Od czego te bezpieczniki???
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Od czego te bezpieczniki???
W tym miejscu są 3 rzędy po 2 bezpieczniki, w pierwszym rzędzie mam 2 bezpieczniki po 25A, w drugim nie mam wogóle bezpieczników, w trzecim mam 2 blaszki zastępujące 2 bezpieczniki. Za co są odpowiedzialne te bezpieczniki? Samochód to 1,9 CTi . czy wiecie gdzie w tym aucie jest złącze diagnostyczne bo nie umiem się go doszukać. Z góry dzięki za pomoc
- Załączniki
-
- 19kg1.jpg (69.48 KiB) Przejrzano 7063 razy
U mnie w 1.1 też mam te bezpieczniki, co gorsza co chwilę spala mi się 20A, tzn był spalony, wymieniłem na nowy, sprawdzam po przejechaniu się, znowu szlag go trafił, wymieniłem na nowy i znowu poszedł... Sprawdziłem w instrukcji 306, i są one od wentylatora, sondy, ABS, ESP, nie wiem jak to się ma do 205, może ktoś ma jakiś schemat, bo nie chciałbym aby coś w silniku mi strzeliło... :/
Dodam że czasami zapala mi się na chwilkę kontrolka od sondy lambda, więc może coś z nią?
Dodam że czasami zapala mi się na chwilkę kontrolka od sondy lambda, więc może coś z nią?
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
U mnie jak pisałem mam miejsce na 6 bezpieczników. 2 bezpieczniki są, potem 2 puste miejsca i potem 2 blaszki zastępujące bezpieczniki. Jak wyciągnąłem te 2 blaszki to samochód nie chciał zapalić, tylko kręcił.
Dodano po 2 minutach:
Co do tego złącza diagnostycznego to akurat w miejscu wskazanym przez Banitę tam go nie ma. szukałem jeszcze w pobliżu akumulatora ale nie ma. szlaq mnie trafi
Dodano po 2 minutach:
Co do tego złącza diagnostycznego to akurat w miejscu wskazanym przez Banitę tam go nie ma. szukałem jeszcze w pobliżu akumulatora ale nie ma. szlaq mnie trafi
- daritex
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 sty pn, 2007 9:27 pm
- Posiadany PUG: look 1,1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
musisz odłączyć kostkę od czujnika, który jest odpowiedzialny za włączanie wentylatora, w moim peugeocie jest on przy chłodnicy na dole, bo górny czujnik jest od poziomu cieczy chłodzącej.połącz styki w kostce i powinien załączyć się wentylator jeśli nie jest spalony bezpiecznik i kable przy wentylatorze są założone.
PEUGEOT 205 LOOK 1.1 TU1M Magneti Marelli 1993r.