Typy mam takie:
306 GTI-6
206 RC
Clio RS 180
307 z EW10J4S
106 s16
W takiej dokładnie kolejności.
Ktoś jest w stanie się wypowiedzieć?
Może jakieś inne auto?
Nie może być niemieckie i japońskie

lżejszy? chyba nie w serii?DelighT pisze:106 s16Jak to chodziiii, jak to jezdzii ojoj! Trochę trzeba się przyzwyczaić, lżejszy niż 205! Kolega ma trochę dłubniętego (140KM) ojj robi robotę
sekator pisze:lżejszy? chyba nie w serii?DelighT pisze:106 s16Jak to chodziiii, jak to jezdzii ojoj! Trochę trzeba się przyzwyczaić, lżejszy niż 205! Kolega ma trochę dłubniętego (140KM) ojj robi robotę
BTW Na forum 106 jest na handel 5d po swapie na S16. Sleeper jak cholera i do tego z LPG, więc jeździsz taniej niż autobusem
waga 205gti to ok. 850kg, waga 106 to myślę bo nie wiem na 100% ale ok. 1000kgDelighT pisze:sekator pisze:lżejszy? chyba nie w serii?DelighT pisze:106 s16Jak to chodziiii, jak to jezdzii ojoj! Trochę trzeba się przyzwyczaić, lżejszy niż 205! Kolega ma trochę dłubniętego (140KM) ojj robi robotę
Owszem sekator (pomyliło mi się z moim RG) Mówiłem o S16 a w dowód patrzyłem od RG z silnikiem 1.1
W dowodzie od 106 S16 widnijej masa 1100KG.
PS. 106 II i tak jest lżejszy w standardzie od 205