205 GTI Euro Road Trip 2009
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
ZiochmenNie - chcemy się starać o co kolwiek............... więcej masz w poprzednich postach...
Co do trasy to po rozmowie z Florkiem2b zaczeliśmy się zastanawiać -> po co jedziemy do Remis ?żeby pokazać że Polska biedota też dojechała?
Oprócz konferencji prasowej dla niemców jeśli dobrze zrozumiałem innych atrakcji tam nie będzie a nadrobimy 500km tylko po to aby powiedzieć cześć i jechać z powrotem?
BA! -> według rozpiski dostarczonej ostatnio przez Pare nie ma wzmianki o przystanku w Remis na konferencje prasową tylko o krótkiej kawie/herbacie i wyjazd w trasę...
W ogóle te rozpiski są w szczegółach mocno nie jasne i nie bardzo pokrywają mi się z tym co widze na mapie
Polska ekipo -> po co jedziemy do Remis ?
Co do trasy to po rozmowie z Florkiem2b zaczeliśmy się zastanawiać -> po co jedziemy do Remis ?żeby pokazać że Polska biedota też dojechała?
Oprócz konferencji prasowej dla niemców jeśli dobrze zrozumiałem innych atrakcji tam nie będzie a nadrobimy 500km tylko po to aby powiedzieć cześć i jechać z powrotem?
BA! -> według rozpiski dostarczonej ostatnio przez Pare nie ma wzmianki o przystanku w Remis na konferencje prasową tylko o krótkiej kawie/herbacie i wyjazd w trasę...
W ogóle te rozpiski są w szczegółach mocno nie jasne i nie bardzo pokrywają mi się z tym co widze na mapie
Polska ekipo -> po co jedziemy do Remis ?
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Z Warszawy do Reims jest 1520 km
Z Warszawy do Sochaux jest 1450 km wiec niewiem czy warto omijac punkt zbiorny , dla niecalych 100 km. Ale oczywiscie decyzja nalezy do was.
Co do informacji i mapy to mapa ktora podalem na pierwszej stronie jest juz czesciami nieaktualna. Chlopaki planuja wszystko bardziej szczegolowo dlatego trzeba zagladac na strone http://www.eurotrip.sparklinghosting.com/index.html i szperac po informacje.
Zostalo 90 dni do wyjazdu
Z Warszawy do Sochaux jest 1450 km wiec niewiem czy warto omijac punkt zbiorny , dla niecalych 100 km. Ale oczywiscie decyzja nalezy do was.
Co do informacji i mapy to mapa ktora podalem na pierwszej stronie jest juz czesciami nieaktualna. Chlopaki planuja wszystko bardziej szczegolowo dlatego trzeba zagladac na strone http://www.eurotrip.sparklinghosting.com/index.html i szperac po informacje.
Zostalo 90 dni do wyjazdu
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Piszę opierając się o tą mapę:
http://forum.peugeot205.pl/download/fil ... &mode=view
Z Remis do Sochaux jest chyba nawet więcej niż 500km z czego 280km po DOKLADNIE tej samej drodze którą przyjechaliśmy, ale pewnie masz rację...
Jak byś mógł coś dokładniej powiedzieć odnośnie punktu spotkania:
- Gdzie się spotykamy
- Jest już jakiś plan?
- czemu w rozpisce przewidziane jest w Remis tylko 30 min. zakładając że będzie konferencja prasowa?
- dla kogo to będzie konferencja prasowa?
http://forum.peugeot205.pl/download/fil ... &mode=view
Z Remis do Sochaux jest chyba nawet więcej niż 500km z czego 280km po DOKLADNIE tej samej drodze którą przyjechaliśmy, ale pewnie masz rację...
Jak byś mógł coś dokładniej powiedzieć odnośnie punktu spotkania:
- Gdzie się spotykamy
- Jest już jakiś plan?
- czemu w rozpisce przewidziane jest w Remis tylko 30 min. zakładając że będzie konferencja prasowa?
- dla kogo to będzie konferencja prasowa?
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Trafna uwaga.
Wstrzymajcie sie na chwile, poniewaz angielska ekipa czeka na odpowiedzi z roznych zrodel; tv , prasa , peugeot. Dadza mi znac jak tylko bedzie cos konkretnego w planach.
Poki co plan B - Omijacie Reims i jedziecie wprost do Sochaux jest dobra opcja. Tak czy inaczej spotkacie sie z wszystkimi.
PS: Czekaja juz 3 miesiace na odpowiedz od Peugeot'a , podobnie jak u nas nikt im nie raczyl odpowiedziec tak lub nie.
Dostali skrzynke z narzedziami od sieci sklepow Halfords. Skrzynka wyladuje w Vanie
Wstrzymajcie sie na chwile, poniewaz angielska ekipa czeka na odpowiedzi z roznych zrodel; tv , prasa , peugeot. Dadza mi znac jak tylko bedzie cos konkretnego w planach.
Poki co plan B - Omijacie Reims i jedziecie wprost do Sochaux jest dobra opcja. Tak czy inaczej spotkacie sie z wszystkimi.
PS: Czekaja juz 3 miesiace na odpowiedz od Peugeot'a , podobnie jak u nas nikt im nie raczyl odpowiedziec tak lub nie.
Dostali skrzynke z narzedziami od sieci sklepow Halfords. Skrzynka wyladuje w Vanie
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Dziś pod robocie, rozmawiając z dyrektorem przedstawiłem mu sprawę w 5 min Niestety nie zna tam nikogo osobiście Ale jeden z naszych klientów, jest w temacie bo jest dyrektorem firmy Valeo części zamiennych. Mam do niego namiary w poniedziałek dowiem się więcej. Nie mam żadnego doświadczenia w tego rodzaju sprawach Wiem ze za późno się za to biorę ale cóż spytać się można
Co do okazji, trasy ,daty i rozkładu jazdy już wiem ,brakuje tylko kilka informacji :
-ile mniej więcej będzie aut i z jakich krajów się tam zjada?? te przeczytałem na stronie UK(UK, Poland, Holland, Italy, Slovenia, Romania, Croatia and Bosnia)czyż by nie było Francuzów??lub z innych krajów??(Hiszpania ,Portugalia)
-Czy będą jakieś inne media niż te podane wyżej(czekamy na odpowiedz anglików )
-Czy są już jacyś sponsorzy nie mowie tylko o Polsce??
-czy te 2 tory na pewno będą dostępne ?
-Czy to jest wycieczka czy organizowany zlot (chodzi mi o to czy poszczególne państwa będą poinformowane o tej imprezie ?? Sorki ale z anglika nie wiele pamiętam ze szkoły
Z Peugeot.Pl mieliście jakaś odpowiedz ?
Niestety dopiero w niedziele znajdę trochę czasu by spisać poszczególne informacje żeby rozjaśnić sprawę innym
Co do okazji, trasy ,daty i rozkładu jazdy już wiem ,brakuje tylko kilka informacji :
-ile mniej więcej będzie aut i z jakich krajów się tam zjada?? te przeczytałem na stronie UK(UK, Poland, Holland, Italy, Slovenia, Romania, Croatia and Bosnia)czyż by nie było Francuzów??lub z innych krajów??(Hiszpania ,Portugalia)
-Czy będą jakieś inne media niż te podane wyżej(czekamy na odpowiedz anglików )
-Czy są już jacyś sponsorzy nie mowie tylko o Polsce??
-czy te 2 tory na pewno będą dostępne ?
-Czy to jest wycieczka czy organizowany zlot (chodzi mi o to czy poszczególne państwa będą poinformowane o tej imprezie ?? Sorki ale z anglika nie wiele pamiętam ze szkoły
Z Peugeot.Pl mieliście jakaś odpowiedz ?
Niestety dopiero w niedziele znajdę trochę czasu by spisać poszczególne informacje żeby rozjaśnić sprawę innym
205 MI16
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Do tej poryziochmenNie pisze:-ile mniej więcej będzie aut i z jakich krajów się tam zjada?? te przeczytałem na stronie UK(UK, Poland, Holland, Italy, Slovenia, Romania, Croatia and Bosnia)czyż by nie było Francuzów??lub z innych krajów??(Hiszpania ,Portugalia)
UK = 9 cars & 18 people (all booked on ferries - although I believe there are 2 more making 11) PLUS the support vehicle **DRIVERS NEEDED PLEASE - There were offers some time back**
NL = 3 cars & 5 or 6 people
PL = 20 cars & ~45 people
TOTAL for cars doing 90%+ of the trip: 32-34 cars & 69-73 people! ...but read on.
This does NOT yet include those joining us in Slovenia and then Croatia, which could be another 10-15 cars & ~30 more people.
But that's still not all....as the final day (10th May) sees us meet up with another 6-10 cars near Spa, making a possible overall gathering of 59 cars & 123 people!!!!!!
Q1: HOW MANY CARS ARE TRULY GOING?
Specifics - Below is a listing by country, of cars that are ACTUALLY...no bulls*it...going. {Instruction}: Each reply needs to re-paste all this info between the stars (***) above and below, so everyone can see that this is a COMMITMENT and all the info is kept together. Let's not ask for anymore than that for now or even discuss the potential feeding and accommodation issues en-route until WE have a clear picture of exactly how big this has become. {Instruction} Please use my format, don't waffle, or even comment; just the facts mam.
UK - Full Trip - This means vehicles travelling the whole hog, from Dover to Pula and back. Part journey people please see further down. Your answers also reflect current state of play, e.g. satnav = no, but that may change. (P.S. Para: you're in here - PL origin cars below)
1) DrS // Co-driver (passenger) = Madant UK // Car = 205 Red Mi16 // Ferry = booked // Satnav = no
2) A2TheA // Co-driver (passenger) = Brother // Car = 205 Red 1.6 // Ferry = booked // Satnav = yes
3) JimiSTDT // Co-driver (passenger) = Brother // Car = 205 STDT 1.8TD // Ferry = booked // Sat Nav = no
4) Para // Co-driver (passenger) = GF // Car = 205 Red GTI S16 // Ferry = booked // Satnav = yes
5) Bonzai // Co-driver (passenger) = Kate205gti // Car = 205 Sorrento Mi16 // Ferry = booked // Satnav = yes
6) Fangio //Co-Driver (passenger) =Tom // Car = Red 205GTi '6' // Ferry=Booked // Satnav = Yes
7) Pip470 // Co-driver (passenger) = Kirstie(GF) // Car = 205 Graphite Grey 1.8 16v + Nos // Ferry = Booked // Satnav = no
damien// Co-driver (passenger) = ?????????? // Car = 205 topaz 1.9 8v // Ferry = Booked // Satnav = uk only/will look into upgrade in time for trip
9) Goliath // Co-driver (passenger) = Unconfirmed // Car = 205 Blue 1.6 // Ferry = booked // Satnav = no
UK - Part Trip - This means someone starting with us at Dover, or elsewhere, and where they may leave us. See points below. Please also include all of the above points as well such as 'car', 'ferry'.
1) ... // Join = ? // Leave = ?
Meet & Greet if on Sunday May 10th around noon on or around Spa - Francorchamps Circuit :
1. Sure - Jurgen van Heesch - 205 Gentry Aztech gold - from Holland
2. Sure - Rob Bakker - 205 Gti - from Holland
3. Sure - Koen van Herck - 205 Gti - From Belgium
4. Sure - Bas Oosterhout - 205 Gti RFS - from Holland
5. Sure - Jordy Treebusch - 205 Gti - from Holland
6. Sure - Jeroen van Gelswijk - 205 Gti - from Holland
7. Almost certain - Bas van den Berg - 205 GTi 1.6 - from Holland
8. most Probably - Marijn Telle - 205 GTi - from Holland
9. Almost certain - Benjamin Boerdam - 2 Wheel GTi - from Holland
10. Almost certain - Kenny Hassink - 205 Gti - from Holland
NL - The rallye point (RP) I believe is Reims Gueux, 1st May 1030am, TBC by Frank.
1) Frank // Co-driver (passenger) = t.b.a. // Car = 205 Dimma T8 // Satnav = yes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rich knows my 'depends on'
2) Cees Jan Hatzmann // Co-driver (passenger) = Peter Holtkamp // Car = 205 RFS Vert Sorrento // Satnav = t.b.a.
3) Gert Jan ten Have // Co-driver (passenger) = Father // Car = 309 GTI RFS White // Sat Nav = t.b.a.
PL - Meet at the same RP, Reims Gueux, 1st May 1030am.
1) Lord Devil // 205 Griffe Turbo
2) Padre // 205 CTI
3) Munne // 205 GTI Mi16 Ecosse
4) Fox // 205 GTI Mi16
5) Kamkiler // 205 CT
6) Meteor // 205 GTI V6
7) Haku // 205 Forever 1.9
Orfister // 205 CTI
9) Zywik // 205 Roland Garros cabrio
10) Michal GTI // 205 Track Car
11) Jarmarek // 205 CTI
12) Florek2b // 205 1.9
13) Sebek // 205 1.9 GTI
14) Lady Angel // 205 CTI 1.9
15) Arashi // 205 Track Car
16) Snoopy // 205 1.9 Rallye
17) Picazzo // 205 GTI 1.6
18) PIW // 205 GTI
19) ZiochmenNie // 205 Mi16
20) Przecinak // 205 Griffe Mi16
PL contingent notes:
(i) Some cars might resign. Para will keep list up to date.
(ii) Some cars might continue back to Calais; some might head back (to Poland) straight after Pula.
Other Nations - Romania, Bulgaria, Italy, France, Germany....please follow the below format.
1) Origin Country = ? // Name // Co-driver (passenger) = ? // Car = ? // Joining = ? // Leaving = ?
Get to it please, urgently. Thanks.
***
Nie ma odpowiedzi od Peugeota, ani z Polski ani z Anglii. Na stronie http://www.eurotrip.sparklinghosting.com/ mozemy zobaczyc liste sponsorow. Z tego co wiem zadnych znizek na paliwo jescze nie ma. Wszystko w trakcie zalatwiania.ziochmenNie pisze:-Czy są już jacyś sponsorzy nie mowie tylko o Polsce??
Koledzy z angielskiego klubu doszli do wniosku ze nawet jak nie uda im sie zalatwic jednego sponsora to i tak beda w stanie sobie wszystko zalatwic. Vana ktos pozyczy, czesci maja pod dostatkiem , nawigacje kazdy moze sobie jakos zalatwic / porzyczyc od kolegi itp itd. (sam mam 2 wiec jakby ktos chcial moge przywiesc )
Odpowiem ci dzis wieczorem albo najpozniej jutro.Para pisze:-czy te 2 tory na pewno będą dostępne ?
Oryginalnie miala to byc klubowa wycieczka ale pozniej przerodzilo sie to w cos o wiele wiekszego. Dotychczas poinformowane kraje to Holandia, Polska, Belgia , Chorwacja .ziochmenNie pisze:-Czy to jest wycieczka czy organizowany zlot (chodzi mi o to czy poszczególne państwa będą poinformowane o tej imprezie ??
Ktos mi moze podrzucic link do Francuskiego klubu ?
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Jak nikt jeszcze nie pisał na hiszpańskim forum to ja mogę jutro sklecić coś po hiszpańsku i im puścić posta bo jestem u nich zarejestrowany
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Niestety w dniach 9 i 10 kiedy bedziemy przy torze Spa , bedzie akurat wyscig wiec tor bedzie zamkniety. Pozstaje Reims.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Nie wiem dlaczego Jarmarek piszesz , ze "Polska biedota" tez dojechala. Nie tedy droga. Z tego co widze, nawet jak pojedzie tylko polowa Polakow to i tak bedziemy stanowic najwieksza grupe tripu. Wszedzie sa biedni i bogaci i w Anglii i w USA, a to jest jak rozumiem wycieczka pasjonatow. Miedzy inymi chodzi o to, aby przejechac kawalek Europy cala grupa, bo jak tak to mozemy odrazu jechac do Puli.
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Było to efektem przeprowadzonej rozmowy chwilę wcześniej poza forum.
Z jednej strony masz rację i tak pewnie nie będzie, ale z drugiej strony zwróć uwagę że dla anglika cały ten wyjazd nie przekroczy nawet jednej średniej pensji UK, u nas to będą najmniej dwie średnie pensje.
To ile nas pojedzie świadczy tylko o tym że nie jest to dla nas problemem jesteśmy otwarci i chętni na tego typu akcje (mimo tego co dzieje się na forum).
Masz rację też z tym że są biedniejsi i bogaci, ale zwróć uwagę że biedni w USA czy UK to nie zupełnie to samo co biedni w PL...
To co napisałem miało na celu wytłumaczenie mniej więcej tego co wtedy myślałem i nadal myślę, ale masz rację nie powinienem był tego tutaj pisać.
Z jednej strony masz rację i tak pewnie nie będzie, ale z drugiej strony zwróć uwagę że dla anglika cały ten wyjazd nie przekroczy nawet jednej średniej pensji UK, u nas to będą najmniej dwie średnie pensje.
To ile nas pojedzie świadczy tylko o tym że nie jest to dla nas problemem jesteśmy otwarci i chętni na tego typu akcje (mimo tego co dzieje się na forum).
Masz rację też z tym że są biedniejsi i bogaci, ale zwróć uwagę że biedni w USA czy UK to nie zupełnie to samo co biedni w PL...
To co napisałem miało na celu wytłumaczenie mniej więcej tego co wtedy myślałem i nadal myślę, ale masz rację nie powinienem był tego tutaj pisać.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Wyliczyłeś sobie koszty na poziomie 9tys to nie dziwne że doszedłeś do takich wniosków że dla nas jest to wielkie wyrzeczenie żeby tam pojechać. Ja zamierzam wybrać się tam za 1/2 pensji co wg ciebie stawia mnie w gronie bogaczy, a wcale tak nie jest. Pracowałem w Anglii przez rok i uwierz mi, -anglicy z którymi pracowałem wcale nie byli bogaci. Było to pare lat temu już i może coś się zmieniło, ale o ile ja tam zarabiałem 6,5funta na godzine to oni mieli 9-10. Opłaty za mieszkanie, samochód i wyżywienie zżerały im prawie całą wypłatę i nie było ich stać na zagraniczne wyjazdy. Teraz funt już nie jest wart 1,5 euro tylko 1 do 1 praktycznie, więc też im to podroży wyjazd. Na dodatek piszesz jak to ciężko w Polsce jest a w opisie masz trzy samochody i "się ma". Rozumiem że to znaczy że sam się za biedotę nie uważasz a resztę już tak?
Tak jak Lord pisze. Liczy się wspólny wyjazd, a nie to ile kto ma na koncie. Jeden pojedzie przebudowanym od podstaw samochodem za kupe kasy, drugi pojedzie niedoinwestowanym pojazdem którego sam, własnymi rękami doprowadzi do stanu który pozwoli objechać trasę. Jedziemy tam pokazać że mamy pasję, że jedziemy razem i będziemy się wspierać i nie powinniśmy mieć żadnych kompleksów! Anglicy nie są od nas lepsi nawet jeśli więcej zarabiają, a wręcz to powinni się zawstydzić że ich przebijamy liczebnością:) Mam nadzieję że podjedziemy na spotkanie z nimi dużą zwartą grupą, z polską flagą na antence i z podniesionymi głowami:) a nie ze spuszczonymi głowami i błagalnym wzrokiem prosili żeby nas przyjeli chociaż jesteśmy biedni:)
Tak jak Lord pisze. Liczy się wspólny wyjazd, a nie to ile kto ma na koncie. Jeden pojedzie przebudowanym od podstaw samochodem za kupe kasy, drugi pojedzie niedoinwestowanym pojazdem którego sam, własnymi rękami doprowadzi do stanu który pozwoli objechać trasę. Jedziemy tam pokazać że mamy pasję, że jedziemy razem i będziemy się wspierać i nie powinniśmy mieć żadnych kompleksów! Anglicy nie są od nas lepsi nawet jeśli więcej zarabiają, a wręcz to powinni się zawstydzić że ich przebijamy liczebnością:) Mam nadzieję że podjedziemy na spotkanie z nimi dużą zwartą grupą, z polską flagą na antence i z podniesionymi głowami:) a nie ze spuszczonymi głowami i błagalnym wzrokiem prosili żeby nas przyjeli chociaż jesteśmy biedni:)
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Co do liczebnosci anglikow to bym poczekal do ostatniej chwili tam ich pelno sie czai w kolejce
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Michał, masz rację - liczy się wspólny wyjazd, dlatego jeszcze raz powtórzę nie powinienem był tego tutaj pisać.
Nienawidzę takich podziałów, Twoje porównanie jest nie na miejscu - jeśli uważasz że posiadanie 3 peugeotów sprawia że jestem bogaczam to wybacz, ale nie mamy pola do dyskusji
Jeśli chodzi o moje rzekome bogactwo jechał w aucie z dachem w stanie .. hmm delikatnie mówiąc średnim i nie dlatego że chcę w ten sposób ukryć górę złota którą mam za domem, ale po prostu dlatego że wszystkie środki które jestem w stanie poświęcić na auto(też nie ma 100% pewności że wystarczy na wszystko) są znacznie za małe aby wystarczyło JESZCZE NA DACH.
Dla mnie EOT.
Tu 'delikatnie' przesadzasz...Fox pisze: Na dodatek piszesz jak to ciężko w Polsce jest a w opisie masz trzy samochody i "się ma". Rozumiem że to znaczy że sam się za biedotę nie uważasz a resztę już tak?
Nienawidzę takich podziałów, Twoje porównanie jest nie na miejscu - jeśli uważasz że posiadanie 3 peugeotów sprawia że jestem bogaczam to wybacz, ale nie mamy pola do dyskusji
Jeśli chodzi o moje rzekome bogactwo jechał w aucie z dachem w stanie .. hmm delikatnie mówiąc średnim i nie dlatego że chcę w ten sposób ukryć górę złota którą mam za domem, ale po prostu dlatego że wszystkie środki które jestem w stanie poświęcić na auto(też nie ma 100% pewności że wystarczy na wszystko) są znacznie za małe aby wystarczyło JESZCZE NA DACH.
Dla mnie EOT.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
Dla ciekawskich , lista czesci ktore koledzy z anglii planuja zabrac do Vana:
8v Engine Spares:
ECU
Alternator
Ignition amp
Coil
Dizzy cap and arm
Set of HT leads, or atleast a lead that'll fit between the coil and dizzy cap (the kinglead) and the longest of the HT leads (which can be used to replace any single failed HT lead)
Timing lead from the dizzy to the ignition amp
Tachymetric (fuel pump) relay
Spark plugs
Blue ECU temp sensor
1.9 Mi16 Engine Spares:
ECU
Alternator
Ignition amp
Coil
Dizzy cap and arm
Set of HT leads, or atleast the longest of the HT leads (which can be used to replace any single failed HT lead or the kinglead)
Crank sensor
Fuel pump relay
Spark plugs
Blue ECU temp sensor
S16/GTi-6 Engine Spares:
Alternator
Ignition amp (S16 only)
Map sensor (GTi-6 only)
Coil
Crank sensor
Injectior/fuel pump relay
Spark plugs
Green ECU temp sensor
Engine Spares for those running aftermarket management:
Clearly it's difficult to list what to bring given the wide range of parts you could have fitted, but certainly I'd suggest bringing spares based on the list above, with the addition of a TPS (throttle position sensor) if that's what you're using as primary load - most throttle bodied setups will be for example.
Car spares:
Complete spare bulb kit (this is a legal requirement in many countries anyway)
Selection of spare fuses
Selection of coolant hoses if you've not replaced them with silicon (or new rubber)
Alternator belt
Clutch cable
Accelerator cable
Fuel pump
Pair of rear brakepads and retaining bar/clip (rear disk models)
Rear wheel cylinder - Girling (1.6 GTi) ones are usually not handed (drum brake models)
Spare wheel with good non-perished tire that holds air (make sure the wheel fits over any big-brakes etc and you have suitable wheelbolts!)
Exhaust clamp
Fluids etc:
Engine oil (can use this in the gearbox short term if needed)
Coolant or fresh water
Brake fluid
Cable ties
Tape
Epoxy
RTV sealant
Selection of various size/length/thread nuts and bolts
Selection of various sized jubilee clips
Selection of wire and connectors
Tools:
General socket set and ratchet(s)
Selection of allen and torx sockets/keys
Selection of spanners
Selection of screwdrivers
Wire cutters and pliers
Hammer
Torch
Multimeter
Jack (proper trolley jack is MUCH preferable)
8v Engine Spares:
ECU
Alternator
Ignition amp
Coil
Dizzy cap and arm
Set of HT leads, or atleast a lead that'll fit between the coil and dizzy cap (the kinglead) and the longest of the HT leads (which can be used to replace any single failed HT lead)
Timing lead from the dizzy to the ignition amp
Tachymetric (fuel pump) relay
Spark plugs
Blue ECU temp sensor
1.9 Mi16 Engine Spares:
ECU
Alternator
Ignition amp
Coil
Dizzy cap and arm
Set of HT leads, or atleast the longest of the HT leads (which can be used to replace any single failed HT lead or the kinglead)
Crank sensor
Fuel pump relay
Spark plugs
Blue ECU temp sensor
S16/GTi-6 Engine Spares:
Alternator
Ignition amp (S16 only)
Map sensor (GTi-6 only)
Coil
Crank sensor
Injectior/fuel pump relay
Spark plugs
Green ECU temp sensor
Engine Spares for those running aftermarket management:
Clearly it's difficult to list what to bring given the wide range of parts you could have fitted, but certainly I'd suggest bringing spares based on the list above, with the addition of a TPS (throttle position sensor) if that's what you're using as primary load - most throttle bodied setups will be for example.
Car spares:
Complete spare bulb kit (this is a legal requirement in many countries anyway)
Selection of spare fuses
Selection of coolant hoses if you've not replaced them with silicon (or new rubber)
Alternator belt
Clutch cable
Accelerator cable
Fuel pump
Pair of rear brakepads and retaining bar/clip (rear disk models)
Rear wheel cylinder - Girling (1.6 GTi) ones are usually not handed (drum brake models)
Spare wheel with good non-perished tire that holds air (make sure the wheel fits over any big-brakes etc and you have suitable wheelbolts!)
Exhaust clamp
Fluids etc:
Engine oil (can use this in the gearbox short term if needed)
Coolant or fresh water
Brake fluid
Cable ties
Tape
Epoxy
RTV sealant
Selection of various size/length/thread nuts and bolts
Selection of various sized jubilee clips
Selection of wire and connectors
Tools:
General socket set and ratchet(s)
Selection of allen and torx sockets/keys
Selection of spanners
Selection of screwdrivers
Wire cutters and pliers
Hammer
Torch
Multimeter
Jack (proper trolley jack is MUCH preferable)
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 GTI Euro Road Trip 2009
a od nas ktoś sie w końcu zaoferował że pojedzie z nami Vanem bo my też musimy o czymś takim pomyśleć ja nie mam za dużo części ale to co mam mogę spokojnie dać do Vana Ja osobiście na pewno będę brał komplet kluczy i ze dwa młotki lepiej żeby były i nie miały sie przydać niż żeby były potrzebne a nie było