Z moich obserwacji:
-ogólny kształt bloku, głowicy itp się nie zmienił
-na pewno inne tłoki, charakterystyczna pojemność silnika 18xx
-głowica posiada inne wtryskiwacze i inne komory wirowe, świece żarowe są "nad" wtryskami, jednak fizycznie wydaje się być wymienna z XUD
-kolektory mają te same kształty kanałów i punkty mocowań jak w XUD7/9TE (turbodiesel)
-plastikowa pokrywka wałka rozrządu, wlew oleju w pokrywce jak w starych XUD7
-w dodatku DW8 posiada już natrysk oleju na denko tłoka tak jak poprzedni turbodiesel
-inny jest napinacz paska rozrządu i chyba pompa wody, ale generalnie podobnie to się kręci
Ciekawi mnie podobieństwo do starszego turbodiesla XUD7/9TE, kolektory pasują, natrysk oleju jest.
Mam plan wkrótce zrobić DW8 turbo w 206 , ciekawe jak to wytrzyma
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)