Warszawskie pogaduchy :)

Tutaj umawiamy się na spotkania klubowe, informujemy o odbywających się zawodach i imprezach sportowych i tuningowych.
Awatar użytkownika
rudi88
Nowicjusz
Posty: 98
Rejestracja: 27 cze śr, 2007 6:12 pm
Posiadany PUG: junior 1.0 91r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: rudi88
Lokalizacja: WAWA

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: rudi88 »

ja wlasnie wrocilem z zakopca. po 400 kilosow w kazda strone, srednie spalanko 6,3. max 140 wycisnolem. dodam ze powrot zajol 8 godzin :evil: korek na zakopiance i w krakowie, wypadek na obwodnicy kielc z obiazdem po jakichs zadupiach.
niestety w czasie powrotu tez 3 razy stawalem bo zapalala sie kontrolka od temperatury :( dosc dziwna obcja bo ilosc plynu byla oki a wiatrak sie nawet nie wlaczyl.
zakret, albo bokiem albo wcale
pazdzioch
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: pazdzioch »

no wlasnie, u mnie tez wiatrak sie nie włączał
ciechom

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: ciechom »

może bezpieczniki ???
Awatar użytkownika
rudi88
Nowicjusz
Posty: 98
Rejestracja: 27 cze śr, 2007 6:12 pm
Posiadany PUG: junior 1.0 91r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: rudi88
Lokalizacja: WAWA

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: rudi88 »

bezpieczniki w porzadku bo w korku wiatrak chodzi bez problemu i sie nie przegrzewa.
przegrzewal sie albo przy katowaniu pod gore, albo po prostej z pedalem w podlodze.
zakret, albo bokiem albo wcale
pazdzioch
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: pazdzioch »

bez kitu, takie same objawy miałem, jak puscilem na luz schłodzil sie i gasło :) jutro wezme z firmy czujnik nowy i sprawdze, bo raczej termostat nie walnął, a wariowała ci wskazowka od temperatury gdy puszczałes na luz ?
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: cejot »

Tylko do kontrolki i wskaźnika są dwa osobne czujniki, a do komputera trzeci. Trochę mało prawdopodobne, że oba walnęły na raz, ale nigdy nic nie wiadomo.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
rudi88
Nowicjusz
Posty: 98
Rejestracja: 27 cze śr, 2007 6:12 pm
Posiadany PUG: junior 1.0 91r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: rudi88
Lokalizacja: WAWA

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: rudi88 »

ja mam wersje bieda wiec mam tylko kontrolke przy liczniku i czujnik w chlodnicy.
czujnik od wlaczenia wiatraka jest zalozony specjalnie z jakas nizsza temperatura zeby szybciej wiatraczek zalaczac, a tu wiatrak sie nie zalaczyl tylko od razu kontrolka sie zapalala. wystarczylo ze minute postal i mozna bylo nastepne 100 kilometrow zrobic.
zakret, albo bokiem albo wcale
mateon
Uzalezniony
Posty: 996
Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 464582
Lokalizacja: Piaseczno

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: mateon »

to i ja sie podepnę pod temat kontrolek od czego ona jest ??
Załączniki
DSC00100.JPG
Awatar użytkownika
Zuza
Junior
Posty: 432
Rejestracja: 19 cze czw, 2008 4:14 pm
Posiadany PUG: 205 XS i 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 4656949
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Zuza »

http://205.pl/pdf/gti.pdf - tu jest :)

6. Kontrolka poziomu cieczy chłodzącej
mateon
Uzalezniony
Posty: 996
Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 464582
Lokalizacja: Piaseczno

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: mateon »

czyli co brak płynu??jak płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest, co może byc przyczyną.Dodam że zagary przełożyłem z gita do xs-a ale wcześnie wszystko było dobrze.
Awatar użytkownika
Zuza
Junior
Posty: 432
Rejestracja: 19 cze czw, 2008 4:14 pm
Posiadany PUG: 205 XS i 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 4656949
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Zuza »

A może warto sprawdzić czujnik ?
mateon
Uzalezniony
Posty: 996
Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 464582
Lokalizacja: Piaseczno

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: mateon »

trzeba,trzeba ale dziś już było za ciemno żeby go szukać.
Awatar użytkownika
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196
Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: Florek2b »

albo masz jak to już cejot sugerował powietrze w układzie chłodzenia
ciechom

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: ciechom »

Janek - u nas też trzeba zobaczyć czy nie cieknie nagrzewnica :/ bo jakoś się mokro zrobiło za radiem i po stronie kierowcy na podłodze :/ - pomożesz ???
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008

Post autor: cejot »

ciechom pisze:Janek - u nas też trzeba zobaczyć czy nie cieknie nagrzewnica :/ bo jakoś się mokro zrobiło za radiem i po stronie kierowcy na podłodze :/ - pomożesz ???
Jak ostatecznie dojdę do zdrowia to mogę pomóc.
U siebie tego nie skończyłem, ale na razie mogę powiedzieć, że musiałem spuścić cały płyn. Węże się rozciągały, a nie chciały zejść z rurek od nagrzewnicy. Nie chciałem ich za mocno szarpać, żeby nie zniszczyć. Swoją drogą straszny syf wyleciał, więc w sumie dobrze, że to zrobiłem.

Czy wiesz jaki macie typ nagrzewnicy?
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
ODPOWIEDZ