Niestety wyglądają baaaardzo okropnie brzydko i pewnie też tyle będą kosztować, ale podejrzewam że mniej więcej w tym kierunku pójdzie przemysł oponiarski
Chociaż pewnie to potrwa jeszcze długo, bo skoro te opony się nie zużywają i nie przebijają to sporo firm nieźle na tym straci
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Michelin TweelNazwa Tweel wywodzi się z angielskich słów Tire (opona) oraz Wheel (koło).
Załączniki
Sercem rozwiązania jest piasta zastępująca felgę oraz zamocowana na niej opona z charakterystycznymi szprychami, które zastępują zapotrzebowanie na powietrze i pozwalającą na osiągnięcie właściwości normalnych opon
m.jpg (5.85 KiB) Przejrzano 6449 razy
Elastyczne szprychy połączone są z elastycznym kołem, które podlega deformacjom, absorbując wstrząsy i nierówności z niewyobrażalna łatwością.
m2.jpg (9.84 KiB) Przejrzano 6449 razy
Pomimo braku powietrza nowe opony zapewniają osiągi standardowych opon, gwarantując odpowiedni poziom wygody podróżowania oraz margines bezpieczeństwa. Nowe opony mają jedną zaletę w stosunku do klasycznych, producent może zmieniać w nich niezależnie pion
m3.jpg (11.35 KiB) Przejrzano 6449 razy
Prototypowe opony Tweel, które zostały zaprezentowane w samochodzie Audi A4 charakteryzują się tylko pięcioprocentowym oporem toczenia, co poza poprawą osiągów i prowadzenia auta wpłynęło również na jednoprocentowy spadek zużycia benzyny.
m4.jpg (14.24 KiB) Przejrzano 6449 razy
Opony Tweel są dostępne aktualnie jako dodatkowe wyposażenie dla przyszłościowych pojazdów iBOT stworzonych przez Deana Kamena. iBOT to pojazd pozwalający na wjeżdżanie po schodach oraz poruszanie się w trudnym terenie niedostępnym dotychczas dla tego typ
Czy można wynaleźć koło na nowo? Wydawać by się mogło, że nie, ale to co pokazał Michelin pozwala nam wierzyć, że jednak tak. Użytkownikom samochodów pozostanie tylko mieć nadzieję, że moment wprowadzenia opon Tweel nastąpi jak najszybciej.
m8.jpg (22.93 KiB) Przejrzano 6448 razy
Takie problemy jak sprawdzanie ciśnienia, łatanie przebitych opon, pęknięcia w trakcie jazdy i wybieranie pomiędzy komfortem a trakcją odejdą w zapomnienie.
m7.jpg (9.4 KiB) Przejrzano 6448 razy
W najbliższym czasie informacje powstałe przy konstruowaniu opon Tweel zostaną wykorzystane do rozwoju tradycyjnych opon. W przyszłości jednak opony te mogą zrewolucjonizować rynek.
fuj, nie dość, że profil jak w pontonie to jeszcze brzydkie jak tylko takie będą w przyszłości to ja już teraz zacznę składować zwykłe gumówki żeby mi starczyło do emeryturki