Strona 1 z 2
Rajd Świdnicki.
: 06 kwie śr, 2011 10:04 pm
autor: bananowiec
Będzie się ktoś z Was wybierał na rajd Świdnicki?
Jeśli tak to zapraszamy do odwiedzenia stanowiska serwisowego nr.204 na którym w raz z kolegą Slavko będziemy serwisowali dwieściepiątkę naszego znajomego z forum.
Autko bierze udział w 2 i 3 rundzie RPP, czyli startuje zarówno w sobotę jak i w niedzielę.
Jest to debiut tego samochodu w światku rajdowym.
Re: Rajd Świdnicki.
: 06 kwie śr, 2011 10:25 pm
autor: rocky
Miałem jechać ale plany urlopowe nie wypaliły (pt,sb szkolenia WMS) życzę powodzenia
rocky (AK Cieszyński)
Re: Rajd Świdnicki.
: 07 kwie czw, 2011 12:18 pm
autor: boralus
Ja będę chyba w sobotę.
Re: Rajd Świdnicki.
: 07 kwie czw, 2011 11:06 pm
autor: Michal gti
Ja już jestem na miejscu
Będę na stanowisku serwisowym nr 155.
Serwisuję znajomych. Starują E30, ale mają też 306T, a zapoznanie robiliśmy 207
Re: Rajd Świdnicki.
: 07 kwie czw, 2011 11:12 pm
autor: bananowiec
No proszę, w takim razie do zobaczenia na serwisie
Re: Rajd Świdnicki.
: 08 kwie pt, 2011 1:28 am
autor: PIT_R
boralus, o ktorej startujesz w sobote ?? Chetnie bym sie tez wybral, ale jak zwykle przy sobocie to praca w serwisie
Re: Rajd Świdnicki.
: 08 kwie pt, 2011 11:10 am
autor: boralus
Dlatego nawet Cię Pit nie drażniłem. Wylot raczej z rana, bo markoś musi jeszcze karty na zielona na Niedziele spakować. Załatw sobie L4.
Re: Rajd Świdnicki.
: 09 kwie sob, 2011 6:35 pm
autor: 2mouse
No i jak tam po pierwszym dniu?... W wynikach coś was nie ma?....
Re: Rajd Świdnicki.
: 09 kwie sob, 2011 9:20 pm
autor: boralus
205 leciało bez pomiaru.
Re: Rajd Świdnicki.
: 10 kwie ndz, 2011 3:14 pm
autor: Martinoo
słyszałem że był nie ciekawy dzwonek cinquacento
Re: Rajd Świdnicki.
: 10 kwie ndz, 2011 3:48 pm
autor: guma
Re: Rajd Świdnicki.
: 12 kwie wt, 2011 11:19 am
autor: bananowiec
Autko szczęśliwie dojechało do mety zarówno w 2 jak i w 3 rundzie RPP.
Nie obyło się bez problemów technicznych.Na każdym docinku zawodziły hamulce, które dosyć mocno się gotowały.Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
W najbliższym czasie postaram się ogarnąć temat zdjęć i powrzucać co nieco na forum.
Mamy także nagrane onboardy z każdego odcinka
Tutaj zdjęcia znalezione w internecie:
http://rallynews.pl/lang.en/no/photo/1152/74
http://rallynews.pl/lang.en/no/photo/1152/73
Re: Rajd Świdnicki.
: 12 kwie wt, 2011 11:23 am
autor: 2mouse
bananowiec pisze:Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
Myślisz że to wada tego egzemplarza, czy trzeba ze sobą wozić zapas w serwisówce?
bananowiec pisze:Mamy także nagrane onboardy z każdego odcinka
Poprosimy...
Re: Rajd Świdnicki.
: 12 kwie wt, 2011 1:02 pm
autor: Michal gti
Pozdrowienia dla chłopaków serwisujących 205
U nas też meta
Kierowca również zagotował kilkukrotnie płyn hamulcowy, za dużo hamował
W przyszłym tygodniu przygotowania do mazowieckiego (przegląd samochodu po świdnickim
)
Co do niedzieli, tragiczny wypadek, niestety to się czasami zdarza w tym sporcie
Re: Rajd Świdnicki.
: 12 kwie wt, 2011 2:39 pm
autor: Slavko
2mouse pisze:bananowiec pisze:Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
Myślisz że to wada tego egzemplarza, czy trzeba ze sobą wozić zapas w serwisówce?
Korektor z regulacją ciśnienia został tydzien przed rajdem załozony i wszystko było ok.
Na rajdzie juz niestety nie działał jak nalezy. W pierwszym dniu gotowały sie strasznie przednie heble. Na koniec dnia padła decyzja ze obracamy korektor. W drugim dniu po wyjezdzie ze strefy serwisowej zakleszczyło z tyłu heble i niewiele brakowało a chlopaki nie skonczyliby rajdu.
Seryjny korektor nie miał sensu bo z tyłu siedzi belka z 309 na tarczach.
Pojawił sie filmik na YT.
http://www.youtube.com/watch?v=X1yUY2DB-rQ