Strona 1 z 3
Trabant 1.1 kontra Peugeot 1.1
: 05 wrz pn, 2005 10:18 am
autor: OZzi
Za niedlugo jak zrobie swojego puga mam sie zmierzyc z kolega
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
On ma trabiego z silnikiem 1.1 przeciwko mojemu 205
Ciekawe jaki bedzie wynik...
Jechalem z nim tym trabim...i leci 150..
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Tylko ze jest bardzo lekki..
Mam jakies szanse ??
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 05 wrz pn, 2005 10:27 am
autor: blaszka
a ja mam 1,1 i leciałem max 172
: 05 wrz pn, 2005 10:34 am
autor: OZzi
No to zajebiscie...
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
dobry masz silnik bo moj cisnie max 150 i wiecej nie chce...chyba ze z gorki
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
: 05 wrz pn, 2005 10:36 am
autor: blaszka
a ciekawe jaki masz czy gaznik czy wtrysk ale generalnie nawet na gazniku powinien isc około 170 kumpel taki miał na gazniku i te 170 wyciagał
: 05 wrz pn, 2005 10:40 am
autor: Pieraś
jezeli masz puga zagazowanego to nie dasz rady. moj kolo ma wlasnie traba polo i mowil ze scigal sie z 205 ale zagazowana i wygra
ale to chyba bylo na 1,3 -> 60km
: 05 wrz pn, 2005 10:44 am
autor: OZzi
No ja mam silnik lezak 1.1
: 05 wrz pn, 2005 10:51 am
autor: blaszka
łojejku no to z lezakiem moze być gorzej zeby cos wiecej wycisnac
: 05 wrz pn, 2005 10:55 am
autor: 205_Winner
a ja mam 1,1 i leciałem max 172
a ciekawe jaki masz czy gaznik czy wtrysk ale generalnie nawet na gazniku powinien isc około 170 kumpel taki miał na gazniku i te 170 wyciagał
nie wiem jakim cudem
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
ja mialem 1.4 i 170 łapał bez trudu ale wiecej bylo cieżko dwa razy z górki 180 jechałem a przy normalnej płaskiej drodze nie pojechałby wiecej niz 175 zapewne wiec nie wiem jakim cudem twoj z takimi predkosciami jezdzi moje saxo 1,1 z takim samy silnikiem jak u ciebie z trudem 160 robilo chyba nawet nigdy do tylu go nie rozbujałem
: 05 wrz pn, 2005 10:56 am
autor: OZzi
No wlasnie wiec nie masz sie co dziwic ze max leci 150
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
: 05 wrz pn, 2005 11:08 am
autor: blaszka
SAXO JEST CIEZSZE POPYTAJ PARU KLUBOWICZÓW CO MAJA TAKI SILNIK NP JOT JPTa TO CI POWIEDZA ZE DA RADE TYLE WYCISNAC A WOGÓLE JEST TEMAT ZAŁOZONY ILE KTO ZE SWOJEGO WYCISNEI TO MOZESZ ZOBACZYC CO KTO I JAK
: 05 wrz pn, 2005 11:16 am
autor: JoT_JoT
Tak więc Saxo 1,1 jechałem 165 czyli maksymalna jego prędkość z 4 osobami na pokładzie co do 1,1 Puga to 170 leciałem ale po bardzo długim rozbujaniu sie na prostej tez 4 osoby. Nlaszka pamiętaj jeszze że masz licznik wyskalowany do 180 a z tego co wiem to przy prędkościach już 170-180 dość te liczniki oszukują
Moc to jedno ale duzo zalezy jeszcze od skrzyni biegów
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 05 wrz pn, 2005 11:29 am
autor: blaszka
JA WYSTAWIE REKE ZA OKNO I WIEM ILE JADE WIEC LICZNIK MIE NEI POTRZEBNY
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 05 wrz pn, 2005 12:28 pm
autor: invictus
A co ma waga samochodu do predkosci maxymalnej?? bo mnie sie wydaje ze tylko opory toczenia i opor powietrza odgrywaja role...
: 05 wrz pn, 2005 12:37 pm
autor: blaszka
INVICTUS ZAPAKUJ W SOJE AUTO Z 700KG I ZOBACZ ILE POJEDZIE PRZECIEZ TO LOGICZNE ZE IM CIEZSZY TM GORZEJ SIE ZBIEA JAKBY TAK NIE BYŁO TO W S KLASIE NIE BYŁO BY SILNIKA 5 LITROWEGO TYLKO 1,1
: 05 wrz pn, 2005 12:40 pm
autor: invictus
Gorzej sie zbiera -nie znaczy ze jest wolniejszy... moze jechac prawie tak samo szybko tylko osiagnie ta predkosc 30 min pozniej
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
(oporu np opon nie licze bo tez zmienia sie jej struktura pod obciazeniem -to tak jakby zalozyc inne opony -na roznych inaczej pojedzie -roznica moze byc kolo 5%)