Pochwale się, kupiłem renault 5 turbo

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Sebek pisze: -przyśpieszenie ma naprawde konkretne ale 160KM i 221 Nm robi swoje

Skad takie dane? 120 koni lub 114 -w zal od rocznika, ew. turbo2, ktory mial 160kW, a nie koni 8)

Chyba, ze to Cleon z silnikiem umieszczonym centralnie (troche podobnie do t16 evo)
-tak dobrych hamulców to w żadnym aucie nie miałem
Przejedz sie moim 8)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no chyba faktycznie walnąłem babola bo ten co ma 160 kW a nie KM masz rację :mrgreen:
ale najlepsze jest to że jak zalałem go za 100zł to zrobiłem nim 110km i się wacha skończyła tyle że go pocisnąłem a idzie fenomenalnie, no i cóz z tego jak spalanie wyszło 20 litrów na 100km :cry: 8)7
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to jest gaznik, wiec takie spalanie masz podczas ciskania 120 konnego 1.4T :)

Dodano po 42 sekundach:

pozycz od kogos g-techa i zmierz go :)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

to jest jeden 1,4 Turbo 2
160 tak mi mówil
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

mi koles jakis czas temu chcial sprzedac 150 konnego gita, bo tyle przeciez mialy fabrycznie 8)7

turbo2 chodza po okolo 10K w sredniawym stanie, przy czym sa bardzo rzadkie
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

prosze takie dane przed chwilą znalazłem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_5
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nom, ale co z tego wynika?

sprawdz g-techem :)
Awatar użytkownika
HDi
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: HDi »

GTT są phase1 i phase2 różnią się kilkoma rzeczami ale najważniejsza różnica to turbo które w phase2 jest już chłodzone :) 120KM ma na starcie a podkręcając samo turbo można uzyskać 140 bez problemu przy wadze mniejszej niż gti robi z niego pocisk

fil moje hamulce w 206 są słabsze od tych z GTT a śmiem twierdzić że w 206 mam hamulec o niebo lepszy od gita z tarczami z tego co pamiętam to renówka 5 gt turbo staje szybciej niż 911 turbo

i teraz już wiesz czemu tak po głowie chodzi mi tu-turbo :)
:
205 Rallye Ex.. peryment
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

wiem czemu ci po glowie chodzi, w sumie w gicie mam hamulce takie jak twoje hdi :)
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_5 tutaj dane sa lepsze (sprawdzone raczej, bo na polskiej sa jakies...hm... no ja sie z czescia z tych danych zgodzic nie moge i tyle :P )
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

w engines jedne dane, a za chwile...

Sporting 115PS (85 kW/113 hp) in the Phase 1, the Phase 2 GT Turbo later brought 5 extra horsepower to the table, a slightly altered torque band and higher reliability

czyli jeszcze byly 113 i 118, ktorych nie ma wyzej 8)
TOMEK-TARNÓW
Junior
Posty: 194
Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am

Post autor: TOMEK-TARNÓW »

kumpel posiadal taka renowke jedno tylko napisze STUDNIA BEZ DNA !!!! wieczny remont zwazywszy na to ze skonczyl jeden a zaczynal drugi !!!

w miedzy czasie gdy auto jezdzilo robilo naprawde wrazenie zapier.... niemilosiernie !!!
Moj Peugeot to typowy SZCZUR !!!
Obrazek
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

z tego co ja wiem to miały ok 120km a I chyba te 115km. ALE NA PEWNO NIE 160 :)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Szkoda ze Ty nie mozesz bo pewnie wiele ludzi chce zobaczyc "5T"za 1000zl.
Ja moglbym dac troszke wiecej :P
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

smug pisze:Szkoda ze Ty nie mozesz bo pewnie wiele ludzi chce zobaczyc "5T"za 1000zl:P
A Tobie to o co chodzi :?:



Sebek! Ty naprawdę sprzedałeś takie cudo, co było przyczyną?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
ODPOWIEDZ