sekator pisze:wszystkie te kjs i sprinty w Wwie to tylko 10-15km odcinków "specjalnych" a na lotnisku w NMND za 200zł latam po 140-150km treningowych przy prawie żadnym ryzyku uszkodzenia auta. Jest różnica co?
Wow! Patrząc na dystans to miejsce sprawia wrażenie całkiem przystępnego cenowo. Jaka tam jest nawierzchnia i jak to jest zorganizowane?
No i cały czas nie mogę rozszyfrować skrótu NMND... oświecicie mnie?
sekator pisze:wszystkie te kjs i sprinty w Wwie to tylko 10-15km odcinków "specjalnych" a na lotnisku w NMND za 200zł latam po 140-150km treningowych przy prawie żadnym ryzyku uszkodzenia auta. Jest różnica co?
Wow! Patrząc na dystans to miejsce sprawia wrażenie całkiem przystępnego cenowo. Jaka tam jest nawierzchnia i jak to jest zorganizowane?
No i cały czas nie mogę rozszyfrować skrótu NMND... oświecicie mnie?
Nowe Miasto Nad Pilicą
Nawierzchnia to głównie płyty lub asfalt w bocznych uliczkach natomiast zimą jak jest śnieg to jest śnieg i lód
Zimowe pojeżdżawki robione przez Verta mają w cenie pług śnieżny oraz piaskarko-solarkę w trakcie imprezy żeby za dużo lodu nie było + kawa, herbata i kiełbaska z grilla w cenie Jeżdżą głównie wszelkie subaru i EVO ale bywa sporo rajdówek wszelkiej maści oraz trochę cywilnych autek przednio lub tylnonapędowych, naprawdę polecam zimą kiedy jest śnieg
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
sekator pisze:Nawierzchnia to głównie płyty lub asfalt w bocznych uliczkach natomiast zimą jak jest śnieg to jest śnieg i lód
Zimowe pojeżdżawki robione przez Verta mają w cenie pług śnieżny oraz piaskarko-solarkę w trakcie imprezy żeby za dużo lodu nie było + kawa, herbata i kiełbaska z grilla w cenie Jeżdżą głównie wszelkie subaru i EVO ale bywa sporo rajdówek wszelkiej maści oraz trochę cywilnych autek przednio lub tylnonapędowych, naprawdę polecam zimą kiedy jest śnieg
Czyli miejsce do bezpiecznego i miłego trenowania. Zima się kończy, więc... czy na wiosnę i w lecie też są organizowane pojeżdżawki?