Pug 307 2.0 HDI 110 KM

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Awatar użytkownika
KuKiTa
Maniak
Posty: 1019
Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 360167
Login tlen: kukita
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Pug 307 2.0 HDI 110 KM

Post autor: KuKiTa »

Rozważam zakup, możecie jakoś doradzić czego się wystrzegać? Wady? Zalety?
Jakieś opinie na necie są ale fajnie by było jakbym się czegoś od Was dowiedział
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM

Post autor: PrezesBednarz »

Latam 90tką, latałem pare razy stodziesiątką.

Czuć różnicę, ale trzeba pamiętać, ze 110 ma fapa i dwumasa. 90 nie.

Nie napisałeś jakiej budy szukasz i jaki masz budżet, ale warto szukać opcji z klimatronikiem, elektryką z tyłu, fotelami z podłokietnikami.

Jeżeli szukasz sw, to 5/6 aut jest dobrze podpasione.


Jeśli masz okolice 20tyś. szukaj hdi16
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM

Post autor: Martinoo »

PrezesBednarz pisze:Latam 90tką, latałem pare razy stodziesiątką.

Czuć różnicę, ale trzeba pamiętać, ze 110 ma fapa i dwumasa. 90 nie.

Nie napisałeś jakiej budy szukasz i jaki masz budżet, ale warto szukać opcji z klimatronikiem, elektryką z tyłu, fotelami z podłokietnikami.

Jeżeli szukasz sw, to 5/6 aut jest dobrze podpasione.


Jeśli masz okolice 20tyś. szukaj hdi16

Fap jest groźny przy przebiegach rzedu 250-270kkm

Mam 407 2.0 hdi16 sw i ma fapa oraz dwumase. Auto ma przebieg 185 tysi kilosów i ani dwumasa ani fap nie były wymieniane i trzymaja się w super kondycji. Jedyne co musiałem robic przy fapie to uzupełnic płyn wtryskiwany do zbiornika paliwa. Ale to nie sa duze pieniadze.

Za to musisz uwazac na EGR w moim 407 był już wymieniany przy 178kkm
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM

Post autor: PrezesBednarz »

Martinoo, 3/4 stodziesiątek ma grubo ponad 200 natrzaskane.

Mowa o rocznikach ~2002-2005
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM

Post autor: Martinoo »

No to faktycznie trzeba uważać.

Jak maja tyle nawalone to albo sa tuz przed wymianą albo tuz po
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
ODPOWIEDZ