Strona 1 z 2

306 S16...

: 17 lis śr, 2004 2:15 pm
autor: misiek22
...chodzi mi dokładnie jaka jest katalogowa moc/moment i przyspieszenie tego modelu no i może waga :?: wczoraj miałem przyjemność jechać ...za tym modelem :oops:

: 17 lis śr, 2004 3:54 pm
autor: samer
s16
1998ccm XU10J4
KM: 152/6500
Nm: 185/3500
1206kg

GTI-6
1998ccm XU10J4RS\L3
KM: 167/6500
Nm: 196/5500
1215kg



Strasznie duza masa , wyobrazcie sobie ten silnik w 205 :) , pewnie wazyl by z tym silnikiem 900kg :)

: 17 lis śr, 2004 4:13 pm
autor: misiek22
dzięki za odpowiedź,
tak masa rzeczywiście nie mała, a po włożeniu takiego silniczka do 205 ojeje :twisted:

: 18 lis czw, 2004 1:46 am
autor: Michal gti
wczoraj miałem przyjemność jechać ...za tym modelem

Cześć, słyszałem :) jechałeś za 1.4 8)

: 18 lis czw, 2004 9:46 am
autor: 1.9 rally
za tym 1.4(psss) :lol: :?:

: 18 lis czw, 2004 11:06 am
autor: misiek22
Michal gti pisze:
wczoraj miałem przyjemność jechać ...za tym modelem

Cześć, słyszałem :) jechałeś za 1.4 8)
no co Ty poważnie :?: :oops: to jeszcze lepiej nieźle się wygłupiłem :)
nie miałem odwagi jechać szybciej :? z tyłu zawias kiepsko sobie radzi na prostej a co dopiero w zakrętach(zawias tylni w rozsypce) po wczorajszej jeździe odstawiam samochód aż mechanior zrobi z nim porządek :twisted:

ps. nie chce mi się wierzyć że siedzi tam czysty 1.4 :P

: 18 lis czw, 2004 11:52 am
autor: Piweł
No czysty to on jest, tyle razy był rozbierany w ciągu ostatniego pół roku :lol:

Ale to dobrze, że się nie wygłupiałeś za bardzo przy nim :wink: 8), bo mógłby zassssyczeć, parsknąć i uciec w popłochu :D :D

A wracając do tematu - 306 waży też dużo właśnie z powodu silnika - 2,0 były dużo cięższe od 1,9 przez żeliwny, bardziej konwencjonalny blok. Zresztą takie 1,9 16v można dużo łatwiej grzebnąć niż taką wydumę jak XU10J4RS.

Pozdro
Piweł

: 18 lis czw, 2004 12:05 pm
autor: misiek22
Piweł pisze: Ale to dobrze, że się nie wygłupiałeś za bardzo przy nim :wink: 8), bo mógłby zassssyczeć, parsknąć i uciec w popłochu :D :D
jeszcze życie mi miłe :lol:
a do tego to zassysanie :lol:
pozdrawiam
Michał :)

: 18 lis czw, 2004 2:15 pm
autor: robakkk
To co tam siedzi w tym 1.4 ??

: 20 lis sob, 2004 3:48 pm
autor: Para
pogadajcie z Winklem on ma przeciez S16

: 23 lis wt, 2004 12:20 pm
autor: Mav309
robakkk pisze:To co tam siedzi w tym 1.4 ??

jezeli moze zasssyczec to turbo :D

: 23 lis wt, 2004 12:20 pm
autor: Mav309
samer pisze:s16
1998ccm XU10J4
KM: 152/6500
Nm: 185/3500
1206kg

GTI-6
1998ccm XU10J4RS\L3
KM: 167/6500
Nm: 196/5500
1215kg



Strasznie duza masa , wyobrazcie sobie ten silnik w 205 :) , pewnie wazyl by z tym silnikiem 900kg :)
No i te 6 biegow... :shock:

: 03 sty pn, 2005 6:40 pm
autor: przemo
samer napisał:
s16
1998ccm XU10J4
KM: 152/6500
Nm: 185/3500
1206kg

GTI-6
1998ccm XU10J4RS\L3
KM: 167/6500
Nm: 196/5500
1215kg

no i cysterna paliwa na przyczepce... 8)

: 02 lut pt, 2007 10:58 pm
autor: fan205
jaka jest roznica miedzy tymi dwoma jednostkami napedowymi ? i czy warto upierac sie na rs (moze roznica w dostepnosci czesci i cenie nie rekompensuje osiagow) ?

: 03 lut sob, 2007 2:45 am
autor: Przecinak
Ja bym sie upieral, jezdzilem tym i tym oraz s16 200KM ze szpera. "GTII-6" choc ten mial s16 na klapie to silnik byl 167KM oraz 6b skrzynia wymiatal naprawde fajnie (nie tak jak 205'ka no ale ..) natomiast N-grupa chodzila naprawde super.

"przemo" te auta tak naprawde przy spokojnej jezdzie nie wiele pala a juz napewno nie cysternami 8)