SPOT na SPORTOWO.
Witam Panowie,
Miło było się z Wami pościgać na torze, super impreza oby takich było więcej!!!!
Paweł dzięki za organizację. Jak będziesz miał czasy poszczególnych prób to zamieść na forum lub prześlij do mnie to umieścimy na brejdaka stronie.
Odnośnie 8v i 16v odsyłam do danych fabrycznych producenta "Motour Essence XU9". Jak ktoś nie ma to mogę przesłać broszurkę - tak żeby nie było nieporozumień.
Według mnie zdecydowanie było widać na torze przy starcie, że 16 munna i stefa gorzej startowały z dołu, ale może to tylko subiektywne odczucie... potem na wysokich obrotach szły jak burza.... Ciekawe jakie macie skrzynie podpięte do swoich 16-tek?
Podziwiam zapaleńców takich jak Munne i Stef za swoje dzieła. Tak trzymać chłopaki.
Aha Brejdak, dzięki za wspaniałe fotki.....
Pozdrawiam
Tomek
Miło było się z Wami pościgać na torze, super impreza oby takich było więcej!!!!
Paweł dzięki za organizację. Jak będziesz miał czasy poszczególnych prób to zamieść na forum lub prześlij do mnie to umieścimy na brejdaka stronie.
Odnośnie 8v i 16v odsyłam do danych fabrycznych producenta "Motour Essence XU9". Jak ktoś nie ma to mogę przesłać broszurkę - tak żeby nie było nieporozumień.
Według mnie zdecydowanie było widać na torze przy starcie, że 16 munna i stefa gorzej startowały z dołu, ale może to tylko subiektywne odczucie... potem na wysokich obrotach szły jak burza.... Ciekawe jakie macie skrzynie podpięte do swoich 16-tek?
Podziwiam zapaleńców takich jak Munne i Stef za swoje dzieła. Tak trzymać chłopaki.
Aha Brejdak, dzięki za wspaniałe fotki.....
Pozdrawiam
Tomek
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
tomb mozesz mi przeslac bo chyba tego nie mam na stux@o2.pl
Jeszcze raz odnosnie hulanek na torze. Mysle ze gdyby przyjechal Kaktus to i objechalby mnie swoim 1.6GTi, co nieznaczy ze 1.6GTi jest mocniejsze od mojego
Najbardziej obiektywna proba "zbierania" sie silnikow bylby jakis rownolegly sprincik, lub proby na prostej, co wyeliminowaloby olbrzymi wplyw jaki na czasy osiagane na torze lublin mialy umiejetnosci kierowcy. Moze na jesieni uda sie cos takiego zorganizowac.
Na swoja obrone moge miec to, ze w zasadzie to byl pierwszy raz kiedy staralem sie szybko pojechac moja 205 (no nie liczac sprintow w celu pomiaru orientacyjnych czasow przyspieszen). Niby moja 205 przejechala ponad 3000km ale byla to jazda na trasach z predkoscia podrozna. Praktycznie od razu po zakupie zaczalem swapa i dlatego mozna powiedziec, ze dopiero teraz zaczynam uczyc sie jezdzic tym autem.
Szkoda, ze na poczatek nie mielismy wiekszej swobody na torze. Zeby sie troche w niego wgryzc. Ostatnie proby sprawily mi wiele przyjemnosci
Gratuluje wszystkim udzialu w super imprezie! Raz jeszcze dzieki Pawel!
Widzimy sie na jesieni
PS. a moze ktos ma jakies kontakty, zeby zorganizowac zlot na jakims lotnisku? Moznaby rowniez wyznaczyc trase, proby, sprinty itp
Jeszcze raz odnosnie hulanek na torze. Mysle ze gdyby przyjechal Kaktus to i objechalby mnie swoim 1.6GTi, co nieznaczy ze 1.6GTi jest mocniejsze od mojego
Najbardziej obiektywna proba "zbierania" sie silnikow bylby jakis rownolegly sprincik, lub proby na prostej, co wyeliminowaloby olbrzymi wplyw jaki na czasy osiagane na torze lublin mialy umiejetnosci kierowcy. Moze na jesieni uda sie cos takiego zorganizowac.
Na swoja obrone moge miec to, ze w zasadzie to byl pierwszy raz kiedy staralem sie szybko pojechac moja 205 (no nie liczac sprintow w celu pomiaru orientacyjnych czasow przyspieszen). Niby moja 205 przejechala ponad 3000km ale byla to jazda na trasach z predkoscia podrozna. Praktycznie od razu po zakupie zaczalem swapa i dlatego mozna powiedziec, ze dopiero teraz zaczynam uczyc sie jezdzic tym autem.
Szkoda, ze na poczatek nie mielismy wiekszej swobody na torze. Zeby sie troche w niego wgryzc. Ostatnie proby sprawily mi wiele przyjemnosci
Gratuluje wszystkim udzialu w super imprezie! Raz jeszcze dzieki Pawel!
Widzimy sie na jesieni
PS. a moze ktos ma jakies kontakty, zeby zorganizowac zlot na jakims lotnisku? Moznaby rowniez wyznaczyc trase, proby, sprinty itp
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jeśli chodzi o Ryki to tam nie ma gdzie chyba że mówisz o tym pasie w okolicach Puław bo właśnie z Ryk gdzie moi znajomi mieszkają jeździlismy na ten pas lotniskaBanita pisze:Ryki lub Konin, mam filmik ze zlotow mazdy i wyglada ciekawie
PS -To nie piszcie, ze 8V sie wygodniej jezdzi, bo ma lepszy dol -po prostu lepsiejsze drajfery z doswiadczeniem
Dodano po 1 minutach:
No to mamy juz 3 opcje
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Ojjjjj .... wymcknelo mi sie To tak na swiezo po przyjezdzie bylo ... a Ty Banita niczego nie przoeoczysz i teraz lapiesz mnie za slowa ale dobrze dobrze ... moj bladBanita pisze: PS -To nie piszcie, ze 8V sie wygodniej jezdzi, bo ma lepszy dol -po prostu lepsiejsze drajfery z doswiadczeniem
Mi16 idzie troche lepiej ale znaczaca roznice mozna zauwazyc dopiero po przekroczeniu 4000 rpm (w nizszych jest porownywalnie)
PS. ja I biegu uzywalem jedynie do ruszania i czesto na II rpm spadalo w nieciekawy zakres ale mimo tego i tak silnik dawal rade. Choc gdybym redukowal na pewno byloby lepiej. To byl w sumie pierwszy chrzest dla samochodu i nie chcialem go ekstremalnie katowac. Ciekawe jak inni postepowali z biegami ?
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
dla mnie te wykresy momentu i rozpiska z Moteur Essence są dosyć ciekawe bo ostatnio przerabiałem 306 z 2.0 XSi na 1.9 Mi16 i różnice były widoczne gołym okiem:
1. 2.0 xsi zaczynał zasuwać od 3 tys do 6 tys.
2. 1.9 Mi16 zaczynał jechać od 4 tys, pełnie mozliwości pokazywał od 5 tys i tak do 7200 gdzie była odcinka.
3. w zakresie 3 - 5 tys 2.0 XSi jechał subiektywnie lepiej niż 1.9 potem przekazywał "pałeczkę" Mi16.
Obydwa silniki były podpiete do tej samej skrzyni biegów i na tych samych kołach.
Generalnie był to pierwsy projekt podpiecia silnika Mi16 do osprzetu Magneti Marelii 8P.20 czyli bez przepływki, na MAP-ie, przepustnica 60 mm z XSi. Nie jest jeszcze do konca zamkniety bo pracujemy nad cisnieniem paliwa ale piuerwsze odczucia w porównaniu do 405 Mi16 (podobna masa) to znacznie lepszy power po przekroczeniu 5 tys co potwierdza moja teorię o dławieniu odczuwalnym mocy przez przepływkę. Gdyby nie odcinka na 7200 to czuć było ze ten silnik chce jeszcze i jeszcze
Wydaje mi sie ze tylko po tym silnik 1.9 148 km zblizył sie do 160 km.
Zresztą jak zrobimy regulator paliwa i zamontujemy normalny filtr powierza a nie stozek to bede sie starał zhamowac auto i wtedy sie okaze
W kazdym razie te dane to jedno a odczuwalne wrazenia to drugie
1. 2.0 xsi zaczynał zasuwać od 3 tys do 6 tys.
2. 1.9 Mi16 zaczynał jechać od 4 tys, pełnie mozliwości pokazywał od 5 tys i tak do 7200 gdzie była odcinka.
3. w zakresie 3 - 5 tys 2.0 XSi jechał subiektywnie lepiej niż 1.9 potem przekazywał "pałeczkę" Mi16.
Obydwa silniki były podpiete do tej samej skrzyni biegów i na tych samych kołach.
Generalnie był to pierwsy projekt podpiecia silnika Mi16 do osprzetu Magneti Marelii 8P.20 czyli bez przepływki, na MAP-ie, przepustnica 60 mm z XSi. Nie jest jeszcze do konca zamkniety bo pracujemy nad cisnieniem paliwa ale piuerwsze odczucia w porównaniu do 405 Mi16 (podobna masa) to znacznie lepszy power po przekroczeniu 5 tys co potwierdza moja teorię o dławieniu odczuwalnym mocy przez przepływkę. Gdyby nie odcinka na 7200 to czuć było ze ten silnik chce jeszcze i jeszcze
Wydaje mi sie ze tylko po tym silnik 1.9 148 km zblizył sie do 160 km.
Zresztą jak zrobimy regulator paliwa i zamontujemy normalny filtr powierza a nie stozek to bede sie starał zhamowac auto i wtedy sie okaze
W kazdym razie te dane to jedno a odczuwalne wrazenia to drugie
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pora podsumować.
Impreza była udana o czym świadczą wypowiedzi uczestników. Zgodnie z planem spotkaliśmy się pod Skansenem (organizator spóźnił się 15 minut-naprawialiśmy auto Munira). Powitania, parę fotek, luźne rozmowy. Chwilę po 10 ruszyliśmy pod Zamek. Auta ustawione na tle zamku, rozmowy, fotki aut i zbiorowe uczestników. Omówiliśmy przejazd na tor. Poleciałem pierwszy szybko, Padre natomiast pilotował kolumnę do docelowego miejsca. Nie obyło się niestety bez opóźnień, które wynikły z tego, że czekałem na SPÓŹNIALSKICH, ale chciałem, żeby wszyscy mieli szanse startu. Zapisy zakończyliśmy około 20 minut po 12, odprawa zawodników, przejazd pilotowany po torze i zaczęło się. Pierwsze próby celowo były wolne i miały pokazać czy możemy zrobić szybsze. Znamy się większości z netu, parę osób było pierwszy raz na torze, można było spodziewać się wszystkiego. dwie pierwsze próby pokazały, że poziom był wysoki i wyrównany. Trzecia i czwarta mogły być szybsze i dały frajdę. Wyniki zostały zsumowane na bieżąco i zostało wypisać dyplomy. Gratulacje dla zwycięzców.
Oto oficjalne wyniki:
Impreza zakończyła się na torze. Po rozdaniu dyplomów i gratulacjach pozostało ściągnąć T16.
Panewka poleciała najprawdopodobniej podczas drugiej próby - pierwszy przejazd (próby pierwsza i druga były jechane dwukrotnie). Drugi przejazd tych prób w moim wykonaniu był autem Munne (dzięki za zaufanie i powierzenie kluczy do diabelskiego ogona). Trzeciej i czwartej próby nie jechałem z wiadomego powodu.
Impreza miała na celu spotkanie się i dobrą zabawę. Było trochę problemów nawet w przeddzień spotu ale udało się.
Podziękowania:
- dla dziennikarza Pana Pawła Puzio z Dziennika Wschodniego za załatwienie wjazdu na tor (właściciel toru w ostatniej chwili zmienił zdanie i chciał od auta 100-150zeta. Serdeczne dzięki.
- dla Automobilklubu Lubelskiego, sędziów, ratowników, obsługi, w szczególności dla mojego brata MACIEJA PIETRZAKA, który zajął się całą organizacją ze strony automobilklubu, załatwił ludzi, sprzęt i poświęcili nam swój wolny czas.
- dla Smonov'a za przybycie z tak daleka
- dla Was wszystkich, którzy zechcieliście przyjechać.
Niestety nie było pucharów za wygranie tylko dyplomy. Dlaczego. Kasa za wjazd 50zeta poszła w całości dla PeZetMotu właściciela toru, Automobilklub Lubelski, który jest opiekunem toru robił dla nas wszystko za FREE, organizował formalnie przed spotem i podczas trwania, zabezpieczał próby, mierzył czas. zliczał wyniki, dbał o porządek. RAZ JESZCZE WIELKI DZIĘKI.
Loża zrobiła resztę też bez wynagrodzenia, ale właśnie o to chodzi żeby się spotkać, pogadać i pobawić się nawet jeżeli trzeba trochę poświęcić własnych środków i czasu.
Impreza była udana o czym świadczą wypowiedzi uczestników. Zgodnie z planem spotkaliśmy się pod Skansenem (organizator spóźnił się 15 minut-naprawialiśmy auto Munira). Powitania, parę fotek, luźne rozmowy. Chwilę po 10 ruszyliśmy pod Zamek. Auta ustawione na tle zamku, rozmowy, fotki aut i zbiorowe uczestników. Omówiliśmy przejazd na tor. Poleciałem pierwszy szybko, Padre natomiast pilotował kolumnę do docelowego miejsca. Nie obyło się niestety bez opóźnień, które wynikły z tego, że czekałem na SPÓŹNIALSKICH, ale chciałem, żeby wszyscy mieli szanse startu. Zapisy zakończyliśmy około 20 minut po 12, odprawa zawodników, przejazd pilotowany po torze i zaczęło się. Pierwsze próby celowo były wolne i miały pokazać czy możemy zrobić szybsze. Znamy się większości z netu, parę osób było pierwszy raz na torze, można było spodziewać się wszystkiego. dwie pierwsze próby pokazały, że poziom był wysoki i wyrównany. Trzecia i czwarta mogły być szybsze i dały frajdę. Wyniki zostały zsumowane na bieżąco i zostało wypisać dyplomy. Gratulacje dla zwycięzców.
Oto oficjalne wyniki:
Impreza zakończyła się na torze. Po rozdaniu dyplomów i gratulacjach pozostało ściągnąć T16.
Panewka poleciała najprawdopodobniej podczas drugiej próby - pierwszy przejazd (próby pierwsza i druga były jechane dwukrotnie). Drugi przejazd tych prób w moim wykonaniu był autem Munne (dzięki za zaufanie i powierzenie kluczy do diabelskiego ogona). Trzeciej i czwartej próby nie jechałem z wiadomego powodu.
Impreza miała na celu spotkanie się i dobrą zabawę. Było trochę problemów nawet w przeddzień spotu ale udało się.
Podziękowania:
- dla dziennikarza Pana Pawła Puzio z Dziennika Wschodniego za załatwienie wjazdu na tor (właściciel toru w ostatniej chwili zmienił zdanie i chciał od auta 100-150zeta. Serdeczne dzięki.
- dla Automobilklubu Lubelskiego, sędziów, ratowników, obsługi, w szczególności dla mojego brata MACIEJA PIETRZAKA, który zajął się całą organizacją ze strony automobilklubu, załatwił ludzi, sprzęt i poświęcili nam swój wolny czas.
- dla Smonov'a za przybycie z tak daleka
- dla Was wszystkich, którzy zechcieliście przyjechać.
Niestety nie było pucharów za wygranie tylko dyplomy. Dlaczego. Kasa za wjazd 50zeta poszła w całości dla PeZetMotu właściciela toru, Automobilklub Lubelski, który jest opiekunem toru robił dla nas wszystko za FREE, organizował formalnie przed spotem i podczas trwania, zabezpieczał próby, mierzył czas. zliczał wyniki, dbał o porządek. RAZ JESZCZE WIELKI DZIĘKI.
Loża zrobiła resztę też bez wynagrodzenia, ale właśnie o to chodzi żeby się spotkać, pogadać i pobawić się nawet jeżeli trzeba trochę poświęcić własnych środków i czasu.
Car Valeting, Car Detailing.