Rozumiem ze ogladasz Ewe Drzyzge Ja widze to "rownouprawnienie" codziennie chyba nie wiesz co to slowo znaczy!!!Nie wiem czy zauwazylas ale zaden z panow na forum nie miesza w ten brud swojej kobiety bo szanuja swoje kobiety ich kobiety szanuja same siebieGreta pisze:drogi muńku
Banita nie ma nic przeciwko, sam mi pokazuje jakie bzdury wypisujesz
w PL jest równouprawnienie i kobiety robią co im sie podoba , a nie to co każe władca haremu . Teraz rozumiesz??
Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Munne vs Stef
Kazda morda pasuje do Forda!
- Greta
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 12:27 am
- Posiadany PUG: Clio II
- Numer Gadu-gadu: 6675466
Re: Munne vs Stef
munne pisze: Rozumiem ze ogladasz Ewe Drzyzge Ja widze to "rownouprawnienie" codziennie chyba nie wiesz co to slowo znaczy!!!Nie wiem czy zauwazylas ale zaden z panow na forum nie miesza w ten brud swojej kobiety bo szanuja swoje kobiety ich kobiety szanuja same siebie
co za bełkot
ty myslisz ze ja jestem na tym forum po to zeby wspierac banite ????
mylisz sie w przeciwnosci do ciebie BANITA nie potrzebuje wsparcia w tym temacie .
gdybys "siedzial" na tym forum tak dlugo na ile pozujesz to wiedzialbys jak wyglada ta sprawa .
A kto umarł , ten nie żyje .
- Picazzo
- Junior
- Posty: 317
- Rejestracja: 27 lis wt, 2007 9:47 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CJ 1.4 bialy, 205 1.6 GTI srebrny, 205 1.9 GTI czarny na czesci:D
- Numer Gadu-gadu: 4884775
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Munne vs Stef
Gretko... szkoda slow... ja sie nie wypowiadalem az nie zobaczylem ze juz Ty sie wlaczasz nie warto sobie nerwow robic
Zbieram na piwo i paliwo...
http://www.picazzo.205.pl/
http://www.picazzo.205.pl/
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Munne vs Stef
Zwracam się z prośbą do moderatorów o zamknięcie tematu albo przeniesienie do działu po godzinach.
Nie ma tu konkretnych treści, a temat dyskusji odbiegł trochę od 205. Jak będą szczegóły odnośnie starcia tytułowych kolegów to temat będzie można reaktywować albo nowy założyć.
Nie ma tu konkretnych treści, a temat dyskusji odbiegł trochę od 205. Jak będą szczegóły odnośnie starcia tytułowych kolegów to temat będzie można reaktywować albo nowy założyć.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych
8 stron o niczym
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych
... ehh pare slow wcisne... usunac all topics, zostawic 1 oraz wynik ewentualnego wyscigu. na naszym forum widze glownie OT sie pojawia zamiast konstruktywnych postow wywolane impertynencja itp.Para pisze:8 stron o niczym
EDIT:
- zapomnialem o przecinkach, impertynencja dot. OT
Ostatnio zmieniony 10 cze wt, 2008 4:30 pm przez Pieraś, łącznie zmieniany 1 raz.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych
Niech sobie popisza , przez robienie zametu przed konkretnym wyscigiem nikt nie zauwazy wyniku.
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych
haha ale mam beke z tego tematu
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Munne vs Stef
kubas pisze:hahhaha lord niezle dowaliles hahahahahahha te slogany jezdzi sie niutkami to jest żal (wymyslony przez koncerny promujace turbo diesle jako bardziej elastyczne lepiej przyspieszajace i w ogole).... Pewnie ze przyspiesza sie km. Jak widac u niektorych z fizyka kiepsko
"Moment max - co nam mowi? Moment w skrócie mowi nam o ilości energii z jednego cyklu pracy silnika, im wiecej jeden obrót wału daje ten energii tym moment większy.
W silniku wolnossącym to najczęsciej optymalne napełnianiei często najwyższa sprawność. W silniku turbo sprawa sie komplikuje.
Moment max najczęściej pojawia sie przy obrotach kiedy pojawia się pełne doładowanie.
Moment na kołach odpowiada za przyspieszenie, wiec fani momentu zaczynają się cieszyć
Co przyspieszy lepiej, 400Nm przy 2000rpm czy 200Nm przy 7000rpm?
Jedziemy 50km/h. Musimy mieć skrzynię biegów aby dopasować obroty silnika do obrotów koła. Mamy dwa przelozenia, rozne dla obu silnikow. Jedno redukuje obroty 3,82x drugie 13,38x.
Koła maja powiedzmy 20", całe koła razem z oponą, nie same felgi.
Obwód = (pi)(fi). Czyli PI razy średnica.
3,14*20"=62,8 w przybliżeniu 1,59m
50km/h to 13,88m/s to 8,72 obrotów koła na sekunde, czyli 523rpm koła.
Dobieramy idealny bieg, który da przełożenie odpowiednie. Trzeba zmniejszyć obroty silnika, a przekładnia zmienia moment, na kołach uzskamy
1529Nm.
Drugi silnik wymaga innego przełożenia, przełożenie bedzie musiało zmniejszyć obroty nie 3,82 a 13,38x co da moment i z 200Nm na kołach robi się
2676Nm.
Drugi silnik przyspieszy 1,75x lepiej!
Mniejszy moment dał wiekszy moment na kołach i większe przyspieszenie, to wina przełożeń.
A policzmy jaka moc wyjdzie z takiego momentu:
moc = moment*obroty/7100
400*2000/7100 = 112KM.
200*7000/7100 = 197KM.
I teraz najdziwniejsze, 197/112 = 1.75
Czyli 75% mocy dało 75% wiecej momentu na kołach i 75% więcej przyspieszenia."
i jeszcze cos o marketingowym zabiegu ktory nazywa sie diesel jest bardziej elastyczny od benzyny.
"Po pierwsze, DIESLE MAJA NIZSZY MOMENT OD BENZYNY.
To jest fakt i juz, bledem jest porownywanie wolnossacej benzyny do doladowanego diesla.
Diesel o pojemnosci 1.9 ma moment 139nM i daleko mu do 100 z litra w benzynie.
Doladowane benzyny moga miec i czasami maja wiekszy moment niz sie sni w tdi.
Dlugo nie trzeba szukac by znalezc turbo benzyny o momencie 500nM w 2.0
Sama wartosc max nic tu tez nie wnosi.
Jak w F1 byly dopuszczone silniki turbo to z pojemnosci 1.5 przekraczali 1300KM, chce to zobaczyc w dieslu.
Co do osiagow diesel vs benzyna o tej samej mocy to nie zgadzam sie, nie ma definicji co lepsze.
Silnik doladowany bedzie mial przewage nad NA, jak postawisz 140 z 1.9tdi i 140 z benzyny to tdi bedzie szybsze, powod: male turbo w tdi da wyzsza srednia moc.
Wiec niestety, ale czesto ta sama moc w dieslu moze byc szybsza.
Roznica sie zmniejsza wraz ze wzrostem mocy z litra, im wieksze turbo tym wykres bardziej stromy i srednia moc spada.
Ale nie mozna nigdy powiedziec ze jakis samochod jest szybszy bo ma wyzszy moment, to nie jest przyczyna. Szczegolnie ze 90% i tak patrzy na wartosc max a ta nie mowi juz prawie nic."
Obroty to kwestia bardzo wazna w tym calym zjawisku. Im wieksze obroty tym wiecj mocy. Roznica pomiedzy tym bmw a honda wlasnie wynika z obrotow. Moc i Nm sa scisle ze soba powiazane jesli moc przy pewnych obrotach wzrosnie o iles tam (%) to nm wzrosnie tyle samo. A przyspiesza sie koniami czy tego chcesz czy nie. I to wynika z fizyki no chyba ze chcesz ja oszukac. Aby rozpedzic jakas mase do danej predkosci potrzeba dostarczyc energie. Moc to ilosc energii w czasie, im wiecej energii tym szybciej. Nigdzie tam nie ma miejsca na moment. A teraz male udowodnienie (nie google tylko kolega)
"Zagadnienie, mamy rozpedzic 1000kg do 100km/h
Musimy dostarczyc ENERGIE, ile?
Ze wzoru na kinetyczna, E=m*v2/2
m=1000kg
v=100km/h = 27.7m/s
E=1000*27.7*27.7=767290J
Jasne do tego momentu? Musimy dostarczyc energie zeby cos rozbujac.
A teraz mamy tylko taki parametr:
"moment sredni = 200Nm"
Ten parametr NIC NIE MOWI. Nie wiemy czy to duzo czy malo. Jesli ktos jest fanem momentu to prosze mi obliczyc w jakim czasie rozbujamy ten kawalek stali do 100km/h?
Ja mowie o mocy, wiec czekam na taki parametr:
"moc srednia 150KM"
OK, liczymy, to jest srednio 110kW
Czyli w ciagu sekundy mamy 110.000 J
Ekstra, wiemy ze potrzebujemy 767290J wiec dzielimy przez 110000 i mamy 6.97s
I ten wynik wymaga podania JEDYNIE MOCY, moment mam w dup.ie
Jak ktos jest mocny niech to wyliczy majac sam moment."
Co to za brednie... podałbys chociaż linka do oryginału...
Kod: Zaznacz cały
Teraz analizując przebieg wykresów dla danego silnika, możemy wywnioskować o nim dużo więcej. Zwróćmy uwagę przede wszystkim na moment obrotowy. Gdy osiąga on najwyższą wartość, silnik najefektywniej przetwarza energię a samochód najlepiej przyspiesza. Zatem jeśli moment jest najwyższy przy wysokich obrotach w praktyce auto przyspieszy do wyższej prędkości, a jeśli przy niskich, będzie dynamiczne na początku, ale zostanie w tyle na długich prostych gdy liczy się prędkość maksymalna. Warto również zwrócić uwagę na przebieg krzywej momentu w okolicy wartości maksymalnej. Im dłużej jego wartość utrzymuje się w górnym przedziale (wykres kształtuje się prawie poziomo), tym większa elastyczność jednostki napędowej, co w praktyce pozwala płynnie przyspieszać w większym zakresie prędkości na danym biegu.
Kod: Zaznacz cały
Co to jest moment obrotowy?
Jest to wielkość fizyczna potrzebna do obracania ciała wokół własnej osi, czyli iloczyn siły i długości ramienia, na które ta siła działa. Zwróćmy bowiem uwagę, że nie przykręcimy nakrętki na gwint naciskając ją w środku, czyli w osi gwintu. Musimy zastosować ramię, czyli np. klucz, na który będziemy działać siłą.
Co to jest moc?
Moc to wartość pracy, jaką zdolny jest wykonać silnik w określonej jednostce czasu. Np. 1 KM to praca, którą należy wykonać, by w ciągu 1 sekundy unieść masę 75 kg na wysokość 1 metra. W wypadku samochodu jest to ilość pracy wykonana przez obracający się wał w jednostce czasu.
Jak to wygląda w samochodzie?
Na skutek wybuchu mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze powstaje ciśnienie, które pomnożone przez powierzchnią tłoka daje siłę. Ta siła poprzez korbowód trafia na wykorbienie wału korbowego
powodując jego ruch obrotowy. Wartość tej siły pomnożona przez ramię (promień wykorbienia) daje moment obrotowy wytwarzany przez silnik.
W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że od mocy zależy prędkość maksymalna samochodu, natomiast od momentu - jego zdolność przyspieszania.
jest jeszcze kilka ciekawych artykułów http://www.google.com/search?hl=pl&clie ... Szukaj&lr=
A wracajac do tematu... będzie jakies rozstrzygnięcie fascynujacego wyścigu czy samo pierdzielenie?? A może panowie powinni sie spotkać w 4 oczy i rozstrzygnąc kwestie wielkości z linijką w ręku??
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)
własciwy temat czeka na wyscig
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych
albo lać się po ręce tą linijką - i zobaczymy kto wytrzyma więcej razów
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)
Temat się zrobił niesmaczny i każdy wie dlaczego..
Kilka osób zniżyło się dzięki niemu do poziomu bliskiemu zeru...
Nie podoba mi się to że padło stwierdzenie że taki jest nasz klub jak ten temat bo to nie prawda
Ostrzeżenia przydało by się dać kilku osobom, ale potraktujmy to jako wyjaśnienie prawd ostatecznych...
Nie chce żeby obcy ludzie czytali dalej tego tematu...
Temat zamykam
JEDNO JEST PEWNE
Kilka osób zniżyło się dzięki niemu do poziomu bliskiemu zeru...
Nie podoba mi się to że padło stwierdzenie że taki jest nasz klub jak ten temat bo to nie prawda
Ostrzeżenia przydało by się dać kilku osobom, ale potraktujmy to jako wyjaśnienie prawd ostatecznych...
Nie chce żeby obcy ludzie czytali dalej tego tematu...
Temat zamykam
JEDNO JEST PEWNE
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl