Mogę coś jeszcze wrzucić jeśli chcesz, ale - tak jak już mówiłam - udało mi się zrobić kilka zdjęć tylko jednej załodze (Arek / Łukasz), bo między nimi, a Sekatorem i Gumą były dwie godziny różnicy i po prostu się z nimi cały czas mijałam
Gdzie można obejrzeć pełne wyniki tej próby?
Chciałbym zobaczyć, jakie jeszcze auta jeździły w tej klasie, ile było wszystkich załóg, czym się ścigano itd.
dzikson pisze:Gdzie można obejrzeć pełne wyniki tej próby?
Chciałbym zobaczyć, jakie jeszcze auta jeździły w tej klasie, ile było wszystkich załóg, czym się ścigano itd.
wiem, widziałem... ale auto koło centrum chwilowo odpuszczam
na ten rok w planach jest powalczyć o pudło w mini max rally, oraz jeździć i uczyć się w mistrzostwach okręgu warszawskiego.
dopiero potem jak auto będzie dawało rade i czas pozwoli to można myśleć o innych imprezach
guma pisze:wiem, widziałem... ale auto koło centrum chwilowo odpuszczam
na ten rok w planach jest powalczyć o pudło w mini max rally, oraz jeździć i uczyć się w mistrzostwach okręgu warszawskiego.
dopiero potem jak auto będzie dawało rade i czas pozwoli to można myśleć o innych imprezach
jak się uczyć to najlepiej u Witka właśnie
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Michal gti pisze:W sobotę jest też pojeżdżawka w Słomczynie
jest i pojeżdżawka Vercika w Nowym Mieście nad Pilicą, polecam dla amatorów i zaawansowanych można się naprawdę najeździć w bezpiecznych dla aut i kierowców warunkach
Ja polecam 3 marca na torze STW w Klaudynie II runde pojezdzawki. 100 zl wpisowego, podzial na klasy etc. pizza, kawa do wyboru do koloru. Samochod ma skrecac, hamowac i w miare sie trzymac. Zadne OC nie jest wymagane . Kontakt na www.rallydrive.pl
Ja jeszcze nie wystartuje, nie mam OC zeby dojechac, a brak rowniez dobrych opon zimowych
d3mox pisze:Ja polecam 3 marca na torze STW w Klaudynie II runde pojezdzawki. 100 zl wpisowego, podzial na klasy etc. pizza, kawa do wyboru do koloru. Samochod ma skrecac, hamowac i w miare sie trzymac. Zadne OC nie jest wymagane . Kontakt na http://www.rallydrive.pl
Ja jeszcze nie wystartuje, nie mam OC zeby dojechac, a brak rowniez dobrych opon zimowych
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
byłem pooglądać na pierwszej edycji, bo na więcej sił nie miałem. poza tym jakoś nie powala mnie ten tor.
i jeszcze teraz spojrzałem że 3 marca jest pierwsza runda rally sprintów ak polskiego- czyli kolejna runda mini max rally- więc trzeba zbierać punkty
wszystkie te kjs i sprinty w Wwie to tylko 10-15km odcinków "specjalnych" a na lotnisku w NMND za 200zł latam po 140-150km treningowych przy prawie żadnym ryzyku uszkodzenia auta. Jest różnica co?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej