Strona 1 z 1
Pug 307 2.0 HDI 110 KM
: 19 mar sob, 2011 12:49 am
autor: KuKiTa
Rozważam zakup, możecie jakoś doradzić czego się wystrzegać? Wady? Zalety?
Jakieś opinie na necie są ale fajnie by było jakbym się czegoś od Was dowiedział
Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM
: 19 mar sob, 2011 1:19 am
autor: PrezesBednarz
Latam 90tką, latałem pare razy stodziesiątką.
Czuć różnicę, ale trzeba pamiętać, ze 110 ma fapa i dwumasa. 90 nie.
Nie napisałeś jakiej budy szukasz i jaki masz budżet, ale warto szukać opcji z klimatronikiem, elektryką z tyłu, fotelami z podłokietnikami.
Jeżeli szukasz sw, to 5/6 aut jest dobrze podpasione.
Jeśli masz okolice 20tyś. szukaj hdi16
Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM
: 19 mar sob, 2011 1:27 pm
autor: Martinoo
PrezesBednarz pisze:Latam 90tką, latałem pare razy stodziesiątką.
Czuć różnicę, ale trzeba pamiętać, ze 110 ma fapa i dwumasa. 90 nie.
Nie napisałeś jakiej budy szukasz i jaki masz budżet, ale warto szukać opcji z klimatronikiem, elektryką z tyłu, fotelami z podłokietnikami.
Jeżeli szukasz sw, to 5/6 aut jest dobrze podpasione.
Jeśli masz okolice 20tyś. szukaj hdi16
Fap jest groźny przy przebiegach rzedu 250-270kkm
Mam 407 2.0 hdi16 sw i ma fapa oraz dwumase. Auto ma przebieg 185 tysi kilosów i ani dwumasa ani fap nie były wymieniane i trzymaja się w super kondycji. Jedyne co musiałem robic przy fapie to uzupełnic płyn wtryskiwany do zbiornika paliwa. Ale to nie sa duze pieniadze.
Za to musisz uwazac na EGR w moim 407 był już wymieniany przy 178kkm
Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM
: 19 mar sob, 2011 3:39 pm
autor: PrezesBednarz
Martinoo, 3/4 stodziesiątek ma grubo ponad 200 natrzaskane.
Mowa o rocznikach ~2002-2005
Re: Pug 307 2.0 HDI 110 KM
: 19 mar sob, 2011 5:36 pm
autor: Martinoo
No to faktycznie trzeba uważać.
Jak maja tyle nawalone to albo sa tuz przed wymianą albo tuz po