No a było o ruchu lewostronnym. Jeździłem 305 kombi z kierą po prawej i nie było źle - sądzę że wszystko sprowadza się do kwestii przyzwyczajenia. Umówmy się że zmiana biegów i ciągnięcie rękawa nie należy do skomplikowanych manualnie operacji. Gorzej jest na pewno z jazdą w ruchu lewostronnym szczególnie po rondzie. Moja teoria dlaczego kierownica z prawej: bo więcej jest ludzi przworęcznych i większość kierowców jeździ z jedną ręką na lewarku (lub gdzie indziej) więc prowdzenie auta w ten sposób powinno być bezpieczniejsze.
A historii lotnictwa nie znam...
Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego.....
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Jeździłam pugiem w agielskiej wersji, ale w Polsce. Nie jest najgorzej, tylko czasem były problemy z wyprzedzaniem. I zdarzało sie czasem zgrzytnąć bo myliła mi się piątka z wstecznym i miałam jak to mówią "rakietnoje". A tak poza tym to było booosko troszkę adrenalinka się podnosiła
P.S. Jestem leworęczna i może dlatego.
P.S. Jestem leworęczna i może dlatego.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość