1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
- KuKiTa
- Maniak
- Posty: 1019
- Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
- Posiadany PUG: 205 GTi
- Numer Gadu-gadu: 360167
- Login tlen: kukita
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
czyli nie mam po co zmieniać na serwo z 1.9
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
Jeszcze jedno - auto przy wciśnięciu sprzęgła jak jest rozgrzane, spadaja mu obroty do ok. 300 obr/min, ale nie gaśnie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Ma ktoś jakiś pomysł?
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
serwo z 1,6-1,9 wypelnia dokladnie miejsce montazu, wiec watpie by weszlo cos jeszcze zauwazalnie wiekszego.Banita pisze:A przepraszam, to jest 200mm i tylko z ABS bylo wieksze. Maj mistejk.
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
225 jest do wersji z ABS
Co do sprzegla mozesz rozwinac? Po wcisnieniu na luzie, czy z jakichs wyzszych obrotow?
Co do sprzegla mozesz rozwinac? Po wcisnieniu na luzie, czy z jakichs wyzszych obrotow?
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
Z wyższych obrotów w czasie jazdy.
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
To jest wlasnie jetronic -przyzwyczajaj sie.
Moge zaproponowac pare rozwiazan, ale raczej czeka Cie walka z wiatrakami.
Na pierwszy strzal mozna wziac krancowke w czujniku polozenia przepustnicy -czy zwiera po jej zamknieciu.
Dalej to ustawienie stopnia otwarcia przy zamknietej przepustnicy, ustawienie jalkowych obrotow, CO w przeplywce, sama przeplywka, szczelnosc dolotu i zawor powietrza dodatkowego (czy dziala i czy nie przytkany).
Ew jesli masz, to mozesz sprawdzic szczelnosc obwodu pozbywania sie par paliwa (weze, zaworek, filtr weglowy)
Moge zaproponowac pare rozwiazan, ale raczej czeka Cie walka z wiatrakami.
Na pierwszy strzal mozna wziac krancowke w czujniku polozenia przepustnicy -czy zwiera po jej zamknieciu.
Dalej to ustawienie stopnia otwarcia przy zamknietej przepustnicy, ustawienie jalkowych obrotow, CO w przeplywce, sama przeplywka, szczelnosc dolotu i zawor powietrza dodatkowego (czy dziala i czy nie przytkany).
Ew jesli masz, to mozesz sprawdzic szczelnosc obwodu pozbywania sie par paliwa (weze, zaworek, filtr weglowy)
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
a to w jetronicach byly filtry weglowe ?
z tego co mnie pamiec nie myli to u mnie silnik z jetronikiem nie przygasal w takiej sytuacji, wiec to nie ma co posadzac o cale zlo na swiecie wtrysku jetronic.
z tego co mnie pamiec nie myli to u mnie silnik z jetronikiem nie przygasal w takiej sytuacji, wiec to nie ma co posadzac o cale zlo na swiecie wtrysku jetronic.
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
A wieć Banita faktycznie motronik pali dużo mniej z tego co piszesz. Jet-y bez znaczenia czy spokojnie mocno trasa miasto zawsze palił w ch..j. Miałem 2 1,6 jetronic i no było kiepsko. Dłuuugo juz nie mam 205 ale zamierzam kupic cios ładnego w przyszłym roku i wlasnie 1.9 motronic. Po czym najłatwiej poznac? Wydaje mi sie ze przepływka w motronicu jest troszke inna z taką jakby otworem jajowatym w obudowie. Co jeszcze?
Pug sprzedany
- KuKiTa
- Maniak
- Posty: 1019
- Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
- Posiadany PUG: 205 GTi
- Numer Gadu-gadu: 360167
- Login tlen: kukita
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
b182 - w przyszłym roku to ja swojego będę sprzedawał, może będziesz chętny
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
Trzeba go wyregulowac... i nie bedzie tak sie dzialo. Ostatnio mielismy 1.9 GTI Motronic co po przygazowce obroty spadaly nawet do 400 - chcial zgasnac i dopiero potem rosly.
Bylo z tym zabawy 4 dni, ale teraz juz jest ok.
Ogolnie jak pisze Banita - dluga i ciezka diagnostyka... i moze skonczyc sie na wymianie naprawde wielu elementow... ktore moga wplywac na to.
Co do Jetronica to dobrze ustawiony wcale nie pali wiecej niz motronic. Moj 1.6 GTi palil na trasie w granicach 6,8 - 7, natomiast 1,9 GTi Jetronic nie bral wiecej niz 8/100 w trasie. Ale oba silniki byly w 100% sprawne, i oba siedzialy w naszej rajdowce, teraz jest 1.9 Motronic i narazie nie ma czasu aby go dotrzec, i siedzi sobie juz rok czasu nie dotarty motor w auce
Bylo z tym zabawy 4 dni, ale teraz juz jest ok.
Ogolnie jak pisze Banita - dluga i ciezka diagnostyka... i moze skonczyc sie na wymianie naprawde wielu elementow... ktore moga wplywac na to.
Co do Jetronica to dobrze ustawiony wcale nie pali wiecej niz motronic. Moj 1.6 GTi palil na trasie w granicach 6,8 - 7, natomiast 1,9 GTi Jetronic nie bral wiecej niz 8/100 w trasie. Ale oba silniki byly w 100% sprawne, i oba siedzialy w naszej rajdowce, teraz jest 1.9 Motronic i narazie nie ma czasu aby go dotrzec, i siedzi sobie juz rok czasu nie dotarty motor w auce
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
Praktycznie cały osprzęt jest z poprzedniego silnika, w którym proceder nie miał miejsca.
Jak rozumiem chodzi o analizę i sprawdzenie całego dolotu.
W sobotę się tym zajmę.
Jak rozumiem chodzi o analizę i sprawdzenie całego dolotu.
W sobotę się tym zajmę.
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
No wlasnie...Kaktus pisze: Co do Jetronica to dobrze ustawiony wcale nie pali wiecej niz motronic. Moj 1.6 GTi palil na trasie w granicach 6,8 - 7, natomiast 1,9 GTi Jetronic nie bral wiecej niz 8/100 w trasie. Ale oba silniki byly w 100% sprawne, i oba siedzialy w naszej rajdowce, teraz jest 1.9 Motronic i narazie nie ma czasu aby go dotrzec, i siedzi sobie juz rok czasu nie dotarty motor w auce
Motronic przy spokojnej jezdzi potrafi spalic ponizej 6 w trasie. 8-8,5 ubywa podczas jazdy blisko 200km/h....
@moralez
Z tego co pamietam, LU mial takowy.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 1,9 GTi/CTi pali źle- proszę o pomoc
faktycznie w LU byla sonda