Strona 3 z 6

: 07 lis pn, 2005 9:12 am
autor: zen81
A oto odpowiedz
<czy zamównienie na czę¶ci również bierze Pan na siebie bo takowego dokonałem
ja¶li Pan sobie rzyczy mogę przesł±c potwierdzenie przelewu za czę¶ci oraz
kontakt do serisu pioneera który przyj±ł wpłatę i realizuje zamówienie,
jęsli Pan sobie rzyczy mogę przedstawić rachunek po naprawie cało¶ciowy
na razie w kosztach mam
150km przebiegu
swój czas zmarnowany
koszty telefonów
30 zł za rozpoznanie
93 zł za czę¶ci w serwisie
no i koszt naprawy jeszcze nie wiem jaki , dopiero okaże się na końcu jak
wzmacniacz przywrócę do stanu używalno¶ci
prze¶lę Panu cały koszt łacznie
na razie mogę przesłać potwierdzenie wplaty bankowej do serwisu, to
najtańsze miejsce zakupu i mam nadzieję , że ostatnie, mam na my¶li , że
więcej częsci nie będę musiał nabywać
Tak jak Pan widzi poniosłem już koszty w wysoko¶ci 123zł i nie mam zamiaru
biegać do serwisu po wzmacniacz a z nim na pocztę i jeszcze za to płacić,
interes z Panem do¶ć mnie wykarał
prze¶lę Panu koszt po wykonaniu naprawy, a je¶li Pan go nie zaakceptuje
powiadomię ponownie Allegro oraz zgłoszę sprawę.
Pozdrawiam>

: 07 lis pn, 2005 9:55 am
autor: Pieraś
dla mnie sciema .... ja bym wystawil odpowiedni komentarz na allegro. zanim on to zglosi do allegro :>

: 07 lis pn, 2005 10:32 am
autor: zen81
On juz to zgłosił, dostałem juz maila od allegro ze zgłoszono niezgodnosc sprzetu z opisem. Ja juz chyba zrezygnuje ze sprzedazy czego kolwiek przez allegro :evil: za duzo nerwów i problemów przez to. Poczekam jeszcze i zobacze co mi napisze. Nie chce jezdzic po sadach wydajac kase na dojazdy, bo to mija sie z celem.

: 07 lis pn, 2005 11:37 am
autor: Ferguss
ile koleś ma komentarzy?

: 07 lis pn, 2005 12:55 pm
autor: Ramzes
wlasnie - zalezy ile kolo ma komentarzy a pozatym czemu wczesniej ci nie dal znac przed zamawianiem tych czesci ze sprzet byl nie sprawny ??? cos mi tu nie pasuje - moze sam spalil i teraz szuka jelenia

: 07 lis pn, 2005 1:17 pm
autor: zen81
no on ma 29 komentarzy i zadnego nega, ja mam 3 pozy i jednego nega.
Jest leprzy patrzac na komentarze :P Mi tez cos zaczyna ewidentnie smierdziec, i to nie jest zapach bratków 8)7 Wiem tyle z rozmowy przez tel z nim ze jego sasiad tez ma taki wzmacniacz a ten mój on kupił dla syna czy tam kogosnie amietam. I jak tu wybrnac z tego?

: 07 lis pn, 2005 1:33 pm
autor: invictus
Nie wiem... bez kitu... mi tu tez sie wydaje, ze cos urwal i szuka jelenia. A rachunki wydrukowac to ja tez potrafie...(nie mowie ze on tak zrobil)

: 07 lis pn, 2005 1:49 pm
autor: Pieraś
tja

: 07 lis pn, 2005 5:22 pm
autor: Ferguss
Ramzes pisze:wlasnie - zalezy ile kolo ma komentarzy a pozatym czemu wczesniej ci nie dal znac przed zamawianiem tych czesci ze sprzet byl nie sprawny ??? cos mi tu nie pasuje - moze sam spalil i teraz szuka jelenia
Dokładnie, skoro ja coś kupię i jest zrąbane, to piszę od razu, a nie kupuję części i dopiero później mam pretensje.

Koleś sam popsuł, a jak zobaczył ile musi zapłacić za naprawę to pomyślał, że znajdzie głupka, który mu to naprawi za free :)

: 07 lis pn, 2005 5:40 pm
autor: krzycho
Ja na Twoim miejscu kazałbym mu go odesłać z powrotem i oddalbym mu pieniadze. Wzmacniacz sprzedasz i tak i tak.

Druga wersja to taka żebyś zaproponował mu żeby sprzęt odesłał i ty go oddasz do naprawy bo wydaje Ci sie że u niego jest cosik za drogo. A następny raz najlepiej sprzęt obfotografować i korespondencje zachowywać.

: 07 lis pn, 2005 8:02 pm
autor: zen81
Jak mu zaproponowałem zeby mi go odesłał i ze ja go zaniose do mechanika to widzicie co odpisał < Tak jak Pan widzi poniosłem już koszty w wysoko&para;ci 123zł i nie mam zamiaru
biegać do serwisu po wzmacniacz a z nim na pocztę i jeszcze za to płacić,
interes z Panem do&para;ć mnie wykarał
prze&para;lę Panu koszt po wykonaniu naprawy, a je&para;li Pan go nie zaakceptuje
powiadomię ponownie Allegro oraz zgłoszę sprawę. >
Wiec z tego wychodzi ze musze przystac na jego warunki :shock:
Pokryc koszty naprawy i milczec.

: 07 lis pn, 2005 8:03 pm
autor: invictus
Najpierw zadzwon do allegro -pogadaj z nimi -ze chce cie w bambusa zrobic
Nie takie sytuacje pewnie juz mieli i moze cos podpowiedza.

: 07 lis pn, 2005 8:31 pm
autor: Ramzes
ZEN81 - napisz czemu nie skontaktowal sie z tobą przed daniem sprzętu do naprawy - to zwykład ściema albo klient jest głupi - Przecież kazdy z nas jak dostalby sprzet obojetnie jaki i okazaloby sie ze jest wadliwy to najpierw odezwalby sie do sprzedające a nie zanosił do NAPRAWY!!!

pozatym: NIE MA MAILI ZE CHCIALES TO INACZEJ WYSLAC ?? Z TEGO CO WIEM TO ALLEGRO MA KAZDE WIADOMOSCI DO WGLĄDU PRZEZ POLICJE ITP - TAKZE MOZESZ WYSLAC MAILA DO ALLEGRO Z PROŚBĄ O UDOSTEPNIENIE ZAPISANYCH MAILI.

NA MOJE OKO TO ALBO JAKIS GLUPI KOLO ALBO KOLES KTORY CIE NIEZLE CHCE NA KASE ZROBIC

: 07 lis pn, 2005 8:35 pm
autor: Pieraś
popieram wypowiedz RAMZESA, ZEN zrob jak mowi

: 07 lis pn, 2005 10:24 pm
autor: Ferguss
Wiesz co? on może pisać do Allegro, a oni wyślą po 2 maile w celu niby załatwienia sprawy.
Kiedyś była sprawa sprzedaży napędów dvd, których niekt nie dostał, a każdy zapłacił. Koleś miał przez 2 miesiące jeszcze aktywne konto pomimo iż było o tym głośno w necie :)
Nie pękaj Zen :)