zamierzam półośkę zaopatrzyć w postumencik i będzie za stracony pucharek na półce...
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 7:25 am
autor: 2mouse
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 8:32 am
autor: kubas
Nie, to 1,9 GTI Export z XU9J1 z dwuwałkową głowicą ca' 111 KM...
Eeee jak to z dwuwałkową głowicą? 16v? 111km? Dwuzaworową chyba głowicą co ?
No mój się zdecydowanie nie rozpada ale parę przeróbek jest niezgodnych z jakąkolwiek homologacją
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 8:51 am
autor: Orfister
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205
też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 9:29 am
autor: 2mouse
kubas pisze:Eeee jak to z dwuwałkową głowicą? 16v? 111km?
Powtarzam słowa Arka, może sam wyjaśni dokładniej... Też mi się wydaje, że jak na głowicę z Mi16, to coś jest wyjątkowo źle zrobione...
kubas pisze:Dwuzaworową chyba głowicą co ?
W sensie dwa wielkie ZAWORY?...
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 9:30 am
autor: kubas
Nie no dwa zawory na cylinder
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 9:39 am
autor: 2mouse
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205
Orfister pisze:też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem
Gdzie? W Raporcie? Ma ktoś ten program może nagrany? Zobaczyć się w TV...
bezcenne...
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 10:28 am
autor: PrezesBednarz
2mouse pisze:robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205
Orfister pisze:też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem
Gdzie? W Raporcie? Ma ktoś ten program może nagrany? Zobaczyć się w TV...
bezcenne...
Jakotakiego to w necie oficjalnie nie ma, ale możesz spróbować w weekend odpalić raport końcowy.
Powinni tam wkleić materiał o ca cup
http://tvnplayer.pl/program,wszystkie,r ... 0,299.html
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 11:26 am
autor: 2mouse
kubas pisze:Panowie takie czysto teoretyczne pytanie teraz. Bardzo rygorystyczne mają tam BK? Przerobiony układ hamulcowy z X na H + korektor w kabinie przejdzie?
Wystające slicki poza obrys nadwozia ponad 10mm ?
Żeńska część 2mouse odpowie:-) BK zależy jaki ma dzień; w Kielcach nr 1 tak zaglądali do dowodu rejestracyjnego, że nie zauważyli nieważnych badań (ja z resztą też pojechałam nie wiedząc o tym...
), a w Kielcach nr 2 na ostatnim TD pierwszy raz chcieli zobaczyć OC. Zawsze patrzą na mocowanie akumulatora, a na fotele raz patrzą raz nie - chyba od pogody zależy i kierunku wiatru na stanowisku BK
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 2:17 pm
autor: Orfister
Byliście tam zaledwie ułamek sekundy
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 2:38 pm
autor: 2mouse
Orfister pisze:Byliście tam zaledwie ułamek sekundy
Ech... ułamek... Zawsze i to dobre, jak się chce kogoś naciągnąć na opony na cały sezon....
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 2:59 pm
autor: kubas
2mouse - obejrzałem wasz onboard. Jedna rada, staraj się wykorzystywać całą szerokość toru. Na filmie jest za dużo jazdy na skręconych kołach, dużo miejsc można było wyprostować. Ale to przyjdzie z czasem!
Re: ClassicAuto Cup 2011
: 15 wrz czw, 2011 3:30 pm
autor: 2mouse
kubas pisze:Na filmie jest za dużo jazdy na skręconych kołach, dużo miejsc można było wyprostować
chyba problem jest z przyczepnością... Iwona boi się, że jak gwałtowniej skręci to tył poleci i skręca płynnie, rzeczywiście tracąc prędkość... Jak będziemy mieli trochę bardziej lepiące gumy, to jej przejdzie...
kubas pisze:Ale to przyjdzie z czasem!