Strona 4 z 16
: 23 sty wt, 2007 6:58 pm
autor: Banita
musze sie wyzalic, bo znalazlem fajna ramke:
lynk
Cena bardzo fajna ale nie ma gwary, w zwiazku z czym -zna ktos sie na spawaniu aluminium lub orientuje sie jakie moga byc koszty ew. pospawania takiego stopu?
: 24 sty śr, 2007 8:20 am
autor: Orfister
No Ci powiem że wybór trafny, będziesz zadowolony i ten spawacz nie będzie Ci wcale potrzebny, uwierz mi...No chyba, ze zaliczysz jakiegoś "dzwona" i ramka trach, ale tego Ci nie życzę z całego serca, bo wiem doskonale jak to wygląda...gdyby nie kask, to bym tu teraz nie pisał...
Ramka super, tylko brać, składać i śmigać..
: 24 sty śr, 2007 2:08 pm
autor: Banita
Jak pewnie pamietasz juz jednego focus'a zalatwilem, dlatego pytam o taka ew operacje
: 24 sty śr, 2007 2:12 pm
autor: Orfister
Pamietam pamietam...nie dosć że Banita i i Killer..
Spawanie robią gdzieś we włocku, na bank, znam nawet gościa co to robi, ale musiałbym popytać o jego adrees.we włocku oczywiscie.
Koszt..myśle ze coś koło 100 zł za złącze..
: 24 sty śr, 2007 2:17 pm
autor: Banita
no robia nawet na mojej ulicy i krzykneli by mi pewnie cos kolo 30zl, ale nie o takie spawanie mi chodzi
: 24 sty śr, 2007 2:20 pm
autor: Orfister
Dlatego ci napisałem 100 ...., spawa gośc zawodowo aluminium, zeliwo, staliwo, pewnie by pospawał drewno i gume...
: 24 sty śr, 2007 2:34 pm
autor: Banita
Wlasnie o takim zakladzie mowie, ale nie sadze, zeby poradzili sobie z 7020... zacisk hamulcowy im oddawalem
: 24 sty śr, 2007 2:36 pm
autor: Orfister
7005 spawali na bank...
: 25 sty czw, 2007 11:41 am
autor: pki205
TUTAJ kiedys spawali uszkodzone ramy (nie tylko swojej produkcji). Z oferty widac ze alu 7020 jest im znane.
Ja do pospawania swojej zbieram sie juz rok, moze na wiosne sie zmobilizuje w koncu
: 25 sty czw, 2007 12:08 pm
autor: Orfister
A co masz za sprzęcik ? Pochwal się...
: 25 sty czw, 2007 12:48 pm
autor: pki205
Tak na powaznie to jezdzilem pare lat temu dlatego sprzet jak na dzisiejsze czasy nie ten, ale gdyby nie peknieta rama tez by tragedii chyba nie bylo
Na poczatku byl trial potem dirt.
Obecna konfiguracja to: rama Mielec geometria na zamowienie - oczywiscie hardtail, amor RST Hi-5 (2 polki, 127mm skoku), kola sun rims mamooth+piasty sachs plasma+grube szprychy DT, hamulce LX (w planie byly magury tarczowe), korba sachs (1 rzedowa) i jakies gadzety DH/dirt typu zjazdowe siodlo, kierownica, opony 2,35. Przerzutka tylna AceraX
trzy razy starsza od reszty roweru chyba (dziala ok a mi zalezy bardziej na pancernosci niz na masie)
: 25 sty czw, 2007 1:45 pm
autor: Banita
To juz wolalbym do
http://www.biobike.com.pl jechac, bo troszke blizej
mialem plasmy, posypaly sie
pozniej kupilem neosy i tak samo szybko sie posypaly -bezsens
: 25 sty czw, 2007 1:54 pm
autor: Orfister
No nie są trwałe niestety...przerzutki za to mają nie do zajechania, no chyba ze do urwania, bo plastikowe...
: 25 sty czw, 2007 1:56 pm
autor: pki205
Ja wczesniej zajechalem jakis wysoki model shimano, wiec postanowilem wyprobowac plasme. I u mnie dziala naprawde ok. Zadnych problemowm, a rozne rzeczy sie na niej robilo
Inna sprawa ze gdy ja jezdzilem to byla inna sytuacja z czesciami i takiego wyboru jak teraz jeszcze nie bylo (i ceny troche wyzsze...).
Ja zamawialem rame w Mielcu osobiscie, ale odbior byl juz na poczcie
: 25 sty czw, 2007 2:08 pm
autor: Orfister
To były fajne ramki, tez jeździłem kiedyś, krótko bo krótko ale bya fdajna..i moja akurat była prosta, bo bywały i dwu ślady...