Witam.
Po odpaleniu zimnego silnika świeci się kontrolka poziomu płynu chłodniczego i gaśnie po kilku minutach jazdy (prawdopodobnie gdy silnik się nagrzeje).Sprawdziłem ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym ale jest nalany prawie pod korek.Sprawdzałem też czujnik na zbiorniczku, ale wszystko wydaje się być w porządku.Nie mam pojęcia o co tu chodzi Pomożecie?
Kontrolka poziomu płynu chłodniczego XUD9
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kontrolka poziomu płynu chłodniczego XUD9
A odpowietrzyles uklad?
U mnie w 405 odlaczylem ten czujnik, bo po prostu wariowal...
U mnie w 405 odlaczylem ten czujnik, bo po prostu wariowal...
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kontrolka poziomu płynu chłodniczego XUD9
jak miałem diesla to też tak miał i było wszystko ok
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kontrolka poziomu płynu chłodniczego XUD9
Zapowietrzony układ może być przyczyną takich objawów? Przestraszyłem się, że to coś nie tak z pompą wody.
Jutro odpowietrzę układ i dam znać czy coś się zmieniło.
Jutro odpowietrzę układ i dam znać czy coś się zmieniło.
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Kontrolka poziomu płynu chłodniczego XUD9
Zacznijmy od tego że płynu nie powinno być pod korek.
Musi być trochę powietrza na górze. Odlej płyn i sprawdź jak to działa jak jest jakieś 50-60% stanu zbiorniczka.
Musi być trochę powietrza na górze. Odlej płyn i sprawdź jak to działa jak jest jakieś 50-60% stanu zbiorniczka.