Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Munne vs Stef

Post autor: Munne »

Greta pisze:drogi muńku

Banita nie ma nic przeciwko, sam mi pokazuje jakie bzdury wypisujesz :P

w PL jest równouprawnienie i kobiety robią co im sie podoba , a nie to co każe władca haremu . Teraz rozumiesz??
Rozumiem ze ogladasz Ewe Drzyzge 8)7 Ja widze to "rownouprawnienie" codziennie chyba nie wiesz co to slowo znaczy!!!Nie wiem czy zauwazylas ale zaden z panow na forum nie miesza w ten brud swojej kobiety bo szanuja swoje kobiety ich kobiety szanuja same siebie :idea:
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Greta
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 08 cze pt, 2007 12:27 am
Posiadany PUG: Clio II
Numer Gadu-gadu: 6675466

Re: Munne vs Stef

Post autor: Greta »

munne pisze: Rozumiem ze ogladasz Ewe Drzyzge 8)7 Ja widze to "rownouprawnienie" codziennie chyba nie wiesz co to slowo znaczy!!!Nie wiem czy zauwazylas ale zaden z panow na forum nie miesza w ten brud swojej kobiety bo szanuja swoje kobiety ich kobiety szanuja same siebie :idea:

co za bełkot :lol:

ty myslisz ze ja jestem na tym forum po to zeby wspierac banite ????
mylisz sie :wink: w przeciwnosci do ciebie BANITA nie potrzebuje wsparcia w tym temacie .


gdybys "siedzial" na tym forum tak dlugo na ile pozujesz to wiedzialbys jak wyglada ta sprawa .
A kto umarł , ten nie żyje .
Awatar użytkownika
Picazzo
Junior
Posty: 317
Rejestracja: 27 lis wt, 2007 9:47 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 CJ 1.4 bialy, 205 1.6 GTI srebrny, 205 1.9 GTI czarny na czesci:D
Numer Gadu-gadu: 4884775
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: Picazzo »

Gretko... szkoda slow... ja sie nie wypowiadalem az nie zobaczylem ze juz Ty sie wlaczasz :) nie warto sobie nerwow robic :)
Zbieram na piwo i paliwo...
http://www.picazzo.205.pl/
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Munne vs Stef

Post autor: cejot »

Zwracam się z prośbą do moderatorów o zamknięcie tematu albo przeniesienie do działu po godzinach.
Nie ma tu konkretnych treści, a temat dyskusji odbiegł trochę od 205. Jak będą szczegóły odnośnie starcia tytułowych kolegów to temat będzie można reaktywować albo nowy założyć.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych

Post autor: Para »

8 stron o niczym :|
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych

Post autor: Pieraś »

Para pisze:8 stron o niczym :|
... ehh pare slow wcisne... usunac all topics, zostawic 1 oraz wynik ewentualnego wyscigu. na naszym forum widze glownie OT sie pojawia zamiast konstruktywnych postow wywolane impertynencja itp.

EDIT:
- zapomnialem o przecinkach, impertynencja dot. OT
Ostatnio zmieniony 10 cze wt, 2008 4:30 pm przez Pieraś, łącznie zmieniany 1 raz.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych

Post autor: Para »

Niech sobie popisza , przez robienie zametu przed konkretnym wyscigiem nikt nie zauwazy wyniku.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych

Post autor: skola »

haha ale mam beke z tego tematu :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: aule »

kubas pisze:hahhaha lord niezle dowaliles hahahahahahha te slogany jezdzi sie niutkami to jest żal (wymyslony przez koncerny promujace turbo diesle jako bardziej elastyczne lepiej przyspieszajace i w ogole).... Pewnie ze przyspiesza sie km. Jak widac u niektorych z fizyka kiepsko :wink:
"Moment max - co nam mowi? Moment w skrócie mowi nam o ilości energii z jednego cyklu pracy silnika, im wiecej jeden obrót wału daje ten energii tym moment większy.
W silniku wolnossącym to najczęsciej optymalne napełnianiei często najwyższa sprawność. W silniku turbo sprawa sie komplikuje.
Moment max najczęściej pojawia sie przy obrotach kiedy pojawia się pełne doładowanie.

Moment na kołach odpowiada za przyspieszenie, wiec fani momentu zaczynają się cieszyć
Co przyspieszy lepiej, 400Nm przy 2000rpm czy 200Nm przy 7000rpm?

Jedziemy 50km/h. Musimy mieć skrzynię biegów aby dopasować obroty silnika do obrotów koła. Mamy dwa przelozenia, rozne dla obu silnikow. Jedno redukuje obroty 3,82x drugie 13,38x.
Koła maja powiedzmy 20", całe koła razem z oponą, nie same felgi.
Obwód = (pi)(fi). Czyli PI razy średnica.
3,14*20"=62,8 w przybliżeniu 1,59m

50km/h to 13,88m/s to 8,72 obrotów koła na sekunde, czyli 523rpm koła.

Dobieramy idealny bieg, który da przełożenie odpowiednie. Trzeba zmniejszyć obroty silnika, a przekładnia zmienia moment, na kołach uzskamy
1529Nm.

Drugi silnik wymaga innego przełożenia, przełożenie bedzie musiało zmniejszyć obroty nie 3,82 a 13,38x co da moment i z 200Nm na kołach robi się
2676Nm.

Drugi silnik przyspieszy 1,75x lepiej!

Mniejszy moment dał wiekszy moment na kołach i większe przyspieszenie, to wina przełożeń.

A policzmy jaka moc wyjdzie z takiego momentu:
moc = moment*obroty/7100
400*2000/7100 = 112KM.
200*7000/7100 = 197KM.

I teraz najdziwniejsze, 197/112 = 1.75

Czyli 75% mocy dało 75% wiecej momentu na kołach i 75% więcej przyspieszenia."

i jeszcze cos o marketingowym zabiegu ktory nazywa sie diesel jest bardziej elastyczny od benzyny.

"Po pierwsze, DIESLE MAJA NIZSZY MOMENT OD BENZYNY.

To jest fakt i juz, bledem jest porownywanie wolnossacej benzyny do doladowanego diesla.
Diesel o pojemnosci 1.9 ma moment 139nM i daleko mu do 100 z litra w benzynie.
Doladowane benzyny moga miec i czasami maja wiekszy moment niz sie sni w tdi.
Dlugo nie trzeba szukac by znalezc turbo benzyny o momencie 500nM w 2.0
Sama wartosc max nic tu tez nie wnosi.

Jak w F1 byly dopuszczone silniki turbo to z pojemnosci 1.5 przekraczali 1300KM, chce to zobaczyc w dieslu.

Co do osiagow diesel vs benzyna o tej samej mocy to nie zgadzam sie, nie ma definicji co lepsze.

Silnik doladowany bedzie mial przewage nad NA, jak postawisz 140 z 1.9tdi i 140 z benzyny to tdi bedzie szybsze, powod: male turbo w tdi da wyzsza srednia moc.
Wiec niestety, ale czesto ta sama moc w dieslu moze byc szybsza.
Roznica sie zmniejsza wraz ze wzrostem mocy z litra, im wieksze turbo tym wykres bardziej stromy i srednia moc spada.

Ale nie mozna nigdy powiedziec ze jakis samochod jest szybszy bo ma wyzszy moment, to nie jest przyczyna. Szczegolnie ze 90% i tak patrzy na wartosc max a ta nie mowi juz prawie nic."

Obroty to kwestia bardzo wazna w tym calym zjawisku. Im wieksze obroty tym wiecj mocy. Roznica pomiedzy tym bmw a honda wlasnie wynika z obrotow. Moc i Nm sa scisle ze soba powiazane jesli moc przy pewnych obrotach wzrosnie o iles tam (%) to nm wzrosnie tyle samo. A przyspiesza sie koniami czy tego chcesz czy nie. I to wynika z fizyki no chyba ze chcesz ja oszukac. Aby rozpedzic jakas mase do danej predkosci potrzeba dostarczyc energie. Moc to ilosc energii w czasie, im wiecej energii tym szybciej. Nigdzie tam nie ma miejsca na moment. A teraz male udowodnienie (nie google tylko kolega)

"Zagadnienie, mamy rozpedzic 1000kg do 100km/h
Musimy dostarczyc ENERGIE, ile?
Ze wzoru na kinetyczna, E=m*v2/2
m=1000kg
v=100km/h = 27.7m/s
E=1000*27.7*27.7=767290J

Jasne do tego momentu? Musimy dostarczyc energie zeby cos rozbujac.

A teraz mamy tylko taki parametr:
"moment sredni = 200Nm"
Ten parametr NIC NIE MOWI. Nie wiemy czy to duzo czy malo. Jesli ktos jest fanem momentu to prosze mi obliczyc w jakim czasie rozbujamy ten kawalek stali do 100km/h?

Ja mowie o mocy, wiec czekam na taki parametr:
"moc srednia 150KM"

OK, liczymy, to jest srednio 110kW
Czyli w ciagu sekundy mamy 110.000 J
Ekstra, wiemy ze potrzebujemy 767290J wiec dzielimy przez 110000 i mamy 6.97s

I ten wynik wymaga podania JEDYNIE MOCY, moment mam w dup.ie

Jak ktos jest mocny niech to wyliczy majac sam moment."

Co to za brednie... podałbys chociaż linka do oryginału...

Kod: Zaznacz cały

 Teraz analizując przebieg wykresów dla danego silnika, możemy wywnioskować o nim dużo więcej. Zwróćmy uwagę przede wszystkim na moment obrotowy. Gdy osiąga on najwyższą wartość, silnik najefektywniej przetwarza energię a samochód najlepiej przyspiesza. Zatem jeśli moment jest najwyższy przy wysokich obrotach w praktyce auto przyspieszy do wyższej prędkości, a jeśli przy niskich, będzie dynamiczne na początku, ale zostanie w tyle na długich prostych gdy liczy się prędkość maksymalna. Warto również zwrócić uwagę na przebieg krzywej momentu w okolicy wartości maksymalnej. Im dłużej jego wartość utrzymuje się w górnym przedziale (wykres kształtuje się prawie poziomo), tym większa elastyczność jednostki napędowej, co w praktyce pozwala płynnie przyspieszać w większym zakresie prędkości na danym biegu.
http://www.autogen.pl/art-17-moc-i-mome ... nikow.html

Kod: Zaznacz cały

Co to jest moment obrotowy? 



Jest to wielkość fizyczna potrzebna do obracania ciała wokół własnej osi, czyli iloczyn siły i długości ramienia, na które ta siła działa. Zwróćmy bowiem uwagę, że nie przykręcimy nakrętki na gwint naciskając ją w środku, czyli w osi gwintu. Musimy zastosować ramię, czyli np. klucz, na który będziemy działać siłą.

Co to jest moc? 



Moc to wartość pracy, jaką zdolny jest wykonać silnik w określonej jednostce czasu. Np. 1 KM to praca, którą należy wykonać, by w ciągu 1 sekundy unieść masę 75 kg na wysokość 1 metra. W wypadku samochodu jest to ilość pracy wykonana przez obracający się wał w jednostce czasu. 

Jak to wygląda w samochodzie?

Na skutek wybuchu mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze powstaje ciśnienie, które pomnożone przez powierzchnią tłoka daje siłę. Ta siła poprzez korbowód trafia na wykorbienie wału korbowego 
powodując jego ruch obrotowy. Wartość tej siły pomnożona przez ramię (promień wykorbienia) daje moment obrotowy wytwarzany przez silnik. 

W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że od mocy zależy prędkość maksymalna samochodu, natomiast od momentu - jego zdolność przyspieszania.
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... zny,716231

jest jeszcze kilka ciekawych artykułów http://www.google.com/search?hl=pl&clie ... Szukaj&lr=



A wracajac do tematu... będzie jakies rozstrzygnięcie fascynujacego wyścigu czy samo pierdzielenie?? A może panowie powinni sie spotkać w 4 oczy i rozstrzygnąc kwestie wielkości z linijką w ręku??
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)

Post autor: moralez »

własciwy temat czeka na wyscig 8)
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych

Post autor: Marin205 »

albo lać się po ręce tą linijką - i zobaczymy kto wytrzyma więcej razów
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)

Post autor: Sebek »

Temat się zrobił niesmaczny i każdy wie dlaczego..
Kilka osób zniżyło się dzięki niemu do poziomu bliskiemu zeru...
Nie podoba mi się to że padło stwierdzenie że taki jest nasz klub jak ten temat bo to nie prawda :!:
Ostrzeżenia przydało by się dać kilku osobom, ale potraktujmy to jako wyjaśnienie prawd ostatecznych...

Nie chce żeby obcy ludzie czytali dalej tego tematu...
Temat zamykam :locked:

JEDNO JEST PEWNE :gti:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Zablokowany