Stało się to tak:
dość szybko cofałem a następnie mocno zahamowałem i zblokowała mi się skrzynia, nie wchodził mi żaden bieg, stałem na srodku ulicy a na dodatek paliło się sprzęgło. jakoś udało mi sie wbić chyba 5-tkę i zjechałem na bok, nie mogłem zbić 5-tki i dopiero z międzygazem i sprzęgłem udało mi się to zrobić, znowu żaden bieg nie wchodził ale wszedł wsteczny. Jakoś dziwnie wysoko załapało sprzęgło coś walnęło i wbiłem na luz. Nie wiem co jest grane ale wszystkie biegi i sprzęgło zaczęły działać normalnie. Pojeździłem trochę i było ok., aż znowu cofnołem i zahamowałem i teraz zblokowała się na dobre.
Jedzie mi teraz na luzie (ma chyba 3-kę) jak wbijam inny bieg to pali sprzęgło i nie jedzie albo jakoś dziwnie wali jakby wchodził bieg na bieg.
co mogło się stać
Zajechałem kolejną skrzynię!!!
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zajechałem kolejną skrzynię!!!
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmm... na skrzyniach dalej się nie znam więc zapytam, co prościej (taniej/lepiej) zrobić, mam całą drugą skrzynię z gti ale szkoda mi tego krótszego przełożenia które mam teraz:
1. naprawić
2. założyć tą z gti i przełożyć przełożenia
3. kupić same przełożenia z mi16 i założyć do skrzyni z gti
wiem, że wszystkie te operacje są podobne ale chodzi mi o szczegóły, np. czy przy każdej z tych czynności trzeba rozbierać cała skrzynkę, czy np. tylko część?
1. naprawić
2. założyć tą z gti i przełożyć przełożenia
3. kupić same przełożenia z mi16 i założyć do skrzyni z gti
wiem, że wszystkie te operacje są podobne ale chodzi mi o szczegóły, np. czy przy każdej z tych czynności trzeba rozbierać cała skrzynkę, czy np. tylko część?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej