Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Jarmarek
Maniak
Posty: 1435
Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
Posiadany PUG: 205 CTi
Numer Gadu-gadu: 2422735
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.

Post autor: Jarmarek »

Przyłączam się do pytania - tylko proszę o konkretne informacje:
Od czego
Gdzie
Za ile

Ja szukałem i niestety bezskutecznie, a chętnie takowy zakupię.
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.

Post autor: buniooo »

Ja tez bym potrzebowal nowke. to ktos zdradzi gdzie cudo mozna dostac bo i IC niema:(
Awatar użytkownika
Slavko
Junior
Posty: 276
Rejestracja: 30 mar pn, 2009 9:50 am
Posiadany PUG: 205 XRD 91`
Numer Gadu-gadu: 6259259
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.

Post autor: Slavko »

Czujnik kupiłem w sklepie na wapiennej we wrocq :wink:

Czujnik Intermotor, nr katalogowy 53800, cena ok 200zł

Można równiez zamowić i sprowadzą taki czujnik made in france, cena 400 zł
Awatar użytkownika
Czak
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
Numer Gadu-gadu: 2757168
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.

Post autor: Czak »

Otóż mój wskaźnik jest mniejwiecej na 1 barze , lub na czerwonym polu jak sie jedzie to mniejwiecej jest na 2 barach. Może mi ktoś powiedzieć , czy to zależy od wycieku z silnika (który jeszcze nie został załatany;>?) czy jest to jakaś inna przyczyna , lub moze przekłamywać ?.

P.S Wymieniłem żarówki przy zegarach , bo nie świeciły OT co nie było tak źle . ;)
Jarmarek
Maniak
Posty: 1435
Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
Posiadany PUG: 205 CTi
Numer Gadu-gadu: 2422735
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju.

Post autor: Jarmarek »

Raczej mało prawdopodobne.

Przyczyny mogą być 3(wszystkie tak samo prawdopodobne):
1. Źle wyskalowany licznik
2. Uszkodzony/psujący się czujnik (ten większy) ciśnienia oleju
3. Problem z drożnością układu ciśnienia/kończąca się pompa oleju
ODPOWIEDZ