heh, z ciekawosci na uczelni transfer sprawdzilem... (3sek ) no ale w domku 3min... jak juz tak o laczach
filmik w deche =]
Kreciolkowy filmik
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
pytanko .... jakbys jechal na czas ?? bo jak na moj gust musialbys sie niezle postarac by ten czas byl lepszy gdyz kazdy zakret byl wg mnie dobrze brany .... chyba ze z pkt. widzenia kierowcy inaczej to wygladalo - nie widac tam jak trasa wyznaczona (linie boczne) czy bardziej odsuwales sie od nich na lukach czy blisko.Michal pisze:.... Jechalem glownie dla zabawy a nie na czas
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Michal
- Junior
- Posty: 465
- Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Ze srodka to wyglada inaczej Tutaj akurat wyszedl ladny dynamiczny filmik, co prawda bylo szybko ale... Na pierwszym zakrecie byl mega bok, tam mozna bylo pojechac duzo spokojniej i zyskac na prawym ktory byl za nim, mozna bylo nieuzywac recznego tylko pojechac na okraglo cala trase, ewentualnie lekko podcinac auto. No i ostatnie 2 zakrety byly do przejscia szybciej - sam zauwazysz czemuPieraś pisze:pytanko .... jakbys jechal na czas ?? bo jak na moj gust musialbys sie niezle postarac by ten czas byl lepszy gdyz kazdy zakret byl wg mnie dobrze brany .... chyba ze z pkt. widzenia kierowcy inaczej to wygladalo - nie widac tam jak trasa wyznaczona (linie boczne) czy bardziej odsuwales sie od nich na lukach czy blisko.
Dla porownania dodam (troche sie pochwale) ze tydzien wczesniej jechalem w kreciolku w ktorym zajalem 1 miejsce w klasie i wygladalo to tak ze pierwszy przejazd byl mega bokami, a ostatni calkowicie na okraglo, z lekkimi podcieciami... Pierwszy przejazd wyszedl na 1:00,38 ostatni przejazd wyszedl na 0:54,92 czyli roznica wyniosla prawie 6 sekund...