GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Post autor: Banita »

No to brawo. Tylko ta śrubka jest do regulacji (CO). Przepływka powinna być hermetycznie zamknięta, bez dostępu do tego 'zegara'. Jedyne co teraz możesz zrobić to afr lub serwis boscha, który ustawi Ci przepływkę.

Co do pinów to sobie poszukaj -opis czujnika jest na forum.
Awatar użytkownika
ja2nek
Junior
Posty: 221
Rejestracja: 08 lis ndz, 2009 3:43 pm
Posiadany PUG: 205 GTI TCT
Numer Gadu-gadu: 7048723
Lokalizacja: Warszawa

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Post autor: ja2nek »

hahaha :) no dobrze ze ktoś mnie w końcu uświadomił :) tak te się już zastanawiałem... Ten przepływomierz to takie ważne urządzenie i taki łatwy dostęp jest.. :) teraz już wszystko jasne chyba będę musiał sie uda do servajsa :D
No Peugeot, no cry...Turbo żyje, Turbo pije, Turbo dmucha, Turbo wszystkich rucha :D
Awatar użytkownika
chaos
Junior
Posty: 351
Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Post autor: chaos »

najlepiej było by pominąć ten element stosując map sensor oraz programowalny komputer, pewnie ktoś już to robił, wiadomo jakie zyski z takiego rozwiązania są ?
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
Awatar użytkownika
ja2nek
Junior
Posty: 221
Rejestracja: 08 lis ndz, 2009 3:43 pm
Posiadany PUG: 205 GTI TCT
Numer Gadu-gadu: 7048723
Lokalizacja: Warszawa

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Post autor: ja2nek »

nie wiem jakie zyski sa z takiego rozwiązania?!
po2 czy można to zrobić w moim przypadku gdy mam cały osprzęt od 1.9 a tylko wal i korbowody od 1.6
PO3 i najważniejsze jakie są koszty takiego rozwiązania?!
No Peugeot, no cry...Turbo żyje, Turbo pije, Turbo dmucha, Turbo wszystkich rucha :D
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Post autor: zmac »

w ZXach Volcane 1.9 8V byl D6E na map sensorze, motronic dwurzedowy, numeru kompa nie pamietam
Raf
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 9:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!

Post autor: Raf »

Miałem podobne objawy i przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. Nie miała konkretnego przebicia, tylko jak w powietrzu była wilgoć. Wtedy raz silnik ciągnął pełną parą a czasem słabnął i o dziwo nie przerywał tylko pojawiał się wyraźny spadek mocy. Dodatkowo słabo zapalał na deszczu. Po wymianie na nową wszystkie objawy ustąpiły. Oczywiście tu przyczyna może leżeć jeszcze gdzie indziej.
ODPOWIEDZ